Tuli sitten hommattua ihan ensimmäinen oma digi-telkkari, ja nyt pitäisi saada kanavat näkyviin. Asun alueella (Lapin perällä) jossa tieto liikkuu vain antennin välityksellä. Ostin Philipsin Full HD-tv:n, josta löytyy sekä antenni- että kaapelidigiviritin. Kanavahaku ei tuota kuitenkaan tulosta, ei minkäänlaista. Kertokaas nyt tyhmälle (mieluiten hyvin selkeällä suomen kielellä) miten tuon laitteen saisi näyttämään kuvaa. Edes sitä ihan tavallista, Full HD:ta en kaipaa. Laitteen kyljessä on merkintä DVB. Tarkempaa tietoa ei ole tarjolla.
Kanavat näkyviin
5
82
Vastaukset
- 4+9
Eipä tuossa mitään erikoista pitäisi olla.Kanavahaun kun löytää ja sieltä
valitsee antenniverkon,niin haussa pitäisi kanavien kyllä automaattisesti
löytyä.Antennijohto pitää tietysti tuoda televisioon,se ei saa päättyä siihen
entiseen digiboksiin. - tv toimimaan
Hmm.. Asun rivitalossa jossa pitäisi olla toimiva antenni. Pitäisikö minun kuitenkin ostaa vielä erillinen, oma antenni? Myyjä sanoi että talon antennin pitäisi riittää. Olen aivan pihalla näistä asioista, minulla ei ole ollut aiemmin telkkaria tässä asunnossa lainkaan.
Kiitos noista ohjeista! Kanavia vaan ei löydy haun avulla yhtään. - 4+9
Jos siinä on ennen toiminut digiboksi,niin siinä pitää toimia digitv:kin.
Mitään omaa antennia ei tarvitse hankkia.Ettei vain olisi tullut antennivälijohtoon
jotain vikaa?- 4+9
Ok,huomasin vasta nyt,että sinulla ei ole ollut ennen telkkaria siinä asunnossa.
Nyt pitäisi jotenkin selvittää,tuleeko antennirasiasta signaalia?
Katso onko TV:ssä erikseen analoginen ja digitaalinen puoli. Mene sinne digitaliselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472