Kävi tossa pari päivää sitten niin että hän perui treffit joita oli itse ehdottanut ja muutenkin kaikki hänen aloitteestaan, mutta ehdotti kyllä uutta ajankohtaa.. oon tässä miettinyt, että jospa tämä onkin tullut toisiin aatoksiin eikä vain uskalla myöntää asiaa. Ihan hyvä syy hänellä oli peruuttamiseen...mutta miten on miten yleensä teette jos tulettekin toisiin aatoksiin? Olen pikkuisen ihastumassa kaveriin, mutta en halua satuttaa itteeni jos tämä nyt ei olekaan kiinnostunut..
Treffien peruminen
terve12334566
3
290
Vastaukset
- 19+5
Älä mieti liikaa. Jos kaverilla kerran oli pätevä syy ja ehdotti uutta ajankohtaa, niin tuskinpa siinä taustalla mitään sen kummempia motiiveja on. Eri juttu sit, jos homma toistuu eikä kaffelle päästä millään.
- kohta saadaan turpaa
no ei se ainakaa kauheen kiinnostunu oo jos treffit peruu.
t. kokemusta on - w5j6e6tkjrtku
No eihän se nyt uutta aikaa ois ehdottanut jos sillä ei kiinnosta.
Syitä on valtavasti.
Eri asia jos ois vaan kylmästi jättäny tulematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492