Olipa söpö ja kiva naislääkäri viikonlopun aikana päivystyksessä. Huomaavaisesti myös huolehdit potilaan kunnosta:)
Söpö naislääkäri
Miespotilas
7
520
Vastaukset
- Kateellinen mies
Just! Onneksi et lisää kerskunut,,,
- Miespotilas
Heh, Ei sitä liikaa viitsi ;) mutta kunhan se nainen tuon viestin näkisi niin hyvä olisi :)
- Erkki täti
Tuskin näkee, sillä lääkärit eivät osaa lukea edes omia töherryksiään.
- Tietäjä itämaan
Yhdyn edelliseen puhujaan!:-)
- Odysseys50v
Mä haluun kanssa oman söpön naislekurin :-)
- Niin minäkin
No voin kertoa,ettei montaa kivaa söpöä naislääkäriä ole vapaana. Tiedän yhden, mutta nyt olen itse varattu ja kyllä ottaa kaaliin!:-)
- hähää
tietäjä yhtyy Erkiitätiin... hyvä hyvä. Varmasti tekee Erkille ihan hyvää - löyhtyy vähän pipon nyörit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462