Lähetin Erko:lle ensimmäisen ansiopäivärahahakemuksen viikko sitten, miten nopeasti sen tiedotekirjeen hakemuksen perille saapumisesta pitäisi tulla? Ottaa hieman päähän jos yli 40-sivuinen hakemus on hävitetty postissa ja joutuu kaikki paperit kopioimaan uudestaan!
Miten nopeasti tiedotekirje tulee työttömyyskassalta
4
196
Vastaukset
- siinähän odottelet
en ihmettele jos kestää. ei kannattaisi lähettää turhia papereita. katsos kun käsittely on helpompaa kun ei rasita virkailijoita roskalla vaan lähettää vain olennaiset paperit: hakemuksen, palkkatodistuksen ja työsopimuksen. yhteensä neljä sivua. sinulla on ilmeisesti aikaa odotella kun haluat tukkia kassan asianhallinnan romaanikäsikirjoituksellasi.
- kiitos kommentista
Jos on osa-aikatöitä tehnyt moneen paikkaan, niin joutuu lähettämään kaikki palkkalaskelmat, joita kertyy ihan mukavasti. Lisäksi selvitykset jokaisen viikon työtunneista. Ja liitteiden määrän ei pitäisi vaikuttaa mitään tiedotekirjeen tekoon, koska se lähetetään siinä vaiheessa kun kassa on saanut hakemuksen postissa, eikä ole siis vielä käsitellyt sitä. Varsinainen maksupäätös on sitten se, jossa voi kestää 2-16 vk jopa!
- 009988
Minulla kesti ensimmäisen hakemuksen käsittely lähes neljä viikkoa.
- wklmbn
Erkon sähköisessä asiointipalvelussa voi ilmeisesti seurata, onko hakemus saapunut ja missä vaiheessa sen käsittely on.
Varmasti kassaan voi myös soittaa ja tiedustella hakemuksen tilaa.
Tiedotekirjeen tosiaan luulisi lähtevän heti siinä vaiheessa, kun hakemus on kirjattu kassassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701