Voiko 16-vuotias asua viikonlopun ajan yksin hotellissa? Ajattelin mennä Helsingin Glo-hotelliin. Onnistuisiko se, jos äitini vaikka varaisi minulle omalla nimellään huoneen tai jotain?
Hotelliin 16-vuotiaana?
3
446
Vastaukset
- en ymmärrä
Tietenkin onnistuu mutta miksi sinä yksin hotelliin menet?
- hotellikysymys
Siis olen kyllä saanut sen käsityksen ettei alaikäinen saisi asua yksin hotellissa?
Nii ja osallistun erääseen tapahtumaan johon ei muu perhe juuri nyt ehdi, siksi menen yksin.- Kyllä onnistuu
Kyllä alaikäinen saa asua yksin hotellissa, varsinkin 16-vuotias, joka ei ole enää ihan lapsi vaan kykenee huolehtimaan itsestään.
Alaikäinen ei kuitenkaan ole oikeutettu tekemään pitävää sopimusta hotellin kanssa, joten hän ei yksinään pysty hankkimaan huonetta.
Ehdottamasi menettely, jossa äitisi varaa huoneen hotellista, ja ilmoittaa että sinä olet tulossa asumaan, sopii varmasti hotellille. Lisäksi hotelli haluaa varmasti äitisi luottokortin numeron, josta veloittavat huonehinnan, sekä muut mahdolliset kulut (jos esim. käytät huonepalvelua).
Hotellillehan suurin riski on että vedät minibaarin tyhjäksi, sotket kännissä huoneen ja räyhäät käytävillä.Tai yrität tuoda viisi kaveriasi huoneeseesi. Siksi haluavat varmasti myös, että heillä on vanhempiesi puhelinnumerot, niin että tavoittavat heidät heti jos jotain häiriötä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849