Mistä tietää onko poika ihastunut?

mooi :)

Mistä tietää onko poika ihastunut?

14

1882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

Alkaa yleensä kohentamaan itseään kertoilee mitä on tehnyt ja miksi olisi hyvä poika....

ts. tekee itseään paremmaksi silmissäsi:)

• 246he5y7jtr6ku

Ei yhtään mistään.
      Voit toki kiusata itseäsi ajatuksella että jokin piirre viittaa ihastukseen.

• httvbt

ensimmäisen kohtaamisen jälkeen ellei mies kolmen päivän sisällä ota yhteyttä,
        niin ei totisesti ole kiinnostunu
        tämä merkki on vuosikymmenet toiminut vuorenvarmasti

• Vekkihame
        httvbt kirjoitti:

ensimmäisen kohtaamisen jälkeen ellei mies kolmen päivän sisällä ota yhteyttä,
        niin ei totisesti ole kiinnostunu
        tämä merkki on vuosikymmenet toiminut vuorenvarmasti

Mutta jos ei ota yhteyttä, voit aina alkaa syyllistämään. "Oletko nyt todella sitä mieltä, että tämä oli tässä" -tyylisiä viestejä kännykkään, facebookkiin ja sähköpostiin. Mies saa huonon omantunnon ja vetää sinua viikseen vielä muutamia kertoja ennenkuin palaa vaimonsa luo.

• römpsämies

näytä sille römpsää ja jos se sitä haluu niin on ihastunu.

• Jos hän katselee sinua, vaikka ympärillä olisi muitakin tyttöjä, niin takuulla on iskenyt silmänsä sinuun.

• moiierkkiaavaaaaaaa

Haluu sulta tussua,ei muuta

• kukaan ei usko

no on sulla ikävä sitä kun täällä pitää tuollaista kirjoitella.

• noinko(kö)?

No onko sulla sähköpostia niin voitaisiin jutella? Ei jaksa tänne kirjottaa kaikkea yms. Niitä on niin paljon, vaikka useimmiten sen saa vaan ksymällä suoraan pojalta itseltä.Tottakai jos poiks on ujo yms. niin se saattaa sanoa sen epävarmasti ja kiertelemällä esim. "En vastaa tommosii kysymyksiin","Mietippä sitä" tai "En hlauis sanoo ei, mut en myöskään joo.." -Tyyliin. :)

• bob hailey

Siitä kun sillei pysy hanskassa mikään. Mopo, auto, kaikki lähtee hanskasta. Hirvii törmäilee ja tulivuorikin saattaa purkaantua ja siihen piikkiin sekin menee. Avaruudessa tähdet törmäilee ja maata lähestyy asteroidi tahi komeetta kuten vuonna ysiseiska.

• TheGirlWantThisBoy

Moro! (:
      Toivon, että voisitte jotenkuten helppiä minua... :/
      Olen suunnattoman ihastunut yhteen poikaan. Olen siis tämän pojan kanssa samassa luokassa ja näin ollen samassa koulussa. Olen kertonut tunteistani hänelle jo useasti, mutta hän vastaa aina vaan: -"Okei..."... :/ Olen myös pussanut häntä jo pari kertaa. :D

• TooCrushed

Moi! Mä ymmärän sua TheGirlWantsBoy, sama tilanne :D Mäki aattelin hankkii anoreksian.. alotin 1 luokal ja oon nyt 3 luokal. Oon ollu ihastunu yhtee poikaa jo ne kaikki vuodet :( aina ku vihjaan jtn vaik esim et: Oot söpö tai Oot kiva kaveri :) yms... 1 lk lähetin txt et tykkään sust ja se vastas et mäki susta ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ en oo varma tarkottiks se kaverimieles vai mite... sit vähä aikaa sitte se sano et kerkä tykkää sen luokalta pojat mun luokkalaisist tytöist... ja sit se sano et se ei oikee pidä muist tytöist ku must (; Mä oon oikeesti NIIIIIIIIIN in lööööv
        Haluisin ees puhuu sille päin naamaa pitkästä aikaa.. en koulus uskalla sanoo mitää.. mut lähettelen yleens whatsapis sille yleens viestei.. se on vaa kerran alottanu keskustelun ... Oisko liian feikkii lähettää " Mä tykkään sust ihan hirveesti! " tai jtn et " oot mulle enemmänki ku kaveri

• mitäää
        TooCrushed kirjoitti:

Moi! Mä ymmärän sua TheGirlWantsBoy, sama tilanne :D Mäki aattelin hankkii anoreksian.. alotin 1 luokal ja oon nyt 3 luokal. Oon ollu ihastunu yhtee poikaa jo ne kaikki vuodet :( aina ku vihjaan jtn vaik esim et: Oot söpö tai Oot kiva kaveri :) yms... 1 lk lähetin txt et tykkään sust ja se vastas et mäki susta ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ en oo varma tarkottiks se kaverimieles vai mite... sit vähä aikaa sitte se sano et kerkä tykkää sen luokalta pojat mun luokkalaisist tytöist... ja sit se sano et se ei oikee pidä muist tytöist ku must (; Mä oon oikeesti NIIIIIIIIIN in lööööv
        Haluisin ees puhuu sille päin naamaa pitkästä aikaa.. en koulus uskalla sanoo mitää.. mut lähettelen yleens whatsapis sille yleens viestei.. se on vaa kerran alottanu keskustelun ... Oisko liian feikkii lähettää " Mä tykkään sust ihan hirveesti! " tai jtn et " oot mulle enemmänki ku kaveri

SIIIS MITÄ?! Ootteko te tosissanne? Mistä lähtien 3 luokkainen miettii että '' onko liian FEIKKIÄ lähettää WHATSAPPISSA jotain? siis mitämitä seukkasit eskarissa? Teijän on pakko olla feikkejä :D

Ja hankkia anoreksian? Tyttö hyvä älä pilaa elämääs tossa iässä millään anoreksialla ja varsinkaan puhu tollein, ulos leikkimään molemmat hopihopi!

• Ugghh

Jos sulla on useampikin ihastus niin jätä tämä rauhaan jolle meinasit kostaa. Ja se on selvä, että jos lähdet imuttelemaan jotain toista ykkös ihastuksen edessä nii saat heittää hyvästit tälle ykkös tapaukselle.
      Mene tartu ja suutele mieluummin sitä jonka oikeasti haluat. Tarzan on puhunut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe