Harmittava ongelma kun autoa pesettää automaatissa niin pesuvesi
tulee takaovien alareunasta sisään kummaltakin puolelta.
Sadevesi ei tule . Kysyisin että onko jollain vastaavaa ongelmaa ollut .
Vesi tulee oven ja kynnyksen välistä .
BMW 530 D -02 , pesuvesi sisään
8
292
Vastaukset
- Viiskaksnolladee
Tiivisteet vaihtoon. Itselläni kävi aikoinaan niin, että tuulilasi päästi vettä alareunasta ja kasteli kuskin jalkatilan. Tämä johtui siitä kun auto kävi tuulilasin vaihdossa ja liimaus ei ollut onnistunut täydellisesti. Autoni on 520d vm. 08
Ne lattiat kannattaa sitten kuivattaa kunnolla, ei ole hyvä jos jää vedet sinne lattian alle muhimaan.- bemariman 2
Kyllä se ehkä auttaa kun vaihtaa tiivisteet mutta kun olen niiden kuntoa
katsellut niin ne on ihan eheet ympäriinsä . Mielestäni tässä minun
tapauksessa vesi ei pääse pois oven alareunan ja kynnyksen välistä
eli sinne kertyy niin paljon vettä että sitä rupiaa tuleen sisäpuolelle .
Eli kaikki näyttää olevan eheet ja paikallaan
- Naapurilla sama vika
Ostin kesällä kahdeksannen bmw ni ,tallissa uusi 520d bisnesmalli,koskaan
minulla ei ole vesi tullut kynnyksistä eikä muualtakaan,harjattomissa automaateissa pesen talvisnin ja kesällä omassa pihassani kew painepesurilla.
Ainut mitä epäilen että autoa on kolaroitu muuten ei mahdollista. - Herää jo
Sinulla on 10 vuotta vanha perusrakkine. Taitaa olla ovet ruostuneet puhki.
- bemariman 2
Ei voi olla puhkiruostunut kun ei ole edes yhtään ruostetäplää .
- jgfhsr
oven sisällä oleva höyrysulku irronnut ja/tai oven alareunassa olevat vedenpoistoreiät tukossa.
- bemariman 2
Niin että vesi pääsee oven sisään . Oven alareunassa on kaksi
kumitulppaa jotka otin pois ja ei sieltä valunu yhtään vettä pesun jälkeen
- Reipps
jgfhsr on oikeassa - joko ovimuovi oven sisällä irti tai vedenpoistoreiät tukossa. Veikkaan ovimuovia.
Kannattaa varmuuden vuoksi tarkistaa ilmanputsarin pohjan vedenpoistoreikien aukiolo (niitä on kaksi), ja vesi saattaa myös tulla tuloilmakanavaa pitkin.
Itsellä oli sama oire, ja syynä oli sekä vedenpoistoreikien tukkeutuminen että oven sisällä olevan muovikalvon irtoaminen (korjaaminen maksoi Laakkosella pari kymppiä huollon yhteydessä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462