Tietääkö joku onko kyseinen talli hyvä?? Entä paljon maksaa irtotunti tai 10/20kerran kortti?? Aattelin että jos ei ole kovin kallis niin jatkaisin sielä ratsastusta ja haluaisin kuulla teidän mielipiteenne tallista!! =)
Herajoen ratsastuskeskus tai koulu?? :))
4
1798
Vastaukset
- Jokiranta <3
Herajoen ratsastuskeskus on yksityistalli. Että ei siellä pidetä mitään tunteja. Suosittelisen itse jokirannan ratsastuskoulua hyvinkäältä, siellä on hyvät opettajat ja ihanat hepat :)) Käyn siellä itse aina välillä tunneilla, siis jokirannassa ja maksaa 20€ tunti. Jokirantaan ei ole edes riksusta pitkä matka tai sitten sammalasto on ihan hyvä.
- eijokirantataisammalisto
Mullq on poni herajoen tallillq.
Jokirannasta:
Mä en tykkää yhtään jokirannasta.
Sammalisto:
Siellä hevoset on jo kyllästyny tunteihin.
Puree,potkii ja pukittelee - lotttaaa
eijokirantataisammalisto kirjoitti:
Mullq on poni herajoen tallillq.
Jokirannasta:
Mä en tykkää yhtään jokirannasta.
Sammalisto:
Siellä hevoset on jo kyllästyny tunteihin.
Puree,potkii ja pukitteleeSammalistoa suosittelen! Todella hyvä opetus, kiltit hepat ja ponit, EIKÄ TODELLAKAAN potki, tai saatika pure! Hevonen pukittelee aivan muista syistä kun että olisi kyllästynyt tunteihin. lisäksi sammalistoon ostetaan uusiakin. Nykyään olevat esim. Otto, lucy, lady, bob, rasanna, dorant tms. On ainaki reippaita, ja super kilttejä! Daisy on paras ♡
- Ashjambah
Okei. musta kyl maman talli on aikas hyvä pizza :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942274Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1671868- 1781414
- 239876
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 62779
- 65774
- 55682
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349601