Taas mies asialla lasten surmaan ?

sossutädit

Omakotitalon tuhopoltossa kuollut 2 lasta ja isä vakavasti loukkaantunujt. Mies löytyi pihasta palaneena. Perheen äiti jossain muualla. Poliisi pitää perheen isää syyllisenä henkirikoksiin. Ulvilan ryhmä paikalla tai sitten sossutädit tutkii suomessa henkirikoksia ? - Naiset ovat aina puhtaita kuin pulmuset, vai mitä Anneli.

13

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malliperhe?
    • vaimo teki mitä ?

Vaimo siis levittelee käsiään ja pyörittelee silmiään ja kertoo että kaikki oli "kulissiavioliitossa" hyvin. Poliisi ei tiedä vieläkään motiivia 2 lapsen ja heidän isän kohtaloon. Mikä on vaimon osuus jos tulipalo on alkanut aamuyöstä ja vaimo on jossain huseeraamassa. Oliko töissä vai salarakaan luona. Siinä motiivia kerrakseen.

• pahanvallassa

^ja sehän oikeutaakin miehen tappamaan lapset ja tuikkaamaan kämpän tuleen

• Motiivi kiitos.

Kyse on nyt siitä mikä motiivi oli tehdä kyseinen teko. Onhan heillä todistaja joka oletettavasti on asunut ja elänyt perheessä, eli se elossa oleva vaimo jota myös monet perheet ja lapse kutsuvat leikilliseksi äidiksi. Jos vaimoa ei paljon kotona näkynyt, niin ei voi mitään. Poliiseilla joko motiivi tai motivaatio hukassa. Itse veikkaan jälkimmäistä. Jokainen on epäilty niin kauan kunnes syy tai syyllinen löydetään.

• firman bileet

No jos vaimo on juhlimassa ja missä lie flirttailemassa niin vähemmästäkin sitä mies hermostuu.

• Taas väärä valinta

Eriparipariskunta. Ukko perheihminen, akka uraohjus, tai päinvastoin.
      Tahdon, myötäisessä kuin vastaisessa. Perheessä pienet lapset,
      vaimon suosio kasvaa kasvamisitaan kodin ulkopuolella ja vie perheen
      laatuajan, kaikki miehet ei kestä, kun eivät ole tätä tulevaisuudelta halunneet.

Erokaan ei ole helppoa kun on pienet rakkaat lapset, moni äijä toivoisi äidinkin
      olevan enemmän läsnä.

Samantapainen oli jokuvuosi sitten jämsän uranaisen miehen hermonmenetys.

Yhteiskunta on osaltaan syyllinen ihmisten joutuessa liian ahtaalle.

• 14

samaa ajattelin, tyrnävän tapaus haiskahtaa jämsän tapaukselta. paitsi että jämsän tapauksessa isä ei tehnyt mitään lapselle.

• niinpä niin
        14 kirjoitti:

samaa ajattelin, tyrnävän tapaus haiskahtaa jämsän tapaukselta. paitsi että jämsän tapauksessa isä ei tehnyt mitään lapselle.

Vaimo kiipijä ja ura tärkeiämpi kuin lapset ja perhe. Siitä tullut kismaa ja ero oli ilmassa. Jossain oli, että vaimo oli katsonut jo uutta asuntoa. Tuli riitaa kumpi saa lapset.

• haku päällä

Ukko perheihminen?
        No voi luoja armahtakoon minua sitten perheihmistyyppisiltä isäehdokkailta!

• Kaksi lasta.

Kunnioitan suuresti sitä hoitohenkilökuntaa joka yleensä pystyy hoitamaan tsairaalassa ätä luuseria. Itse en tosiaankaan pystyisi. Oksettava, kuvottava hirviö.

• 2 kahuheeta

Sama tilanne oli Anneli Auerin kohdalla kun sairaalassa makas. Eiks vaan. Ps. kyllä varmaa henkilökunnalle koville otti kun itse kävit sairaalassa synnyttämässä ne 2 äpärää.

• hoitajan etiikka
        2 kahuheeta kirjoitti:

Sama tilanne oli Anneli Auerin kohdalla kun sairaalassa makas. Eiks vaan. Ps. kyllä varmaa henkilökunnalle koville otti kun itse kävit sairaalassa synnyttämässä ne 2 äpärää.

Sairaalassa hoidettava on potilas ja hänet ja hänen vammansa hoidetaan. Jos alkaa tuomariksi ja valikoimaan ketä hoitaa ja "tuota nyt ei ainakaan hoideta" syylistyy itse hoitaja rikokseen.

• Tulihan se !

"Tapauksen taustalla on muun muassa eroprosessi"

Lopultakin se tuli (yksi niistä). Kyllä sitä on odoteltu kuin junaa rautatieasemalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe