Aloitetaan iltapäivä tuollaisella pikkurivillä, jossa Cesena ja Riga näyttäisivät voittajilta, ja sitten Wigan on se riskihaku. Wolves ja Wigan ovat molemmat aika anaalista nykyään, mutta ehkä Wigan on vähemmän anaalista? Kohde näyttää olevan sinkkukohde Veikalla, joten tosibetsarit vetelevät Wigania isommalla panoksella, koska kerroin 4.45 on hyvä.
22 Wolverhampton - Wigan _ _ 2 - - 4,45
27 Cesena - Lecce 1 _ _ 1,90 - -
46 Dinamo R - Severstal 1 _ _ 1,85 - -
Kokonaiskerroin: 15,64
Norjan cupin finaali Aalesund-Brann pelataan Vålerengan stadionilla alkaen Lahden kuninkaallista aikaa klo 14.15. Aalesundia on vihjattu esim. Bettingadvice.comissa, mutta sen ongelma näyttäisi olevan, että se osaa voittaa vain kotikentällään. Tämä on erittäin vaikea peli ennustaa, mutta jos olisi ihan pakko arvata, niin kyllä valinta olisi Brann. Brannin kerroin on ilmeisesti noussut viime päivinä, joten se on muuttunut yhä kiinnostavammaksi.
Iltapelit ovat vasta harkinnassa, mutta kiinnostusta herättävät ainakin Granada, PSG ja Birmingham. Viime mainittu ei ole laskenut yhtään maalia neljään viimeiseen peliin, joten puolustus toimii, mutta toisaalta siltä puuttuu tänään kokoonpanosta mm. Jean Beausejour, kuka sitten lieneekään kjäh kjäh...
Sunnuntain hakuja
3
156
Vastaukset
Pistetään vielä myöhäisillaksi tuollainen pikku pötkö sisään. Belgian futispeli nyt on vähän outo, mutta muut kohteet on scoutattu pää märkänä ja peräsuoli pitkällä!
Kari Lehtonen pelaa Starsin maalissa ja hänellähän oli vähän huono peli viimeksi, mutta imemiset on imetty ja nyt on aika tukkia maalinsuu et sillei hei!
110 Carolina - Dallas _ _ 2 - - 2,50
106 Buffalo - NY Jets 1 _ _ 1,70 - -
113 Standard - Club Brugge 1 _ _ 2,10 - -
124 San Diego - Green Bay _ _ 2 - - 1,40
Kokonaiskerroin: 12,49- hjjgj
hirveitä rekkoja pelaat...
No bärkkel, kun pelaa pienellä panoksella kuten Kyösti, niin pitää kasata paljon kohteita. Eihän sillä tavalla osu aina, mutta useammin kuin Vakiossa eniwei. Kyösti pelaa yleensä öbaut 3-5 euron patilla, ja harvoin 10-20 eurolla. Sitä isommalla summalla ei Kyösti ole miesmuistiin pelannut. Nuo ylläolevat kaksi rekkaa lähtivät vitosella liikenteeseen. Sen lisäksi Kyösti teki äskeisellä ulkoilulenkillään Är-kioskille yhden heräterivin 3 eurolla. Myöhäisillaksi on aika vaikea keksiä hyviä kohteita, joten eiköhän pelaamiset ole pelattu tältä päivältä ja on aika hiljentyä penkkiurheiluun ja odottelemaan Starsin matchin alkua.
PS. Tuossa se Ärrälle pelattu rivi:
Hannover
Din. Riga
Granada
Caen
Kerroin 17 ja jotain. Hannoveriinhän tuo kaatuu jos kaatuu...
PPS. Palijon onnea vaan sille, joka uskalti betsata Aalesundia. Kyöstin rohkeus ei riittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602