Sunnuntain hakuja

Aloitetaan iltapäivä tuollaisella pikkurivillä, jossa Cesena ja Riga näyttäisivät voittajilta, ja sitten Wigan on se riskihaku. Wolves ja Wigan ovat molemmat aika anaalista nykyään, mutta ehkä Wigan on vähemmän anaalista? Kohde näyttää olevan sinkkukohde Veikalla, joten tosibetsarit vetelevät Wigania isommalla panoksella, koska kerroin 4.45 on hyvä.

22 Wolverhampton - Wigan _ _ 2 - - 4,45
27 Cesena - Lecce 1 _ _ 1,90 - -
46 Dinamo R - Severstal 1 _ _ 1,85 - -
Kokonaiskerroin: 15,64

Norjan cupin finaali Aalesund-Brann pelataan Vålerengan stadionilla alkaen Lahden kuninkaallista aikaa klo 14.15. Aalesundia on vihjattu esim. Bettingadvice.comissa, mutta sen ongelma näyttäisi olevan, että se osaa voittaa vain kotikentällään. Tämä on erittäin vaikea peli ennustaa, mutta jos olisi ihan pakko arvata, niin kyllä valinta olisi Brann. Brannin kerroin on ilmeisesti noussut viime päivinä, joten se on muuttunut yhä kiinnostavammaksi.

Iltapelit ovat vasta harkinnassa, mutta kiinnostusta herättävät ainakin Granada, PSG ja Birmingham. Viime mainittu ei ole laskenut yhtään maalia neljään viimeiseen peliin, joten puolustus toimii, mutta toisaalta siltä puuttuu tänään kokoonpanosta mm. Jean Beausejour, kuka sitten lieneekään kjäh kjäh...

3

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pistetään vielä myöhäisillaksi tuollainen pikku pötkö sisään. Belgian futispeli nyt on vähän outo, mutta muut kohteet on scoutattu pää märkänä ja peräsuoli pitkällä!

      Kari Lehtonen pelaa Starsin maalissa ja hänellähän oli vähän huono peli viimeksi, mutta imemiset on imetty ja nyt on aika tukkia maalinsuu et sillei hei!

      110 Carolina - Dallas _ _ 2 - - 2,50
      106 Buffalo - NY Jets 1 _ _ 1,70 - -
      113 Standard - Club Brugge 1 _ _ 2,10 - -
      124 San Diego - Green Bay _ _ 2 - - 1,40
      Kokonaiskerroin: 12,49

    • hjjgj

      hirveitä rekkoja pelaat...

      • No bärkkel, kun pelaa pienellä panoksella kuten Kyösti, niin pitää kasata paljon kohteita. Eihän sillä tavalla osu aina, mutta useammin kuin Vakiossa eniwei. Kyösti pelaa yleensä öbaut 3-5 euron patilla, ja harvoin 10-20 eurolla. Sitä isommalla summalla ei Kyösti ole miesmuistiin pelannut. Nuo ylläolevat kaksi rekkaa lähtivät vitosella liikenteeseen. Sen lisäksi Kyösti teki äskeisellä ulkoilulenkillään Är-kioskille yhden heräterivin 3 eurolla. Myöhäisillaksi on aika vaikea keksiä hyviä kohteita, joten eiköhän pelaamiset ole pelattu tältä päivältä ja on aika hiljentyä penkkiurheiluun ja odottelemaan Starsin matchin alkua.

        PS. Tuossa se Ärrälle pelattu rivi:

        Hannover
        Din. Riga
        Granada
        Caen

        Kerroin 17 ja jotain. Hannoveriinhän tuo kaatuu jos kaatuu...

        PPS. Palijon onnea vaan sille, joka uskalti betsata Aalesundia. Kyöstin rohkeus ei riittänyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe