Ford mondeo -96 1.6 mittareista nopeus-, bensa - ja matkamittari lakkasivat toimimasta. jonkun aikaa napautus kojelautaan auttoi, mutta nyt ei mikään.Osaako kukaan kertoa missä vika ja kuinka kallis remontti on ?
Ford Monndeo -96 1.6 mittaristo ei toimi
1
295
Vastaukset
- Sama tapaus
Osta käytetty vaikka huutonetistä tai purkaamolta mulla tuli sama
vika ensin väitti että vika on vaihdelaatikon kyljessä olevassa
anturissa(maksaa jotain 130€ eikä saa muuaalta kuin merkki-
liikkeestä) nää mittarin takana on jotain kylmäjuotos hommia ne
sieltä pettää ota ensin mittaristo irti helppo nakki koska se toinen
oltava samanlainen kun se risa:mulla on 97 vm mondeo siinä
kun on vaihtunun kolme kertaa vuoden aikana mittaristo etupuoli
on saman -näköinen mutta tausta on eri,kävi näin mulla bensa ja ABS toimi vika päin kun ei ollut samallainen tausta siinä mittari-
taulussa maksoin huutonetissä 40€ näitä ei kukaan kunnosta
uusi maksaa 700-1000€ nyt pelaa mulla mittari taulu tämähän
ei ole mikään vika vaan kuulemma ominaisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550