Nyt alkaa tuskastuttaa.
Olen aivan ihastunut UGG Sunburst Tall malliin sävyssä Sand.
Mutta mistä sellaiset saa?
Myydäänkö näitä ollenkaan Suomessa? Asun Tampereella ja olisin toivonut nämä joululahjaksi mieheltäni joka meni lipsauttamaan, että voisi ostaa joululahjaksi.
Tietysti voisin yrittää tilata netistä, joltain LUOTETTAVALTA kaupalta. Mutta ainakaan Brandoksella ei ole, Spartoolla on näemmä vain Chestnut.
Ja minulle kelpaisi myös Sundance / Sundance II malli Sandina jos vaan sitäkään mistään saisi.
Tietääkö kukaan mistä näitä saa Tampereelta tai vaihtoehtoisesti netistä? Toinen ongelma on tuo koko. Olen ymmärtänyt, että nämä mallit ovat vielä suurempaa mitoitusta kuin muut UGG mallit. Eli onko tällaiselle 37,5 kokoiselle kapealle jalalle US6 vai US5 koko oikea, en tiedä! Siksi ostaisin mieluummin kaupasta, missä voin sovittaa.
Osaisiko kukaan auttaa? Olen nyt etsinyt näitä kissojen ja koirien kanssa!
UGG Suburst / Sundance Sand, MISTÄ???
Sunbr
2
51
Vastaukset
- G00glaaja
Tämä firma näemmä toimittaa myös Suomeen. Aika edulliset.
http://www.replicauggs4sale.com/index.php?main_page=shopping_cart&number_of_uploads=0 - Sunbr
Mutta kun en haluaisi mitään kopioita, replicauggs kuulostaa melko lailla kopiolta.
Onko kukaan tilannut ihan Uggaustralia.comista? Millaiset postikulut siellä ovat Suomeen ja onko tullut miten paljon veroja päälle?
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472