Medousa vs Helsinki Clinic?

Neuvoja kaipaisin

Onko kellään täällä kokemuksia hiustensiirroista näillä klinikoilla? Olen kohta 30v mies ja olen kärsinyt jo muutaman vuoden hiustenlähdöstä ja haluaisin välttämättä saada hiukseni samaan kuntoon mitä ne olivat joskus nuorempana. Oma tilanteeni ei onneksi ole vielä pahin mahdollinen, sillä tukkaa on päässä vielä ihan mukavasti, vaikka ohimoilta onkin hiusraja noussut jonkun verran.

Katselin tossa netistä tietoa ja hintoja hiustensiirroista ja eri klinikoista ja löysin sieltä oikeastaan parikin varteenotettavaa vaihtoehtoa. Mielestäni hinnat ei vaikuta miltään aivan hirveiltä, kun niiden mukaan jo n. 4000-5000eurolla saisi jonkinlaisia hiustensiirtoja.

Itse tarvisin ehkä n. 3cmx4cm kokoiset lahdekkeet tuohon ohimoille molemmille puolille. Eli mistään hirveän kokoisesta operaatiosta ei varmasti pitäisi mun kohdalla olla kyse. Osaisko joku operaatiossa käynyt antaa jonkin asteista hinta-arviota tästä, paljonko tollaiset siirteet maksaisi noin suunnilleen?

Näissä mainitsemillani klinkoilla Medousassa maksaisi 1000hiusta/3670euroa ja Helsinki Clinicillä 1000hiusta/3700euroa, eli pienen pieni hintaero oli. Kumpi olisi näistä klinikoista parempi? Entä miten nopeasti noihin operaatioihin pääsee varausajasta? Entä saisiko tuon fina-reseptin kummalta klinikalta tahansa ihan noin tulevaisuuden turvaamiseksi?

Ihmettelin sitä kun mm. tohtori Nordströmillä näitä klinikoita oli useampia, eli mikä niistä sitten olisi se kaikkein paras? Nordströmin kauneusklinikalla hiustensiirron hinnat olivat 1815euroa alkaen.

24

7780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietää, taitaa ja os

Medousa ja Helsinki Clinic toimivat käytännössä samojen ihmisten voimin.

Niina Jokinen ja Tuuli riekki ovat molemmissa yhteyshenkilöitä. Niina Jokinen oli aiemmin pitkään töissä Nordströmin klinikalla.

Helsinki Clinic on paikkana hyvä sinne kannattaa mennä. Homma hoituu siellä yhtä hyvin kuin Nordströmilläkin,mutta paljon halvemmin.

Tarviotset tuolle alueelle tuon 1000 hiusta. Sillä asia hoituu. Mene pian. ensi kesänä sulla on jo kohtalaisen hyvät tukka.

• Neuvoja kaipaisin

Joo sen laitoin merkille että tuo Medousa ja Helsinki Clinic toimivat näköjään käytännössä aika samojen ihmisten voimin. Mietin vaan sitä että onko noilla klinikoilla sitten mitään eroa varsinkaan laadun suhteen? Huomasin vaan, kun tuolla toisessa tuo hinta oli aavistuksen verran halvempi.

Entä osaatko sanoa sitä, että miten nopeasti tuonne operaatioon pääsisi jos kävisi lääkärin vastaanotolla joskus tässä marras-joulukuun aikana? Niin meniskö vielä monta kuukautta sen konsultaatioajan jälkeen?

Mietin myös sitä että olisko parempi mennä tuonne operaatioon kesällä vaiko talvella? Kumpi olisi parempi aika noin parantumisen ja laadun kannalta?

• Titää, taitaa ja osa

Nordströmillä on vain yksi ja ainut klinikka Annankatu 11 B. Nettisivuista ehkä sait sen käsityksen, että klinikoita olisi enemmänkin.

• Neuvoja kaipaisin

Ai niin, sen vielä unohdin sanoa, että ihmettelin sitä kun noiden nettisivujen mukaan saa tosiaan sellaisen käsityksen että Nordströmillä olisi useampikin klinikka. Stadissa kun asun, niin oon huomannut myös sen miten näitä Nordströmin klinikoita näyttäisi olevan vähän joka puolella, ainakin tuolla jossain kaivopuiston suunnalla.

Niin mietin kyllä myös sitä Nordströmille menoa, kun hänen työtään on aina kovasti kehuttu ja noiden nettisivujen mukaan hänen hintansa ei kuitenkaan ollut hirveän paljon kalliimpi kun mitä muilla klinikoilla. Muistaakseni 1000hiusta/n.4000euroa, eli ei hirveän paljon kalliimpi kun muissa.

• Rogaine

Jos hiustenlähtö on ns. stabiloitunut samaan tilanteeseen kannattaa leikkausta harkita, mutta muista, että mikäli hiusten lähtö edistyy jää sinulle eteen ne "istutetut" lahdekkeet ja muut hiukset lähtee pikku hiljaa pois. Sitten ei voi kaljuksikaan oikein ajaa.

Aloita ensin fina rogaine kuuri ja katso tilannetta uudelleen reilun puolen vuoden jälkeen. Sinuna selailisin myös ulkomaisia foorumeja missä näet oikeita leikkaustuloksia eri kuvakulmista.

Monet hiustensiirrossa käyneet joutuvat "paikkailemaan" tulosta Toppikilla yms. tuuhenteilla. Tämä on asia mitä klinikat harvoin mainitsevat julkkisesimerkkeinä Wayne Rooney ja Matthew McConaughey. Kummankin hiukset näyttävät hyvältä tuuhenteiden kanssa, mutta ilman varsinkin Matthewin hiukset näyttävät todella ohuilta.

• Neuvoja kaipaisin

"Jos hiustenlähtö on ns. stabiloitunut samaan tilanteeseen kannattaa leikkausta harkita, mutta muista, että mikäli hiusten lähtö edistyy jää sinulle eteen ne "istutetut" lahdekkeet ja muut hiukset lähtee pikku hiljaa pois. Sitten ei voi kaljuksikaan oikein ajaa."

Tämä onkin just se asia mitä oon tässä hiustensiirrossa pelännyt, että jos sitä tukkaa alkaa lähtemään operaation jälkeen muualta. Sitä vaan epäilen ja pelkään että se hiustenlähtö ei ole mulla edes vielä pysähtynyt, kun hiusraja on vaan koko ajan vähitellen noussut ja noussut vuosien aikana. Mutta haluaisin kyllä kovasti päästä sinne operaatioon jo varhaisessa vaiheessa, niin ettei se tukkaa lähtisi koko ajan enemmän.

"Aloita ensin fina rogaine kuuri ja katso tilannetta uudelleen reilun puolen vuoden jälkeen. Sinuna selailisin myös ulkomaisia foorumeja missä näet oikeita leikkaustuloksia eri kuvakulmista. "

Olisin halunnut aloittaa tuon fina-kuurin jo monta vuotta sitten heti siinä vaiheessa, kun aloin huomata ensimmäisiä oireita hiustenlähdöstä. Ongelma kun on siinä että terkkarilääkärit eivät ole suostuneet mulle tuota lääkettä tai ylipäätään yhtään mitään lääkettä kirjoittamaan, koska heidän mielestään se kaljuuntuminen on täysin normaali ja luonnollinen asia mitä ei edes pitäisi alkaa estelemään. Arvaa vaan miten on vituttanut käydä siellä turhan takia ja kuunnella heidän typeriä saarnoja siitä miten se hiustenlähtö pitäisi vaan hyväksyä.

Mutta eikö tuota fina-lääkitystä voisi aloittaa vaikka heti konsultaatiokäynnin jälkeen, niin sitten saisi estettyä sen hiustenlähdön tuon siirto-operaation jälkeen?

Itse en oikein haluaisi lähteä ulkomaille tuon operaation takia, kun kielitaitoni ei ole mikään hyvä ja muutenkin olisi helpompaa kun saisi hoidettua koko operaation ihan täällä kotimaassa ja Helsingissä, niin säästyisi matkustelulta.

Ihmettelin vaan sitä että onko noihin paikkausoperaatioihin välttämättä tarvetta, jos kerralla laitattaa niitä siirteitä hyvän määrän ja vielä jopa vähän bonusta siihen päälle? Kun ajattelin nyt sitä että jos sillä finalla saisi hiukset pysymään päässä tuon operaation jälkeen?

Ainakin oon kuullut niin, että se fina olisi todella tehokas ja ehkä jopa ylivoimaisesti paras lääke hiusten säilyttämisen takaamiseksi, jos sitä on vaan valmis syömään riittävästi ja koko lopun ikänsä.

• kaakaopuu

itse olen ollut 2 kertaa nordströmin klinikalla(annankatu 11 )hiustensiirrossa ja tulokset ovat olleet uskomattoman hyviä. siellä ainakin laatu on taattu.itse olen ollut tosi tyytyväinen ja moni on hämmästellyt tulosta.olin päälaelta täysin kalju ja nyt on tuuhea tukka.tuhat siirrettä maksaa siellä kai jotain noin 4000 euroa.

• Trichophytic closure

Minäkin olen ollut Nortströmillä kaksi kertaa hiusten siirrossa. Yhteensä siirrettiin 8250 hiusta. Olin tapaus NW6 tuolla asteikolla,jos tiedät. Jos haluat pelata varman päälle mene Nordströmille. Kyllä ne osaa asian varmaan tuolla Helsinki Clinikilläkin. Nordströmille voi päästä piankin kun pyytää soittamaan ensimmäisestä peruutuajasta ensimmäisenä itselleen.

Voi taivasten valtakunta kun on upea olo kun tukka on päässä, eikä siirroista näy jälkeäkään ellei nyt 9 mm sänkeä aja. Silloinkin näkyy vain kun osaa katsoa. Mutta kukapa hullu nyt ykdeksän millin sänkeä pitää. Hiukset voi pyytää leikaamaan niin lyhyiksi kuin saksilla saa ja silloin ei tietysti näy mitään. Todennäköisesti jälki vaan paranee kun kaikki hiukset ovat kasvaneet arven läpi. Toisesta siirrosta on nimittäin kulunut vain 7 kk.

Mutta pitää pyytää Noprströmiä tekemään trichophyyttinen sulku (trichophytic closure). niskahaavalle.

Älä luota niihin terkkarilääkäreihin. Pyydä resepti kun käyt ilmaisessa konsultaatiossa. Tai käy Matti Hannulan vastaanotolla, niin saat sellaisen. (goolella löytyy vastaanottto) Jossain Helsingin Kampissa muistaakseni.
      Terkkarilääkäreillä ei ole mitään ymmärrystä siitä mitä hiustenlähtö voi joillekin ihmisille merkitä. Siellä on yleensä juuri lääkäriksi valmistunutta porukkaa, jotka ymmärtävät jostain verenpaineesta ja kolesterolista, mutta ei muusta.

• Neuvoja kaipaisin

"Minäkin olen ollut Nortströmillä kaksi kertaa hiusten siirrossa. Yhteensä siirrettiin 8250 hiusta. Olin tapaus NW6 tuolla asteikolla,jos tiedät. Jos haluat pelata varman päälle mene Nordströmille. Kyllä ne osaa asian varmaan tuolla Helsinki Clinikilläkin. Nordströmille voi päästä piankin kun pyytää soittamaan ensimmäisestä peruutuajasta ensimmäisenä itselleen. "

Kiitokset sulle vinkeistä ja hyvistä kommenteista. Itselläni on varmaan hiukset tuossa NW2tai3 asteikolla, eli aika hyvällä mallilla vielä, mutta silti haluaisin vaan välttämättä puuttua tähän hiustenlähtöön jo varhaisessa vaiheessa kun tulee varmasti halvemmaksi ja tekee myös operaatiosta helpomman kun tukkaa on vielä reilusti päässä.

Jotenkin haluaisin tonne Helsinki clinicille kun hinnat olivat siellä halvemmat, mutta mietin kyllä vakavissani sitä että jos menisi juuri tuonne Nordströmille kun hänen ammattitaitoa on täällä ja muuallakin kovasti kehuttu.

Osaatko vielä siitä sanoa että olisiko tuonne operaatioon parempi mennä kesällä vaiko talvella? Mietin että olisko se pipokeli ja kylmä ilma huonompi juttu hiusten ja parantumisen kannalta, kun kesä ja lämmin ilma jolloin saa kulkea paljain päin?

"Mutta pitää pyytää Noprströmiä tekemään trichophyyttinen sulku (trichophytic closure). niskahaavalle."

Mitä muuten tarkoittaa tuo trichophyyttinen sulku? Entä mitä muita vaihtoehtoja olisi olemassa?

• Trichophytic closure
        Neuvoja kaipaisin kirjoitti:

"Minäkin olen ollut Nortströmillä kaksi kertaa hiusten siirrossa. Yhteensä siirrettiin 8250 hiusta. Olin tapaus NW6 tuolla asteikolla,jos tiedät. Jos haluat pelata varman päälle mene Nordströmille. Kyllä ne osaa asian varmaan tuolla Helsinki Clinikilläkin. Nordströmille voi päästä piankin kun pyytää soittamaan ensimmäisestä peruutuajasta ensimmäisenä itselleen. "

Kiitokset sulle vinkeistä ja hyvistä kommenteista. Itselläni on varmaan hiukset tuossa NW2tai3 asteikolla, eli aika hyvällä mallilla vielä, mutta silti haluaisin vaan välttämättä puuttua tähän hiustenlähtöön jo varhaisessa vaiheessa kun tulee varmasti halvemmaksi ja tekee myös operaatiosta helpomman kun tukkaa on vielä reilusti päässä.

Jotenkin haluaisin tonne Helsinki clinicille kun hinnat olivat siellä halvemmat, mutta mietin kyllä vakavissani sitä että jos menisi juuri tuonne Nordströmille kun hänen ammattitaitoa on täällä ja muuallakin kovasti kehuttu.

Osaatko vielä siitä sanoa että olisiko tuonne operaatioon parempi mennä kesällä vaiko talvella? Mietin että olisko se pipokeli ja kylmä ilma huonompi juttu hiusten ja parantumisen kannalta, kun kesä ja lämmin ilma jolloin saa kulkea paljain päin?

"Mutta pitää pyytää Noprströmiä tekemään trichophyyttinen sulku (trichophytic closure). niskahaavalle."

Mitä muuten tarkoittaa tuo trichophyyttinen sulku? Entä mitä muita vaihtoehtoja olisi olemassa?

Ei sillä ole merkitystä, mikä vuoden aika on. Ehkä eri vioden aikoina pääsee nopeammin kuin toisina. Monet suosivat talvea, kun pää saa olla paljon piilossa pähineen alla. Siirteille päähineellä ei ole mitään merkitystä kun ne pari leikkauksen jälkeistä päivää vain pysyttelee sisällä.

Trichophytic closure. Käytä googlea. Jos englannin taito on heikko, klikkaa tekstiä "käännä tämä sivu". Katso kuvahakua myös.

Tälläkin palstalla löytyy myös tekstejä ja linkkejä. Vuonna 2005 austraalialainen lääkäri keksi uuden tavan sulkea haava, jolloin hiukset kasvavat arven läpi tasaisesti, vakka sinulla olisi haavanleviämistaipumus. Haavan yläreuna leikataan viistoksi ja suljetaan niin että hiustupet jäävät haavan alle joten kasvavat hiukset peittävät tulevan arven. Näin arbesta tulee huomaamaton.

Ennen tuota vuotta siirron teetättäneet voisivat poistattaa arpensa.....jos vain ymmärtäisivät ja tietäisivät asiasta. Pelkässä arven poistossa ilman siirtoa vielä päänahka on löysä, joten lopputulos olisi täydellinen. Tuon vuoden jälkeen Nordström on pyydettäessä käyttänyt sulkutapaa.

Minä olin Nordströmin konsultaatiossa maksutta. Tuolla Helsinki Clinicillä taitaa maksaa. Soittele, molemmissa puhelimeen vastaavat todella ystävälliset ihmiset. Nordströmillä ainakin. siellä on vastaanotossa ihmiset valmiina keskustelemaan kanssasi. Nyt kaamoksen alla on mielestäni sopivin aika mennä siirtoon.

• Neuvoja kaipaisin
        Trichophytic closure kirjoitti:

Ei sillä ole merkitystä, mikä vuoden aika on. Ehkä eri vioden aikoina pääsee nopeammin kuin toisina. Monet suosivat talvea, kun pää saa olla paljon piilossa pähineen alla. Siirteille päähineellä ei ole mitään merkitystä kun ne pari leikkauksen jälkeistä päivää vain pysyttelee sisällä.

Trichophytic closure. Käytä googlea. Jos englannin taito on heikko, klikkaa tekstiä "käännä tämä sivu". Katso kuvahakua myös.

Tälläkin palstalla löytyy myös tekstejä ja linkkejä. Vuonna 2005 austraalialainen lääkäri keksi uuden tavan sulkea haava, jolloin hiukset kasvavat arven läpi tasaisesti, vakka sinulla olisi haavanleviämistaipumus. Haavan yläreuna leikataan viistoksi ja suljetaan niin että hiustupet jäävät haavan alle joten kasvavat hiukset peittävät tulevan arven. Näin arbesta tulee huomaamaton.

Ennen tuota vuotta siirron teetättäneet voisivat poistattaa arpensa.....jos vain ymmärtäisivät ja tietäisivät asiasta. Pelkässä arven poistossa ilman siirtoa vielä päänahka on löysä, joten lopputulos olisi täydellinen. Tuon vuoden jälkeen Nordström on pyydettäessä käyttänyt sulkutapaa.

Minä olin Nordströmin konsultaatiossa maksutta. Tuolla Helsinki Clinicillä taitaa maksaa. Soittele, molemmissa puhelimeen vastaavat todella ystävälliset ihmiset. Nordströmillä ainakin. siellä on vastaanotossa ihmiset valmiina keskustelemaan kanssasi. Nyt kaamoksen alla on mielestäni sopivin aika mennä siirtoon.

"Ei sillä ole merkitystä, mikä vuoden aika on. Ehkä eri vioden aikoina pääsee nopeammin kuin toisina. Monet suosivat talvea, kun pää saa olla paljon piilossa pähineen alla. Siirteille päähineellä ei ole mitään merkitystä kun ne pari leikkauksen jälkeistä päivää vain pysyttelee sisällä."

Ajattelin kuitenkin itse mennä tonne operaatioon mieluummin keväällä vaikka joskus huhti-toukokuussa, kun silloin ilmat olisi paremmat ja saisi kulkea just ilman pipoa.

Taidan ehkä kallistua enemmän tuonne Nordströmin klinikan suuntaan kun hänen ammattitaitoaan on aina paljon kehuttu ja on kuitenkin Suomen tunnetuin plastikkakirurgi. Ja jos kerran vielä myös konsultaatiokäynnit ovat kerta ilmaisia, niin se on aina iso plussa.

Mutta luen silti yhä mielelläni muiden kokemuksia näistä klinikoista ja myös muistakin, jos joku haluaa kertoa omia kokemuksiaan näistä hiustensiirroista. Eihän sitä tiedä jos löydänkin jostain vielä halvemman klinikan ja jos vielä heidän ammattitaitonsa saa mut vakuuttuneeksi.

• Trichophytic closure
        Neuvoja kaipaisin kirjoitti:

"Ei sillä ole merkitystä, mikä vuoden aika on. Ehkä eri vioden aikoina pääsee nopeammin kuin toisina. Monet suosivat talvea, kun pää saa olla paljon piilossa pähineen alla. Siirteille päähineellä ei ole mitään merkitystä kun ne pari leikkauksen jälkeistä päivää vain pysyttelee sisällä."

Ajattelin kuitenkin itse mennä tonne operaatioon mieluummin keväällä vaikka joskus huhti-toukokuussa, kun silloin ilmat olisi paremmat ja saisi kulkea just ilman pipoa.

Taidan ehkä kallistua enemmän tuonne Nordströmin klinikan suuntaan kun hänen ammattitaitoaan on aina paljon kehuttu ja on kuitenkin Suomen tunnetuin plastikkakirurgi. Ja jos kerran vielä myös konsultaatiokäynnit ovat kerta ilmaisia, niin se on aina iso plussa.

Mutta luen silti yhä mielelläni muiden kokemuksia näistä klinikoista ja myös muistakin, jos joku haluaa kertoa omia kokemuksiaan näistä hiustensiirroista. Eihän sitä tiedä jos löydänkin jostain vielä halvemman klinikan ja jos vielä heidän ammattitaitonsa saa mut vakuuttuneeksi.

Kevät on myös hyvä aika. Itse tosiaankin olin maalis- ja toukokuussa noissa siirroissa. Hiukset kasvavat näin huomaamattomasti kesän aikana ja tuloksia alkaa näkyä syksyllä. Nordströmille pitää mennä kaksi kuukautta ennen haluamaansa siirtoaikaa. Jos menet keväällä käy Nordströmillä viimeistään tammikuun lopulla ja sovi samalla aika. Kororonta maksuaikaa Nordströmillä saa varmaankin edelleenkin vuoden. Minultakin kysyttiin, mikä laitetaan eräpäiväksi. Asioista voi siellä sopia joustavasti. Eivät todellakaan ole mitään tiukkapipoja. Aikaa tilattaessa mainitse, että haluat jutella Nordströmin kanssa ja jos haluat reseptiä pyydä samalla resepti.

Kirjoita teksturilla kaikki asiat ylös, josta halua kysyä ja anna toinen kappale Nordsrömille tai hoitajalle. Näin asiat selkenevät nopeasti.

• Trichophytic closure

Piti sanoa:

Hannuksela, Matti

• Lääkärikeskus Mannerheimintie, Mannerheimint. 12 A ja B, 3. ja 4. krs, 00100 Hki, ajant. 010 380 3838 tai www.laakariin.fi. • Terveystalo Helsinki Kamppi, Graniittitalo, Jaakonkatu 3, 00100 Hki, ajant. 030 6000, www.terveystalo.com.

Ei Matti Hannula

• Ex-pellavapää

Mä olisin myös kiinnostunut menemään tonne Medousaan, kun huomasin heidän hintatason olevan edullisempi kun mitä monilla muilla klinikoilla. Onko täällä monella kokemuksia tosta Medousasta, eli voitteko sitä suositella?

Sellaista vielä, että onko tuolla Medousalla ja Helsinki Clinicillä mitään eroa, kun huomasin molemmissa olevan töissä aivan saman hiustensiirtotiimin? Eli jos harkitsee medousalle menoa, niin voisiko mennä myös tonne Helsinki clinicille?

• molemmista kokemusta

pakko oli laittaa kun täällä niin paljon ihmisiä jotka eivät tiedä kyseisestä toimenpiteestä.Itse kävin Nordströmillä ensimmäisessä toimenpiteessä ja silloin toimenpiteessä olivat samat tytöt,kirurgia en näynyt kuin aamulla.puolivuotta sitten kävin Medousalla toisessa toimenpiteessä ja samat tytöt olivat siellä töissä.
      Toimenpide suoritettiin KL:ssä.
      Täytyy sanoa,että siellä hinta oli huomattavasti halvempi ja sain vielä reilusti ylimääräisiä hiuksia kaupanpäälle.
      Tytöt myös soittelivat minulle leikkauksen jälkeen ja huolehtivat minusta hyvin.
      Itse olen ehdottomasti Medousan kannalla.
      Eikä vastaanotto heillä maksanut mitään.

• Hyvää edullisesti

Edellä mainitun Plastiikkakirusginen SairaalaKL:n lääkäri Asko Salmi ja nuo "tytöt" (Riekki ja Jokinen) ovat todellakin kaikki entisiä Nordströmin klinikan työntekijöitä, joten kannattaa todellakin mennä Medousaan, koska asia hoituu yhtä hyvin siellä, mutta paljon halvemmalla.

Onhan heillä netissä hyvät tuloskuvatkin.

Plastiikkakirusginen SairaalaKL tekee kaiken muunkin yhtä hyvin, mutta hinnat ovat puolet Nordströmin hinnoista. Esim. vaimoni yläluomista tuli todella kauniit Asko Salmen jäljiltä. Asko Salmea kehutaan netissä kaikkialla. Asko Salmi oli äskettäin Maari Tastulan haastateltavana.

Ks. Yle Areena:

http://areena.yle.fi/video/1325449502619

• hiemkritiikkiä

Mielestäni Medousan sivuilla sen 9.5.2011 operoidun partamiehen lopputulos on kaikkea muuta kuin luonnollisen näköinen.No olihan lähtötilannekkin haastava, mutta tuosta näkee heti että on istutetut hiukset.Silti pakko sanoa että kaveri nuoreni selkeästi

• laadullatakuu

Ei antanut ainakaan Professori Nordström kovin korkeita arvosanoja hänen aiemmilleen työntekijöilleen. Joissa hän mainitsi että toinen näistä tytöistä on kondiittori ja toinen koulukiusaaja?

• Kilpailu on kovaa.

Ei tietenkään anna. Sehän on selvä se. Kuvat netissä puhukoot puolestaan.

Missä toista on sanottu tai sanotaan koulukiusaajaksi?

• Hiustensiirtotarjous

Janne Jyränki Helsinki Clinicillä kayttää trichophyyttistä haavansulkumenetelmää ja hiustensiirrosta saa vielä tarjouksen Medousan "tytöiltä".

Medousan kaikki kirurgit ovat erittäin ammattitaitoisia ja hiustensiirto hoituu Medousan kautta aivan yhtä hyvin kuin suomen muilta klinikoilta. Todennäköisesti jopa paremmin.

Kysykääpä tarjousta. Ei jää enää paljon hintaa.

• Kondiit

Kondiittori mainostaa täällä taas itseään. Hyvin on opittu Laatukirurgian tavoille.

• Urolorus

No ei kyllä ollut kondittori vaan se olin minä. Arvaus meni täysin väärin. Laatu kirrgia painii aivan höyhensarjassa nähin naisiin ja kirurgeihin verrattuna.

Näin ne vaan asiat muuttuvat.

• Rblogi

http://www.rolf.fi/

Lainaus Rolfin blogista: "Olemme havainneet, että kaksi sairaalamme palveluksessa aikanaan ollutta henkilöä, joista toinen on peruskoulutukseltaan kondiittori ja toimi meillä laitoshuoltajana ja toinen sairaanhoitaja, ovat perustaneet yrityksen, joka markkinoi hiustensiirtoleikkauksia yhteistyössä kirurgien kanssa, joilla on hyvin vähän kokemusta tällaisista leikkauksista"

• Urolorus

Katsellaan Medousan tuloskuvia netistä. He lisäävät niitä sinne koko ajan. Ne kertovat eniten, eikä kilpailijan haukut.

Hinta on tällä hetkellä 30 prosenttia halvempi kuin Norrella ja tulokset yhtä hyviä. Kysypä mailitse tarjousta omille hiuksillesi. Ei tartte mennä ulkomaille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      80
      6572
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6117
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3936
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      123
      2391
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1549
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      422
      1466
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1275
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1094
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      61
      1086
    10. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      28
      1036
    Aihe