Missä vika? Minussako?
Mieheni ei ole koskaan tykännyt mennä kanssani mihinkään ulos viihteelle taikka laivalle. Ei, vaikka minä ehdottaisin, saatikaan jos hän menee johonki juhliin, jossa olisi myös kaveriensa puolisot mukana, niin siltikään ei mua kutsu mukaan. Missä mahtaa olla vika? Ajatukset laukkaavat niinkin typerillä seuduilla, kuin että hän häpeää minua tai jotakin vastaavaa?
Tämä on aika loukkaavaa ja raastaa minua todella paljon, olen yrittänyt syytä udella mutta en ikinä saa vastausta! Enkä enää edes viitsi kysyä, tiedän kuitenkin että ilman vastausta jään..
Onkohan jollain kokemusta moisesta?
Missä vika?
6
298
Vastaukset
- elämä on laiffia
Voisitko kertoa luonteestasi, niin voin auttaa.
- Hah !
Eiköhän tässä pitäisi tarkastella sen luonnetta, joka ei huoli kaveria koskaan mukaan. Kieroutuneelta vaikuttaa.
- Nähty ja koettu
On tuttua. Olemme olleet naimisissa 5 vuotta, mutta en edelleenkään tunne mieheni ystäväpiiriä. Miehen ystäväviä olen vakoillut facebookissta ja ihan tavallisia keski-ikäisiä ihmisiä näyttävät olevan.
Olemme molemmat uusia tulokkaita tässä kaupungissa, joten edes mitään exiä ei ole ystäväpiirissä kummittelemassa. Joskus nimittäin joku exä on niin tiiviisti vanhan ystäväpiirin mukana, ettei sinne voi viedä uutta puolisoa. Siskoni mies ei ota siskoani enää mukaansa, sillä siskoni saa kiukkukohtauksia nautittuaan alkoholia. Joten syitä on monia.
Myös mieheni veli "salailee" omaa vaimoaan, eli omalaatuisuus kulkee suvussa. Kerran kysyin mieheltäni miksi veli salailee vaimoaan... mieheni vastasi, että mitä vähemmän veljestä tiedetään, sitä vähemmän kateellisia ihmiset hänelle ovat. Outo vastaus, mutta vastaus kuitenkin.
Itse olen esitellyt mieheni koko suvulleni, kaikille ystävilleni ja työkavereille. Minusta se on itsestäänselvää, että mieheni tietää kenen kanssa olen tekemisissä. Olisin olettanut samaa, mutta täytyy kai tyytyä siihen, että osa tuttavapiiristämme on minulle pelkkiä haamuja.
Edellisissä suhteissani ei ollut mitään vastaavaa, molempien tuttavia tavattiin yhdessä ja erikseen, joten ongelman ydin on miehessäni. Myös sinun miehessäsi. Ei kukaan salaile edes kammottavaa pirttihirmuaan, eli jostain muusta pakkomielteestä on kyse. - sama juttu
Onpas tuttua! me ollaan oltu yhdessä 10v. enkä todellakaan tunne mieheni ystäviä, saati sukua.. ihan lähi perhettä lukuunottamatta.
jos joskus harvoin menimme jonnekin yhdessä, mies ei koskaan esittele minua.. Tuli hieman paska tunne, ja tunsin oloni täysin ulkopuoliseksi..ja tuli fiilis että on tuppautunut mukaan.
Ratkaisu oli minun kohdalla se, en lähde mukaan mihinkään jos ei erikseen pyydetä.. Menen vain omia menojani. Olen myös asian miehelle ilmoittanut.Hän ei ymmärrä tuota esittelyjuttua, mutta niin mun mielestä kuuluisi toimia, kun pariskuntana jonnekin mennään.. Kyllä minä ainakin olen esitellyt mieheni minun tutuille.
Olen kysynyt häpeääkö hän minua kun tuntuu ettei hän edes halua näyttäytyä yhdessä.
Vastaus aina sama "älä ole tyhmä, miten edes voit noin kuvitella"
Ehkä meilläkin vaikuttaa se että hänellä oli takan 20v.avioliitto ja ystävät tietysti sen aikaisia, mutta silti.. sukuahan tuon ei pitäisi koskea - tosi outoa
Mies haluaa esiintyä kaveriporukassa sinkkuna ja pitää varalla mahdollisuuden flirttailla toisten naisten kanssa. Eihän voi olla niin vapaasti, jos vaimo on mukana. En suostuisi tuollaiseen käytäntöön, vaan menisin mukaan joka tapauksessa ja myös olisin siellä näkyvästi mieheni vaimona.
- nukkatukka
Jos miehesi ei ole koskaan tykännyt mennä kanssasi mihinkään, niin väistämättä herää kysymys.... Miksi olet sellaisen miehen valinnut? Asioista ja mieltymyksistä pitää keskustella ennen saman katon alle muuttamista, koska pelkkä kiima ja kumppanin ulkonäkö eivät ole välttämättä se juttu, joka suhdetta ylläpitää kovin kauan.
Erilailla sun kanssa ajattelevaa ja toimivaa puolisoa on turha yrittää muuksi muuttaa. Laitappa hanskat käteen ja nosta kissa pöydälle. Kysy, kerro omat näkökantasi ja tee keskustelun perusteella ratkaisusi. Ellei puoliso ole valmis edes keskustelemaan, niin tavallaan sekin on vastaus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111