katselee välillä ja hymyilee hiukan toisinaan punastelee,ja välillä välttelee katse kontaktia jos joutuu olemaan liian lähellä, ja välillä tekee kiusaa/vittuluako? ja toisinaan taas tulee tunne ettei edes huomaa tai on välinpitämättömän oloinen. ja tämä on hyvin vaihteleevaa hänen käytöksensä.
näinkö mies ihastuu?
21
4807
Vastaukset
- samaa mietin
Samalla tavalla käyttäytyvä mies mun lähelläni. Katselee, hymyilee, ei punastele. Jos lähestyn häntä niin välttelee katsekontaktia, itse taas hakeutuu helposti aika lähelle, ajoittain hyvinkin hipaisuetäisyydelle. Katsoo jotenkin uteliaasti/tutkivasti hymy huulilla.. Itse olen hiljalleen ihastunut, liekö huomannut ja tekee vaan kiusaa :(
- Rakkauden kaipuuta
Voi voi. kun itse on ihastumisiin kipeänä ja niitä kaipaa voi kuvitella kaikenlaista. Näinhän se yleensä menee, tyhjä kaivo huutaa vettä.
- tuiituiiii
jaa siellä joku meinaan että nainen on sokia eikä huomaa miehen punastelua :D
- diipadaapajoopa
No täyttyköön mun kaivoni!
- Täydessä vauhdissa jo vuodesta 87
Tää tais olla elämäni aikana 3-4 kerta kun ihastuskohtaus iski. Kaikki aikasemmat on ollu sitä lapsuuden ja teini-iän pelleilyä. Pakko vääntää vähän hanasta ja päästää täällä paineella ulos. Ei oikein yöllä nukuta. On kuin tupakasta pahat vierotusoireet vaikken enää oo polttanu pitkään aikaan. Se hymyily ja katse sai aivan jalat lähtemään alta. Ne pitkät ripset huumas meikäläisen ihan täysin. Omat silmät pelaavat jo hedelmäpeliä kun nään vain hänet muttei jackpottia oo tullu viä.
Vai olenko vaan haistellut koulukaverini tupakinsavua liikaa ja nyt olen taas hervottomissa niksoissa?
- heiluu-ei heilu
ota selvää. itse olen miehenä epäselvässä tilanteessa mutta erittäin ihastunut enkä haluaisi luovuttaa. olisi kiva saada jokin selvyys
- hei-ei-hei
niin tämä meni eteläiselle tampereelle
- e5y7jet6k7
Voihan se mennä niinkin päin että olet itse ihastunut ja mies ajattelee ihan samaa kuin sinäkin.
Ties kuinka paljon tuijotat jäntä ja hän punastelee kun ei tiedä miksi niin teet. - Ihastunut(M)
Näin miehenä voin sanoa että juuri näin on käynyt itselleni, näen yhden kauniin neitosen kerran viikossa ja vaihdamme välillä katseita. En tiedä hänen tunteitaan enkä mene kysymään koska olemme molemmat varattuja (tietääkseni).
Eihän katseissa ole mitään pahaa?
Iso miinushan tässä on se, että tulemme näkemään toisemme enää kerran :((
ja jään miettimään mitä hänen katseensa ja hymynsä tarkoittivat, vai olivatko ne vain kohteliaisuuksia?
Ihastuksia tulee ja menee, mutta kun niin paljon haluaisin tietää........ :(
Näin Kuopiossa.- Täydessä vauhdissa
Aikas hervotonta oli töissä. Hän liikaa mielessäni. Noh töitten jälkeen piti käydä vielä eräässä paikassa, missä häntä vois nähdä. Oli tietenkin muutakin tekemistä samassa paikassa. Ei siis järki lähtenyt vielä ihan täysin.
On tämä vaan niin uutta juttua meikäläiselle. En tiedä nähdäänkö enää tänä vuonna samassa paikassa. Kun nimikin on jossain kiven alla, niin ei pääse eteenpäin. Pakko vaan vetää ihan pokerinaamalla jonkin aikaa. Kai joku vielä kysyy multa et mitäs nyt on päässyt käymään.
Kai sen verran täytyy raottaa et tätä hehkua on Tampereen seudulla. Noh sen verran täytyy kyllä asennoitua että antaa asian joko mennä tai yrittää vaan vielä eteenpäin. Onhan tämäkin unohtumaton kokemus, mistä varmasti ottaa opiksi samoissa tilanteissa. Osaisin vaan laittaa jäitä hattuun. - Täydessä vauhdissa
Täydessä vauhdissa kirjoitti:
Aikas hervotonta oli töissä. Hän liikaa mielessäni. Noh töitten jälkeen piti käydä vielä eräässä paikassa, missä häntä vois nähdä. Oli tietenkin muutakin tekemistä samassa paikassa. Ei siis järki lähtenyt vielä ihan täysin.
On tämä vaan niin uutta juttua meikäläiselle. En tiedä nähdäänkö enää tänä vuonna samassa paikassa. Kun nimikin on jossain kiven alla, niin ei pääse eteenpäin. Pakko vaan vetää ihan pokerinaamalla jonkin aikaa. Kai joku vielä kysyy multa et mitäs nyt on päässyt käymään.
Kai sen verran täytyy raottaa et tätä hehkua on Tampereen seudulla. Noh sen verran täytyy kyllä asennoitua että antaa asian joko mennä tai yrittää vaan vielä eteenpäin. Onhan tämäkin unohtumaton kokemus, mistä varmasti ottaa opiksi samoissa tilanteissa. Osaisin vaan laittaa jäitä hattuun.Tosiaan vahva tunteet olleet jo muutaman päivän. En oikein tiedä kuinka usein pääsee enää häntä näkemään kun lomat alkaa jne. Eikä oikein tiedä pysyykö jalat enää suorana jos vielä kohdattais. Sanokaapas joku kuinka kauan polte voi vielä tuntua? Varmaan riippuu toki ihmisestäkin? Naisista ei vain ymmärrä, miksi jotkut heistä aina hymyilevät kun kohdataan vaikka käytävillä. Ja tämä ihastus mielestäni puhuu nykyistä enemmän minulle vaikka on kyse ihan arkisista asioista. Täytyy kyl vielä rohkaistua ja mennä sanomaan asiat hänelle niin kuin tunnen.
Arvon palstalaiset, opetellaan puhumaan tunteistamme henkilökohtaisesti ihastuksillemme. Kyllähän toinen osapuoli on ymmärtäväinen jos toinen ei olekaan ihastunut. Kaikkihan me tiedämme, että ihmisillä on tunne-elämää, mikä on ihan normaalia. Ainakin itse yritän rohkaistua puhumaan tunteistani suoraan toiselle. Enkä tosiaankaan aio etsiä ikinä kumppaniani usvaisista kapakoista puoliksi pyödän alle kumartuneena.
Eilen paljastin tunteeni yhdelle lähimmäiselleni, kai se siitä sitten lähtee. Mun puolesta hyvät joulut kaikille rakastavaisille ja ihastuneille. Ja tottakai myös omalle ihastukselleni. Sait vaan kokemattoman meikäläisen ihan sekaisin. - samma här
Täydessä vauhdissa kirjoitti:
Tosiaan vahva tunteet olleet jo muutaman päivän. En oikein tiedä kuinka usein pääsee enää häntä näkemään kun lomat alkaa jne. Eikä oikein tiedä pysyykö jalat enää suorana jos vielä kohdattais. Sanokaapas joku kuinka kauan polte voi vielä tuntua? Varmaan riippuu toki ihmisestäkin? Naisista ei vain ymmärrä, miksi jotkut heistä aina hymyilevät kun kohdataan vaikka käytävillä. Ja tämä ihastus mielestäni puhuu nykyistä enemmän minulle vaikka on kyse ihan arkisista asioista. Täytyy kyl vielä rohkaistua ja mennä sanomaan asiat hänelle niin kuin tunnen.
Arvon palstalaiset, opetellaan puhumaan tunteistamme henkilökohtaisesti ihastuksillemme. Kyllähän toinen osapuoli on ymmärtäväinen jos toinen ei olekaan ihastunut. Kaikkihan me tiedämme, että ihmisillä on tunne-elämää, mikä on ihan normaalia. Ainakin itse yritän rohkaistua puhumaan tunteistani suoraan toiselle. Enkä tosiaankaan aio etsiä ikinä kumppaniani usvaisista kapakoista puoliksi pyödän alle kumartuneena.
Eilen paljastin tunteeni yhdelle lähimmäiselleni, kai se siitä sitten lähtee. Mun puolesta hyvät joulut kaikille rakastavaisille ja ihastuneille. Ja tottakai myös omalle ihastukselleni. Sait vaan kokemattoman meikäläisen ihan sekaisin.kerrohan "täydessä vauhdissa" kuinka ihastus on edennyt.
- Täydessä vauhdissa
Nyt on ollut välillä päiviä etten ole oikein muuta kuin häntä kyennyt ajattelemaan. Nyt kun on oltu enempi ihmisten ilmoilla sukuloimassa ym. niin ei ole tunteet päässeet totaalisesti irti.
Täytyy lomalla koittaa ottaa vain rennosti ja kerätä rohkeutta että saisi hänen kanssaan jotakin järkevää puhetta aikaiseksi.
On tää vain niin hullua, että vaikka kuinka koittaisi puhua itsellensä järkeä päähän ja koittaa tehdä järkeviä jokapäiväisiä asioita, mutta ei mahda mitään.- NainenKuopijjosta
Ihastuneelle miehelle täytyy sanoa, että katseet kertoo paljon. Hymy sitäkin enemmän. Varattuna nuo ajatukset tulee toki unohtaa. Minun ei tarvitse, koska olen vapaa neitonen. Katseitteni kohde on varattu, joten tyydyn vain hänen katseluun. Näyttää vaan niin hyvältä ulkoa ja sisältä, että harmittaa omasta puolesta. Hänelle ja vaimolleen toivon silti kaikkea hyvää. Näin todellakin Kuopiossa.
- Täydessä vauhdissa
Voi kun se Catering-alan kaunotar lukisi näitä raapaisuja. Ainahan kun nämä kauniimman sukupuolen edustajat kohtaavat meikäläisen, niin muhun syttyy aina pieni liekki olkapäälle. Tosiaan nyt kun olin hänen lähellä, se sai mut jo roihuamaan. Ajatuskin!
Taas on tullut funtsittu asioita ja todettua, että on kyllä pakko vaihtaa ensin katseita kun nään hänet taas ens vuoden puolella ja ottaa tää asia ihan ystävinä puheeksi. - aaaaarrrrghhh
voihan se olla ujokin, kantsii vähän helpottaa ja ottaa itse yhteyttä. se voi muuten olla tuskaa. catering tytöt tosiaan sekoittavat pään;)
itse olen ainakin ihan sekaisin ollut jo monta kuuta. pitäis varmaan lähteä plutoon jos ei selviä tää... - Ihastunut(M)
Naiselle Kuopiosta.
Varattuna tosiaan pitäisi unohtaa, mutta kun ei aina pysty. Tuli tämä neitonen unohdettuakin mutta aina välillä hän tulee mieleen ja sitä miettii vieläkö häneen törmää joskus jossain? olisihan se mukava nähdä kyseinen henkilö vaikka ei yrittäisikään mitään muuta... pelkkä näkeminen riittäisi. Mutta en minä hänestä yöunia menetä, ihmiset unohtaa pikkuhiljaa ja uusia tulee aina vastaan, enkä puhu naisista vaan ihmisistä yleensä.
Jatketaan uuteen vuoteen hyvin mielin ja pidetään tämän vuoden ihastukset poissa ensivuodesta. Jooko? :) tai yritetään ainakin.
Hyvää Uutta Vuotta Kuopioon ja muillekin kirjoittajille/lukijoille!! - Täydessä vauhdissa
Minä en vain pysty olla ajattelematta. Onneksi ens viikolla alkaa työt ja koulu niin pääsee miettimään vähän muutakin ja niin tietenkin pääsen tekemään asiani selväksi hänelle. Täytyy varmaan lähteä tuonne sateeseen lenkille että tunteet viilenisivät hiukan.
- kaksseiskax
Minulla on muutama "ihastus" joihin palaan mietteissäni aina vaan. Myös entisiä poikaystäviä ikävöin... heitä, joiden kanssa jäijuttu kesken. Joita kohtaan minulla oli tunteita.
- Täydessä vauhdissa
Tästä kyllä täytyy tehdä tällä viikolla selvä juttu. Haittaa jo arkea liikaa. En tiedä vilkuiletko sieltä aina välillä, vai onko hiillos jo hiipunut. Ei sinulta viimeksi oikein merkkiä tullut ja yritin olla itse ihan pokerinaamalla kun kasvotusten oltiin. En oikein itse enää tiedä mitä tästä ajatella. Sanon vain vielä kerran, että pistit pääni sekaisin. Tehdään tämä asia selväksi, niin voimme taas molemmat jatkaa normaalia elämää. Tunteita on, mutta niistä olisi kova palo jutella. Oon kyllä huono näissä.
Nähdään vielä, ties kuinka monta kertaa. - Täydessä vauhdissa
Ei tästä kai mitään tule tai en tiedä, mutta alkaa jo helpottamaan. Ainakin herätit mut ja olihan jo mulla siihen aika. Voi kuinka ihminen on yksin ilman elämänkumppania, mutta pärjää jos on tukena hyvät ystävät.
Kuinka muuten helpottaa kun pää selkiää, ei ole edes morkkista.
Toivotan kaikkea hyvää palstalaisille tunneasioissanne, mutta älkää jumiutuko tänne vessaan liian pitkäksi aikaa lueskelemaan vaikka hätä olisikin kova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534781Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä131784- 1061728
- 901569
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma391257- 1081070
- 591054
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261023- 74874
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46833