Aloitin muutama päivä sitten - ihan testauksen vuoksi - aiheen otsikolla rasismi ja ennustin sen poistuvan alta aikayksikön.
Nythän se on tapahtunut. Onkohan palstamme valvoja ihan ajan tasalla ollenkaan vai minkä takia hän tekee tällaista. Ei se sana ole ruma eikä kirosanakaan. Paitsi joillekin.
Toisaallahan löytyy oikein rasismi-nimellä kulkeva keskustelukin tnäillä sivuilla.
Otahan opiksi, sheriffi, ei asiasta keskustelu ole kiellettyä.
Kuten ennustinkin
24
71
Vastaukset
- näin on marjat
Täältä poistetaan kaikki, ihan kaikki, minkä joku ilmoittaa "Ilmoita asiaton viesti" tuosta oikealta alhaalta klikkaamalla.
Nih ja sitten jatkat saman asian vatvomista vaikka tiedät että jo poistetun aloituksen tilalle ei kannata tehdä uutta aloitusta. Tai ainakin säännöt niin kieltävät ja tällä palstalla ei ole sefua.
- tofua poskeen sullek
Sefua tai ei, niin ei niitä kukaan ulkopuolinen pysty poistamaan. Kyllä se on ylläpito tai miksi sefuksi sitä kutsutkin. Sellainenkin löytyytäällä, ole huoleti. Taidat olla itse niitä poistattajia pelkästä kiusanteosta?
tofua poskeen sullek kirjoitti:
Sefua tai ei, niin ei niitä kukaan ulkopuolinen pysty poistamaan. Kyllä se on ylläpito tai miksi sefuksi sitä kutsutkin. Sellainenkin löytyytäällä, ole huoleti. Taidat olla itse niitä poistattajia pelkästä kiusanteosta?
Kyllä huomaa että olet aloittelija näillä palstoilla, mutta ei ole minun ongelma.
Niin, ettet vain itse ole poistattaja kun niin hanakasti haluat toisia syytellä että huomio kiinnittyisi muihin tai nikillisiin kirjoittajiin.
Ja kyllä, minä teen ilmoituksen ylläpitoon jos huomaan asiattoman viestin ja mitä sitten, mutta pelkästä kiusanteosta sitä en tee.
- Kewättä kohti
Tulipahan tuokin asia selkeästi ilmi! Voi v:n kevät !!
- enolerasisti.
Mielipiteitä voi olla ja voi pitää valkoisista miehistä ja naisista jos haluaa.
Saa kannattaa myös valkoisten oikeuksia jos haluaa.- enolerasisti.
Itse en kyllä pidä mustalaisista niiden varastelu-perinteen takia.
- valkoisten oikeuksia
Missäs niitä oikeuksia saa pitää, tuskin täälläkään.
Vaan näkymätön käsi toimi myös näilläkin palstoilla !
Tää oli juuri mun pointtini myös aloituksellani joka MYÖS poistettiin. Uskon olevan jo täysin todistettua että valvonta EI LUE poistoon pyydettyjä ketjuja vaan poisto on täysin mielivaltaista ja automaattista.
Ei kukaan järkevä aikuinen ihminen voi olla tajuamatta että kirjoittaa maassamme esiintyvästä rasismista olisi sama kuin rasisitinen kirjoitus.Kyse voi olla myös siitä mitä vastauksia sinne alotukseen on tullut. Jos se menee liian riitaiseksi tai pois itse aiheesta ja ruvetaan syyttelemään vähemmistö kansalaisia, sekin voi olla poiston syy. Näin ainakin aikoinaan on poistettu useitakin aloituksia.
- &ja#
Nittaminax kirjoitti:
Kyse voi olla myös siitä mitä vastauksia sinne alotukseen on tullut. Jos se menee liian riitaiseksi tai pois itse aiheesta ja ruvetaan syyttelemään vähemmistö kansalaisia, sekin voi olla poiston syy. Näin ainakin aikoinaan on poistettu useitakin aloituksia.
Silloin pitäisi poistaa ainoastaan paheksuttavat kirjoitukset eikä koko ketjua.
&ja# kirjoitti:
Silloin pitäisi poistaa ainoastaan paheksuttavat kirjoitukset eikä koko ketjua.
Niin että riita voisi jatkua uusin viestein?
- &ja#
Nittaminax kirjoitti:
Niin että riita voisi jatkua uusin viestein?
Sinähän ihmejankkaaja olet!
Paloma.se.co kirjoitti:
Mikä riita?
No mistä minä tiedän. Puhuin yleisesti. Tässä ollut kyse kenenkään yksilöidyn henkilön aloituksesta.
- Ei ole mikään
&ja# kirjoitti:
Sinähän ihmejankkaaja olet!
uusi tapaus näillä palstoilla, ja aivan kiusasta hän jaksaa vuodesta toiseen roikkua suoli24:n eri pastoilla ?
Ei ole mikään kirjoitti:
uusi tapaus näillä palstoilla, ja aivan kiusasta hän jaksaa vuodesta toiseen roikkua suoli24:n eri pastoilla ?
Jos kysymys on jostain häriköstä joka poistelee viestejä ja ketjuja aivan omaksi ilokseen niin suotakoon se sitten hänelle. Ei taida elämässä olla paljoa sisältöä jos tällaista tekee vuosikausia eri palstoilla.
Parempi niin kuin ajatlella että joku vakikirjoittajista puukottaa selkään nimettömänä ja kasvottomana.Paloma.se.co kirjoitti:
Jos kysymys on jostain häriköstä joka poistelee viestejä ja ketjuja aivan omaksi ilokseen niin suotakoon se sitten hänelle. Ei taida elämässä olla paljoa sisältöä jos tällaista tekee vuosikausia eri palstoilla.
Parempi niin kuin ajatlella että joku vakikirjoittajista puukottaa selkään nimettömänä ja kasvottomana.Jaa, kiitosta vaan. Nämä kaksi vesseliä kyllä puhuivat minusta.
Nittaminax kirjoitti:
Jaa, kiitosta vaan. Nämä kaksi vesseliä kyllä puhuivat minusta.
???
"Pihalla kuin lumiukko"
Niinkö on asiat? Mun täytyy nyt sanoa että olen täysin tietämätön mitä täällä kulissien takana tapahtuu.Paloma.se.co kirjoitti:
???
"Pihalla kuin lumiukko"
Niinkö on asiat? Mun täytyy nyt sanoa että olen täysin tietämätön mitä täällä kulissien takana tapahtuu.Kulissien takana? Siinähän noi viestit on nenäs alla mitä juuri luit. Kai nyt osaat katsoa minkä viestin alla nuolet ovat.
Nittaminax kirjoitti:
Kulissien takana? Siinähän noi viestit on nenäs alla mitä juuri luit. Kai nyt osaat katsoa minkä viestin alla nuolet ovat.
Kaikki nää vastaukset tulee mun kommentin alle ja mistä minä tiedän kuka puhuu kenestäkin: mä viittasin palstahäirikköön ja sinä sanoit että sinusta puhutaan. Välissä pari asiatonta kommenttia joissa sinua sanottiin ihmejankkaajaksi, mutta ne jätin väliin koska ei tollasiin voi takertua .
Ok, olin siis käsittänyt väärin ja pyydän anteeksi.
- ,,,,,,
Kuin painajainen, ihmiset juuttuvat paikalleen.
Eteenpäin elävän mieli, sanoo sananlaskukin.- svenska pojkar
Ihmettelen myös miksi hienohelmat jankuttavat samaa asiaa jo toista päivää.
Minäkin ja moni muukin on vuosien varrella, ihan vaan testauksen vuoksi, aloitellut kaikenlaista.
Minä tietysti eniten.
Hyvä minä!!
H. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832032Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361746- 1801306
- 236746
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49546
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492