Nordea on erittäin suurissa taloudellisissa vaikeuksissa.

Ex.Nordean työn. tek

Älkää ihmeessä avatko titliä Nordeaan. Menetätte säästönne ja sitä kautta omaisuuden.
Nordea vie pois asiakkaiden säästöjä ja he perustelevat sen ainoastaan lamalla, eli lama on pelkkä tekosyy Nordealta.

Taustalla ovat Nordean suuret taloudelliset ongelmat.Itse menetin huomattavia summia Nordealla,
siis puhutaan noin ( 10 000 - 30 000 € ) kahden vuoden aikana.

9

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pösilö

mitäs pelasit huonon pelin.... talletus suoja on olemassa...

• oletko tyhmä?Pösilö

mitäs pelasit huonon pelin.... talletus suoja on olemassa...

• KÄÄPÄNOKKA

no kyllä on ota selvää, ei ruotsin eikä tanskan nordeassa, mutta suomen on. ja jos pelasit sen huonon pelin sitten olisit menettänyt missä vaan kaiken ellei juttusi kuulunut talletus suojan piiriin.EI NKAI KUKAAN RAHOJAAN SIELLÄ PITÄISI JOS EI TALLETUS-SUOJAA OLISI.

• gb

Hienoa, että työntekijänä et tiedä oletko menettänyt 10te vai 30te. Elä viitsi puhua shittiä asioista joista et näköjään tajua mitään!

• Asiakkaan kusetusta

Nordea toimii joka tapauksessa moraalittomasti: ystävättärelläni on asuntolainaa. Kun hän peri vanhempansa, pankki pakkomyi = ylipuhui hänet sijoittamaan rahat omiin tuotteisiinsa, sen sijaan, että hän olisi maksanut velat pois. Sijoitukset ovat koko ajan olleet tappiollisia (siis käsittämätöntä, vaikka tässä on ollut hyviäkin vuosia), mutta pankkihan saa omat kulunsa ja palkkionsa. Olin ihan ällikällä, kun kuulin tästä. Käskin ystävättären äkkiä pankkiin, myymään sijoituksensa pois ja maksamaan niin paljon velkaa pois kuin mahdollista, sekä muuttamaan annuiteettilainansa sellaiseksi, jossa lyhennys on saman suuruinen, koron määrä laskeva. Ja mitä tapahtui? Pankki ylipuhui hänet ottamaan lisää lainaa, eli hänen maksuvaikeutensa sen kuin jatkuvat!

• .

Mitä sitten, sama se on kuka rahat varastaa, eihän tuollainen "ystävätär" niitä pysty pitämään. Kuppaajia riittää.

• 22556633

asiakas itse päättää, kyllä ne myy missä tahansa mitä vaan jos ei asiakas itse ymmärrä...

• viisas raha

No tuossa esimerkissä kerrot ystäväsi TYHMYYDESTÄ, et mistään muusta.
      Tuskin tuon kaltainen raha-asioiden hungilloa pito on pankkiryhmästä kiinni.
      On minuakin yritetty saada OP:n sijoituksia tekemään (jos olisin tehnyt, rahat olisivat kadonneet ja tappiolle olisin jäänyt).

Kaikki pankit ovat tuottoa tavoittelevia liikelaitoksia. Ne myyvät ja kauppaavat tuotteita, eivät ole hyväntekeväisyyslaitoksia.

Jokaisen kannattaa kilpailuttaa kaikki kotikaupunkinsa rahalaitokset ja ottaa tarvitsemansa palvelut sielä, mistä saa ne halvimmalla.

• "Ope"

Voi surkeutta mikä kirjoituksentekele, kaikkea muuta kuin uskottava. Mene työväenopistoon tms. suorittamaan peruskoulu loppuun tai opettelemaan kirjoitustaidon alkeita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe