Menetän hermoni kun naapurin akka yskii yöt läpeensä. Asun rivitalossa (7asuntoa) jossa makuuhuoneiden ääneneristys todella heikko. Asunnot ovat peilikuvat joten makuuhuoneet ovat vastakkain. Toisesta naapurista ei mitään kuulu, molemmilla puolilla asuu vanhempia ihmisiä. mutta yöt on ihan hirveitä. Aina akka ei tosin kotona, mutta yleensä joskus vko loppuisin pois. Aamuisin olen väsynyt ku en ole saanut nukuttua ja töihin tarttis mennä. ja monta kertaa yössä eukko yskii niin että oksentaa. Sen vielä kestäis jos joskus röhäsis, mut mikä lie keuhkoahtauma(tupakkaa polttaa jatkuvasti) ku jatkuvasti köhii.. Kysyisinkin että kenelle ääneneristys kuuluu, mulle vai taloyhtiölle vai jollekin muulle??? Isännöitsijältä en oikeen vastausta tähän saanut. Lienee parempi ku muuttaa pois... helvetti että ärsyttää...
Äänieritys
fiina
2
105
Vastaukset
- yön kiilusilmät
Sama kuin kakilla käyminen: pakko mennä jos on tullakseen. Niin taitaa käydä, ettei kukaan voi tehdä minkään?!
- yskin kun yskittää
yskittää varmaan, kunyrittää olla yskimättä, tietää, et saatat hermostua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791913- 1791456
- 246900
- 79882
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611