Aasian ja muiden kehittyvien talouksien nousu teki lopun Suomen ns. hyvinvointivaltiosta. Saavutetuista eduista kynsin hampain kiinni pitävät tulevat huomaamaan että elintaso tasoittuu maapallolla tulevaisuudessa ja mitään
etuoikeutettuja maita ei enää ole. Saavutetuissa eduissa kiinni roikkuminen
johtaa ainoastaan ihmisten syrjäytymisiin koska työpaikat siirtyy halvemman
työvoiman maihin.
Kiinaa korkeamman elintason ylläpitäminen Suomessa onnistuu vain
velan otolla ja vain rajatun ajan jonka jälkeen on romahdus enemmän kuin varmaa.
Aika entinen ei koskaan enää palaa.
5
83
Vastaukset
- miksmää
mulla menee silti hyvin, kaikki edut on saatu ja mitään en voi enää menettää, mitä sen on väliä mitä joskus 40-50v. kuluttua on maailman meno, harva meistä on silloin enää työelämässä. Ja silloisilla ihmisillä on sen ajan ongelmat niskassaan ,niinkuin meillä nyt.,elä hetkessä äläkä murehi tulevia joita ei kukaan tiedä.
- minä mulle ja minä
"mulla menee silti hyvin" just tälläinen AY liikkeen asenne mulle heti!
Kyllä ne edut voi mettääkki jollei yksinkertaiseti ole maksajaa!!
Entäs meidän lapset heidänkin pitäis elää täällä maassa 50vuoden kulutta?
Aloittajan kanssa samoilla linjoilla tästä alkaa varma ja vääjäämätön alamäki!
Eurooppa ja Usa on tiensä päässä, loputtoman kasvun ja etujen ruinaamisen kanssa!
Elämme mielenkiintoisia aikoja! Vain vahvimmat selviää "Luukut kiinni sukellus alkaa kellä riittää happi kaemmin" - käytä henkseleitä!
minä mulle ja minä kirjoitti:
"mulla menee silti hyvin" just tälläinen AY liikkeen asenne mulle heti!
Kyllä ne edut voi mettääkki jollei yksinkertaiseti ole maksajaa!!
Entäs meidän lapset heidänkin pitäis elää täällä maassa 50vuoden kulutta?
Aloittajan kanssa samoilla linjoilla tästä alkaa varma ja vääjäämätön alamäki!
Eurooppa ja Usa on tiensä päässä, loputtoman kasvun ja etujen ruinaamisen kanssa!
Elämme mielenkiintoisia aikoja! Vain vahvimmat selviää "Luukut kiinni sukellus alkaa kellä riittää happi kaemmin"voi voi niitä sijoittaja ressukoita, kun omaisuus arvot alenee. pääoma tulot tippuu, muun yhteiskunnan alas ajon mukana.
Kalevismissä työttömät ovat syyllisiä! ja herrat sankareita kun tulevat omillaan toimeen
- miksmää
mulla on kaikki mitä mä tarvin loppuelämäksi ja viis veisaan naapurin kakaroista mitä niistä tulee, näyttää siltä että sossuluukun asiakkaita.Mä oon osani tehnyt ja maksuni maksanut, alkaa olla muitten vuoro elättää ennenkaikkea itsensä, mikä tuntuu olevan ylivoimainen saavutus joillekuille, kaikki pitäisi saada valmiina, saa nähdä milloin pitää ruokakin valmiiksi pureksittua olla.Ihme saamattomuutta nykyään, mitään ei itse hoidettaisi.EI teidän eduillenne maksajaa löydykkään kun alatte kaikki olla jossain loimaalaisessa, mutta niin makaa niinkuin petaa. EI ne teidän etunne säily kun ette itse niistä huolehdi, me jotka olemme ne hommanneet niin itsellemme kuin teillekin, niin kun poistumme, niin poistuu myös teidän edut, koska loimaalainen on niin 'edullinen'.
- HALOOOO
Jaaha "loimaalainen" onkin syypää Suomen kurjistumiseen?
Itse en kuulu mihinkään liittoon ENKÄ LIITY!!!
Kyllä Suomen ja Suomalaisten Eurooppalaisten tilanne taitaa olla aika synkkä
viimeistään silloin kun tulee velkojen maksu päivä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462