Mitään muuta asiaa heillä ei ole ollut tähän mennessä, kun syyttömien uskovien syyttely ja tuomitseminen, rikoksista joita he eivät ole tehneet. Heille Jeesus sanoo nämä sanat, älkää
tuomitko ettei teitä tuomittaisi.
Me kristityt osoitamme Jumalan sanalla, että jokainen ihminen on syntinen ja tarvitsee sen tähden Vapahtajan, syntiensä sovittajan Jumalan kanssa.
Me kerromme jumalattomille, älkää menkö tuossa tilassa kuolemaan koska siitä seuraa ikuinen kadotustuomio, vaan tehkää parannus. Jumala antoi ainoan poikansa, että sinäkin pelastuisit.
Jumalaton sanoo kehotukseen parannuksesta, älkää tuomitko minua!!!
Saamme vastaukseksi "helevetin hevosmies", - kirousta häpäisyä valhetta. Kun asiasta huomauttaa niin vaahto kiroilijan ja tuomitsijan suussa vahvenee ja kiroukset lisääntyvät moninkertaiseksi. Kun hetken kuuntelee, niin samasta suusta kuuluu virren pätkä ja todistus, "minä olen riittävän hyvä."
Tässä on jumalattoman omahyväisen ihmisen vastaus Jeesuksen palvelijoidensa kautta tarjoamaan pelastukseen.
Järkyttävää millaisessa itsepetoksessa ihmiset purjehtivat suoraan kadotukseen pilkaten Jumalaa ja hänestä todistavia ihmisiä.
Asian tekee vielä naurettavammaksi nämä ”ämmien” (muutama nimimerkki täällä, pääosin ilmeisesti miehiä) järjestämät OMPELUSEURAT, joilla yritetään sekoittaa ja vaimentaa kohti omaa tuntoa tulevat PARANNUKSEN kehotukset.
Jeesus sanoo: "Tulkaa, sillä kaikki on valmistettu".
ps. Okei uskoa ei tarvitse kenenkään eikä tehdä parannusta. Jokaiselle on annettu oma elämä jonka saa käyttää sillä tavalla kun itse parhaaksi katsoo. Nyt on kysymys siitä että poistuu välittömästä palstalta havaitessaan että tämä palsta ei ollut ”minun juttu”. Eikä jää vuosiksi roikkumaan palstalle jonka sisällöstä ei tajua mitään, tekemään raakaa väkivaltaa ja kiusaa uskoville herjaavilla halveksivilla ulosteviesteillä.
Katsokaa jumalattomien toimintaa täällä
7
65
Vastaukset
- Hubander
Katso peiliin!!
- heräjä joka makaat
Totta kai katson siksi Kristusta julistankin ja hätyyttelen pois sellaisia henkilöitä jotka eivät edustamiensa arvojen vuoksi tälle palstalle kuulu. Sinä yksi heistä
"maan korvessa kulkevista",
okei et sä hupiantero pahimmasta päästä ole, mutta tuo jumalattomien nuoleskelu, mielistely ja Jeesuksen todistajien vastustaminen, voi viedä sinut kadotukseen, ellet nöyrry parannukseen. Sinä et ole suostunut kantamaan Jeesuksen ristiä, josta tulee maailman pilkka kiroukset ja ylenkatse Jeesuksen todistajille. Kaineudestaan huolimatta ja juuri sen vuoksi että se näyttää maailmalle kauneutensa, se on erittäin vaarallinen synti.
Jaak. 4:4 Te avionrikkojat, ettekö tiedä, että maailman ystävyys on vihollisuutta Jumalaa vastaan? Joka siis tahtoo olla maailman ystävä, siitä tulee Jumalan vihollinen.- hupiantero su
NIMM. herää sinä joka makaat:
Olen minä vaan sellainen hupiantero, että kun olen sitä maan korventietä kulkenut sen verran kauan, tiedän tarkasti mistä pidän kiini.
Luen viesteistäsi kiroksien tapaisen sävyn joka kuuluu olennaisesti lestadiolaisuuteen, toisten solvaamiseen uskostaan ja oman itsensä syntien peittämiseen tavalla tai toisea.
Jumalaa ja heidän todistajiaan en vastusta, mutta vastustan sellaista "järsimistä", mitä te edustatte kaikessa raakuudessaan ja teidän parannus ohjeitanne, joita itse tarvitsette, että voitte siellä maan korvessa pitää otteenn enkelin kädestä.
Ymmärrän teitä, jotka olette niitä saarnamiehiä, ja jos joku sattuu sanomaan toisin kuin te niissä pelottelevissa ja syyttävissä saarnoissanne, joissa ei rakkauden ja kiitoksen sanoja liijanmalti viljellä. Voitte alistaa omia reppanoita, jotka eivät ole älynneet karkuun lähteä.
Mutta minä täälä, en lähde laputtamaan, vaan yritän ohjailla edes niitä rippeitä, mitä te roiskitte rukoushuoneen seinille pienistä rikkeistään ja omista vähäisistä haluistaan. He haluaa nähdä muutakin kun maalikkosaarnaajan saatan.llisen pärstän tuomarina ja syyttäjänä. Virsi 286 1 säkeistö. Veisaa, tai jos et osaa , niin lue!
Et ole mikään synnin anteeksi antaja ja toisten syntijen arvostelija ja lukija. Vaan olet oman itsesi syntien pieksemä avuton liero, joka yrittää pois pahasta olosta toisia tönimällä ja syyttämällä, että oma
syntikasa näyttäisi pienemmältä. Ei Jumala sinua ymmärrä, kun jatkuvasti olet tuomarina, juomarikin on parempi sana ja ihminen kuin sinä.
Olet nyt haaskalla järsimässä omia rikkomuksiasi tunnustamassa, kun täälä herjaat heitä joilla on varmasti Jumalan kanssa parempi yhteys elämän oikeuteen ja sen oikeaan elämiseen.
On perin hauska vastailla sinun typeriin syytöksiin, että jatketaan sitten vaan. Sinulle ei kannata edes toivotella Herran rauhaa, koska olet sellainen suo, että ne uppoaa kuitenkin sinne helvetin suonsilmäkkeseen.
Vastaa jos lystää,tai jos uskallat. pir. kurkkii sinun takanasi.
- su
helevetin hevosmies on saanut nimensä ainaisesta lähimmäisensä helvettii ajosta. Eikö silloin ole sopiva nimi hevosmies?
Kun juuri sen vuoksi minä olen tällä palstalla kun totean, että tämä onkin minun juttu. Kun olen saanut henkistä väkivaltaa, helvetin toivotuksen kanssa saat.nan äpärän, kyykäärmeen sikiön, ja ulosteeseen viittaavia nimityksiä. Jopa uhan kuulaa kalloon.
Juuri siten totean olevani oikealla palstalla. Koska nämä pahimmat nimitykset ovat vähentyneet. olen todella riittävän hyväpuolustaakseni omaa kantaani.
Nämä"ämmien ompeluseurat" luullakseni ovat niitä lestamiesten keskeisiä "miesten iltoja"
On se hyvä että sinä nimimerkki" kohteliaasti pois "olet muuttanut nimimerkistä, alakakaa laputtaa, Jeesus on tie, Jeesus on Herra.
Oletko tuntenut piston myös rinnassasi, ettei vaan vihaisessa sydämmessäsi. - .s.rkoo0
jumalattomia on lestadiolasiten laumassa paljon, luciferin epäjumalia palvelevina Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajina!
ne jumalattomat ovat tämän tunnustustaneita luciferin ja sen epäjumalien palvelijoita:
Uskon tunnustus: http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).' - Simo Mälli
Tässä joku kirjoitti; Onpas tiukka sääntö!! ????????????????
--------------------------------Esikoislestadiolainen saarnaaja ei ole oikeutettu lukemaan eikä kirjoittamaan tänne ollenkaan.------------------------------------------------
?? kuka kieltää?
-------------------------Nuoremman polven saarnaajat ovat useimmiten korkeasti koulutettuja, tohtoreita ja maistereita, miksi he tulisivat kaiken maailman möllien kuolaa tänne haistelemaan--------------------------Ovat ylpeitä???-----
Esikoiset ei arvosta hengellistäviisautta, sillä yhtään koulutettua pappia ei ole liikkeessä, vaikka on kirkon ristin alla,
Ei ole väliä koulutuksella jos se on väärä, niin kuin valelääkärillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462