Oon syksyn alusta asti ollut enemmän tai vähemmän ihastunut mun opettajaan, hän on mies siis. hän on mua vajaa kaskyt vuotta vanhempi, eikä tietääkseni naimisissa, en oo nähnyt sormusta. Kamalinta (tai parasta, miten sen nyt ottaa) on että tunnit on yksityistunteja! oon aivan lukossa aina ja hullun hermostunut. nyt en oo vähään aikaan tunneilla käynyt, mut kohta ne taas alkaa.
en tiedä onko hän jo huomannut musta jotain, mut erikoista oli, että hän laittoi mulle viestin tässä ihan vasta, ei mihinkään opiskeluun liittyvää, eli siis ihan muuta, normaali viesti kavereiden kesken, mut ei ehkä oppilas-opettaja tyyppinen. en tiedä mitä ajatella! Tietysti seuraavalle tunnille mentäessä oon ihan hermoraunio..!
ihastunut opettajaan
15
652
Vastaukset
- opettaja02
Se haluaisi tutustua suhun "vähän" lähemmin..
- asdfghjkasd
niin, no en tiedä. mut toisaalta ei nyt yhden viestin perusteella voi mitään analyysiä tehdä. tietenki jos niitä viestejä alkaa tuleen enemmän, niin sitten voiskin olla jotain muutakin. tää on yhtä mysteeriä..
- asdfghjkasd
onko muilla vastaavaa tilannetta, tai ollut koskaan??
- Missy.
Mulla on kaikilta osin saman kuuloinen tilanne just nyt käsillä, tosin yksityisopetusta en saa -ehkä hyvä niin kun vois muuten mopo lähtä käsistä :D
- N
Oletko jo täysi-ikäinen?
- asdfghjkasd
olen, puhutaan siis yliopistosta, selvennykseksi!
- weird....
Missä yliopistossa annetaan yksityistunteja ja minkä takia? Hmm?
- Missy.
weird.... kirjoitti:
Mietin kans eka samaa mut sit hogasin et esim. musiikin/jonkin instrumentin yliopistosason opiskelijoilla muistaakseni on privaopetusta.
- asdfghjkasd
weird.... kirjoitti:
Tampereella, mut en halua kertoa mitä ja miksi, ois aika noloa jos tästä joku vois itsensä tunnistaa!
- N
Selventää paljon. Käy kiinni! Tuskinpa hän huvikseen moisia viestejä lähettelee. Josko kiinnostus olisi molemminpuoleinen.
- ilike u
Mä oon kans ihastunut yhtee mee koulun opeen, hän ei tosin mulle opeta mitään. Tuskimpa häntä koskaan saisin hekeksikään. Onhan hän mua aika paljon vanhempikin....miesopesta siis kyse...
- 4546
yliopistohan on vanhastaan pullollaan 40 miehiä, jotka surutta vetelevät 20-25-vuotiaita naisopiskelijoita tilaisuuden tullen...
- yliopistossa.
Olen opetustyössä yliopistossa. Joudun joka päivä katselemaan viehättäviä parikymppisiä neitosia, joista monet pukeutuvat aika seksikkäästi. Täytyy tunnustaa, että olen monesti kuvitellut, miltä tuntuisi rakastella sellaisen kanssa. Toistaiseksi olen kuitenkin jäänyt vain ajatusten tasolle. Mutta tilanne on monesti minulle hieman kiusallinen, kun jalkojen välissä alkaa tapahtua. Olen vähän yli 40-vuotias mies.
- Why?
No ottaako opettaja pahalla sen että ilmoittasi hänelle jotenkin että olisi kiinnostunut? Mitä siitä voi seurata jos tunne ei ole mollemmin puolinen? Kyse ei ole sellaisesta opesta joka opettaisi munulle jotai mutta on kyllä samassa koulussa. Kyseessä on nainen kertoisi mies opelle.
- asdfghjkasd
ei kai se pahalla ottais, kai, mut mun pokka ei kyllä kestäis alkaa sille mitään tämmöstä puhuun. vitsi, tää on kyllä yks iso kysymysmerkki!
olin ihan jäätynyt tän viikon tunnilla, ihan niinku arvasin :D en oikeen osaa sanoa siitä sen olemuksesta, se oli vähän jännä.. tuskinpa se kummiskaan täällä suomi24ssa paljo hengailee. vaikka enpä ois itestänikään uskonut että tänne tuun pyörimään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462