MItäs sanotte kyseisestä ihan hyvästä ja ravintorikkaasta köyhän kansan ruuasta?:)
Makaroonivelli treeniruokana?
10
170
Vastaukset
- Pikku-A
30 vuotta sitten viimeksi joutui sellasta sontaa syömään, kun vanhemmilla ei ollut varaa paljon muuhun...vaihtoehtona oli keitetyt potut.
- Vellimies
Harmi kun vanhemmillaai ei ollut varaa kortsuihin kun sinut vahingossa nussivat maailmaan.
- Treenari +30v
Onhan se ok! Siihen lisukkeeksi ruisleipää ja päälle tonnikalaa! Halpaa ja hyvää :D
- ehe ehe
Talkkuna ja pettuleipä.
- pieruturinaderti
Erittäin tehokasta treeniruokaa, kun sekoitat makaroniin kolmasosan painosta keitettyä seitä. Alkaa lihas kasvaa, energiaa riittää treeniin ja pierettää aivan saatanasti. Koko voimailuelämäntapa vain yhden ruokalajin ansiosta!!!!
- Lotionman(aito)
Ihan hyvä, itse pidän murmelin lihaa tärkeinpänä podiruokana. Tutkimusten mukaan murmelin lihassa on erityinen aminohappoprofiili ja mikrofraktiot koskemattomia. Siis jos murmeli on koskematon. Murmelin potkassa on erityisen paljon haaraketjuisia aminohappoja ja murmeli on kätevä sujauttaa salikassiin . Treenin päätteeksi murmeli kannattaa syödä heti eikä käydä esim.suihkussa ensin.
- Lotionman(aito)
Kyllä olen. Olen palannut.
- mitä häh?
Lotionman(aito) kirjoitti:
Kyllä olen. Olen palannut.
Oletko palannut myös Musklelle?
- Lotionman(aito)
mitä häh? kirjoitti:
Oletko palannut myös Musklelle?
Palaisin jos salasana olisi muistissa :D en myöskään tiedä mitä sähköpostiosoitetta olen käyttänyt rekisteröidessä joten en saa salasanaa :D
- Rakastunut gay-bodari
Lotionman(aito) kirjoitti:
Palaisin jos salasana olisi muistissa :D en myöskään tiedä mitä sähköpostiosoitetta olen käyttänyt rekisteröidessä joten en saa salasanaa :D
Oletko homo? Himoitsen anustasi edelleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701