Haloo haloo kuka siellä

:)

soittaa :) ei ei minulla ole äitiä ja mistä setä tietää että ei isäkään. Kyllä minä olen kolussa mutta esikoulussa, mistä setä sen tietää :) Mutta miten setä voi rakastaa meitä vaikka me ei edes tunneta. Kyllä mulla on kavereita enkä ole nytkään yksin kotona, joo tein läksyt jo :)

ai rakastat meitä :) niin minäkin sinua hei hei :)

6

65

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

haloo kuka siellä :) ei minulla ole isää eikä isä silloin voi tulla puhelimeen mutta sun ääni tuntuu tutulta, olen syönnyt joo ja sain tosi hyvän numeron kokeista viime vuonnakin sä soitit ja kysyit miten mä pärjään ja onko mulla kavereita.
      on mulla vähän ystäviä ja sitten mun paras ystävä meidän koira :)

ai miten sä voit rakastaa meitä kun eihän me olla edes nähty...niin minäkin sinua hei hei :)

haloo kuka siellä Kuka sun ääni tuntuu jotenkin tutulta, joo olen syönnyt joka päivä ai onko mulla sukset on minulla. mistä sä tiedät että minulla on iso-veli vaikka me ei olla edes nähty.
        mun iso-velikään ei varmaan tunne suo mut miten sä voit rakastaa meitä kun eihän me edes tunneta. :) hei hei niin mäkin sinua.

:) kirjoitti:

haloo kuka siellä Kuka sun ääni tuntuu jotenkin tutulta, joo olen syönnyt joka päivä ai onko mulla sukset on minulla. mistä sä tiedät että minulla on iso-veli vaikka me ei olla edes nähty.
        mun iso-velikään ei varmaan tunne suo mut miten sä voit rakastaa meitä kun eihän me edes tunneta. :) hei hei niin mäkin sinua.

haloo kuka soittaa ! kuka ai mitä mä luen mä luen oppikirjoja ja sitten tehtävävihkosta ja sitten meillä on läksynä sanomalehden lukua jota opettajat sitten meidän kanssa käsittelee....ai mitä kirjoja..no pekka töpöhäntä on ihan kiva ja sitten on niitä muitakin hyvijä kirjoja.

:) hei hei niin mäkin sinua mutta mistä sä voit tietää että mulla on pitkät hiukset :)

• .

haloo kuka soittaa ! kuka ai mitä mä luen mä luen oppikirjoja ja sitten tehtävävihkosta ja sitten meillä on läksynä sanomalehden lukua jota opettajat sitten meidän kanssa käsittelee....ai mitä kirjoja..no pekka töpöhäntä on ihan kiva ja sitten on niitä muitakin hyvijä kirjoja.

:) hei hei niin mäkin sinua mutta mistä sä voit tietää että mulla on pitkät hiukset :)

haloo haloo sä aina soitat joulunakin miksi :) kyllä mä olen oppinut lukemaan jo paljon ennen ja opettaja jakoi meidät eri ryhmiin. Tukiopetusta saa muutama käytöksestä, sitten lukuharjoituksia ja meidän ryhmä joka osaa lukea sai ton sanomalehti tehtävän.

on mulla kelkka sellainen missä on ratti ja jarrut mut se on vaan muovia mut ihan hyvä :) voi sinäkin hyvin hei hei

. kirjoitti:

haloo haloo sä aina soitat joulunakin miksi :) kyllä mä olen oppinut lukemaan jo paljon ennen ja opettaja jakoi meidät eri ryhmiin. Tukiopetusta saa muutama käytöksestä, sitten lukuharjoituksia ja meidän ryhmä joka osaa lukea sai ton sanomalehti tehtävän.

on mulla kelkka sellainen missä on ratti ja jarrut mut se on vaan muovia mut ihan hyvä :) voi sinäkin hyvin hei hei

Kuka siellä taas :) toistaa ja soittaa haloo haloo , kyllä olen tehnyt läksyt ja sain kympin tahdotteko kuulla mistä sain viimeksi kympin.
        :) Teidän on tarkoitus tehdä voittoa mainosten avulla teille on samantekevää kuinka paljon aikaa täällä käytetään ja se mitä täällä kirjoitan ja teille mainostajille on ainoastaan tärkeää kuinka paljon sivustolla käy ihmisiä ja kuinka paljon voittoa saavat.

Te ytitätte saada ihmisiä tuntemaan itsensä pelkäsi nollaksi jos he eivät jaa tietojansa sekä vietä aikaa vesipuukissa eikä ole aina tavoitettavissa jne. Te laaditte oletettuja muka kiinostavia kysymyksiä palstoille oletten saada ihmiset koukkuun sekä menettämään itsehillinnän sekä harkitsevaisuutensa.

olen laatinut ajankäyttööni budjetin jonka saldo tulee nyt juuri täyteen ja mun iso-veli on laittanut maailman parhaat jarrut mun kelkkaani vuosia sitten :) hei hei :)

Kuka siellä taas :) toistaa ja soittaa haloo haloo , kyllä olen tehnyt läksyt ja sain kympin tahdotteko kuulla mistä sain viimeksi kympin.
        :) Teidän on tarkoitus tehdä voittoa mainosten avulla teille on samantekevää kuinka paljon aikaa täällä käytetään ja se mitä täällä kirjoitan ja teille mainostajille on ainoastaan tärkeää kuinka paljon sivustolla käy ihmisiä ja kuinka paljon voittoa saavat.

Te ytitätte saada ihmisiä tuntemaan itsensä pelkäsi nollaksi jos he eivät jaa tietojansa sekä vietä aikaa vesipuukissa eikä ole aina tavoitettavissa jne. Te laaditte oletettuja muka kiinostavia kysymyksiä palstoille oletten saada ihmiset koukkuun sekä menettämään itsehillinnän sekä harkitsevaisuutensa.

olen laatinut ajankäyttööni budjetin jonka saldo tulee nyt juuri täyteen ja mun iso-veli on laittanut maailman parhaat jarrut mun kelkkaani vuosia sitten :) hei hei :)

:) No niin päästän teidät mielikuvituksenne harhoista ja kerron että tässä on kysymyksenä eräs piisi jossa perheestään eronnut isä soittaa tyttärelleen ja tytär ihmettelee miten sillä on niin tuttu ääni ja mistä se tietää että hänellä on letit ja miksi aina kun tämä isä soittaa äiti sanoo aina että hän ei ole kotona jne.....

,ja mitä tulee sitten ajankäyttööni niin se päättyi juuri nyt :) ai niin kun olette ehkä lukeneet itseni pitäväni eräästä siideri mainoksesta niin hyvänen aika sentään oletteko taas tänä vuonna odottaneet minua ravintoloiden ihmeeliseen maailmaan koko vuoden, No toivottavasti ravintoloitsijat ovat tyytyväisiä teidän odotteluun sekä kulutukseen. Koska itse en ole budjetoinnut kuin yhteen kertaan tänäkin vuonna viime vuonna bujetti oli kahteen kertaan :) jne... taaksepäin.

niin että mielikuvituksenne rikasta menetykselistä uutta vuotta teille :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4045
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2460
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2437
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1826
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1653
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      80
      1610
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      81
      1207
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      64
      1134
    Aihe