Lasken työssäoloehtoani. Siis 18h/vko pitäs löytyä. Kuinka vuosiloman kohdalla lasketaan, moneksiko tunniksi lasken yhden lomapäivän? Entäs sitten palkalliset vapaat esim. Pyhäinpvä,montako tuntia se on,oliko 8h?
Työssäoloehto/pam
3
253
Vastaukset
- 18 onkin 40
tiesitkö sen että se 18 tunnin palkka jaetaan 40.lle viikko tunnille. Eli päivärahasi tulee putoamaan tosi rajusti mikäli ennen olet ollut 40t/vko töissä.Koskaan ei kannattaisi kerryttää työssäoloehtoa vajailla viikkotunneilla koska ne jaetaan 40 tunnille.
- Ap...
Olen osa-aikainen,ttk. Eli vakiotuntimäärää ei sopimuksessa ole. Saan nyt kelasta soviteltua pvärahaa. Ja liitosta ajattelin hakea myös tota soviteltua,koska jatkan edelleen osa-aikasena. Mutta mietin kyllä tuleeko se olemaan yhtään sen suurempi se liiton päiväraha,kuin kelan... Ja tilannetta selventääkseni; olen täyttänyt kelan vaatiman työsoloehdon jo,mutten liiton,koska liityin vasta vuosi sitten.
- asiantunt.
Ap... kirjoitti:
Olen osa-aikainen,ttk. Eli vakiotuntimäärää ei sopimuksessa ole. Saan nyt kelasta soviteltua pvärahaa. Ja liitosta ajattelin hakea myös tota soviteltua,koska jatkan edelleen osa-aikasena. Mutta mietin kyllä tuleeko se olemaan yhtään sen suurempi se liiton päiväraha,kuin kelan... Ja tilannetta selventääkseni; olen täyttänyt kelan vaatiman työsoloehdon jo,mutten liiton,koska liityin vasta vuosi sitten.
soita työttömyyskassaasi josta saat asiantuntijan vastauksen.. täältä et!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462