Jos Suomalainen poistetaan ravintolasta huonon käyttäytymisen takia ( vähän liikaa ottanut ), niin hän kyllä lähtee tietenkin vähän vastahakoisesti. Mutta jos Somali poistetaan samasta syystä, niin heti on rasisti ja somali soittaa poliisille VOE HELEVETTI NYT KYLLÄ OTTAA PANNUUN. Kuultu juttu ei todistettu, mutta kylläkin ravintolan omistajan läheiseltä kuultu ( liekö ravintolan omistaja joutunut rasismista syytteeseen, ei tietoa ), onko kukaan muu kuullut samantapaisia juttuja.
Ravintolasta ulos
20
434
Vastaukset
- että silleen
Kuultu on. Ja kaikista asioistahan ne rasistiksi sanovat, jos ei mieliksi mene!! Varmaan kuuluu tuohon kotoutukseen, paras minkä olen kuullu ,on kun ei ole heti hammaslääkäriin päässy, niin ilmoituksia olisi poliisin suuntaan tehneet?! Liekö totta, lieksan poliisi yksin tietää?! Ja taishan se olla kun väärän taloyhtiön roskikseen olivat roskapussejaan kantaneet ja tästä sit kun joku asiallisesti oli maininnut, niin heti oli tuo "rassisti" kuulunu!! Käsittämätöntä!!!!!!!!!!!!
- lapsilisä
En nyt ihan samanlaista, mutta sellasen jutun olen kuullut että somalin lapsilisä on 300 euroa/ kk ja suomalaisen olisi 100 euroa / kk. Pitääkö tämä paikkansa ja jos pitää, niin jossain on pahasti pielessä ja helvetin pielessä.
- tuu lapsilisä
Pittäähän niiden saada parisataa enemmän. Asuuhan ne niin kaukanankin....;-)
- Miksi????????
Tiedät varmaan jo kirjoittaessasi että näin ei ole. Muta pitäähän se kaikki mastamaalaaminen koettaa. Ihan järjetöntä touhua.
- soitto tarjalle
Mutta kun sosku antaa.
- m.uuttokuorma
Kokeilkaapa avioparit saada soskun piikkiin kakkosasunto ja siihen kalusterahat ym.? Toimiiko yhdenvertaisuus?
- Täsmennystä
Tiedoksi kirjoitti:
Nimimerkille Tiedoksi
Esitys hieno mutta siinä ei näkynyt tuo kakkosasunto oikeus? - Kyrpä-Jooseppi!
Tiedoksi kirjoitti:
Tjaa..sadat Lieksalaiset on nähneet itse miten uusia jää-viieläkaappeja, telkkareita, sänkyjä , huonekaluja, keittiökalusteita jne on kannettu mamujen kämppiin !
Eihän kirpputoreita tuo tavaraa teknisten liikkeen ja huonekaluliikkeiden autot!
Olisko laskelmista siis unehtunut pois, se runsas erityisraha mamuille?
Ei noita pelkkä tyhjäntasku mamu ostele omillaa rahoillaan, heti suomeen tullessaan sillä työtön suomalainenkin perhe säästää pitkän aikaa, jopa vuosia saadakseen samat tavarat!
Keksikää parempi selitys!
- kerrostaloasunto
Näkyi liikkeen miehet tuovan tuliterän pakastearkun. :)
- Ihme kyttäystä
Suomessa ihmisillä on oikeus ostaa kaupoista tavaroita.
- Yhdenvertaisuudesta
Onko lainmukaista ! Kun kantaväestöön kuuluva kysyy toimeentulotukea niin soskusta vastataan että ei voida myöntää kun ei ole aikaisempaa asiakkuutta ?
- Oikeutta kansalle
Jopa loppu "Tiedoksi" annot !
Tuliko vaikeita kysymyksiä ?
Trkastuslautakunta tutkimaan tai paremminkin Aluehallintovirasto ! - sudu-japetsu
Sokea sokeaa taluttaa!!Naurattaa kun jokusaa näitä metsäläisiä luulemaan että sosku maksaa somaleille enemmän kuin kantaväestölle erilaisia tukia.Aikaisemmin uskoteltiin että heille maksetaan ajokortit ja autot!Hahahahaha!Nämä peräkylän heikkolahjaiset uskoo ja viha eikun yltyy.Käyttäkää edes vähän järkeä ymmärtäkää mikä on provosointia ja mikä ei.
- aviopari on
Sinulle sudu-japetsu tiedoksi
Tämä kakkosasunto ym. voidaan todistaa kun ite akka kertoi että soskun asunto ja maksama.
- Kysyn vaan että
"Eräs somali akka sanoi sanatarkkaan : Minä maksoin autokoulun itse, soile antoi rahat ! "
Lähde: IL
Valehteleeko mamu ? Ei kai ? - närä
no eikai sitä tarvitse edes miettiä,kenen rahoilla täällä ovat ja elävät.lienee selvää,että hyväksikäytettäviä aina löytyy.tässä tapauksessa sinua ,minua,meitä kaikkia...
- joku näistä
on kertonut myös Kajaanissa käyneensä autokoulun ja ettei itse sitä ole maksanut, kukahan maksoi?
- siis
käynyt autokoulun Lieksassa
- awfasfsdfdf
öö tääl taitaa nyt olla ennemminki se ongelma, et rasisteiks haukutaa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472