olen tällä hetkellä opiskelija. kela on päättänyt etten ole enää puoleen vuoteen ollut päätoiminen opiskelija, koska oli yksi yo-koe suorittamatta ja muutama kurssi uusittavana, mikä ei riitä opintotuen saamiseen.
tietysti myös työvoimatoimisto ei katsonut työvoimapoliittiseksi, koska olin edelleen kirjoilla oppilaitoksessa.
onnistuin saamaan osa-aikaisen työpaikan, joka on määräaikainen maaliskuuhun asti, mutta jossa on koeaika.
nyt on tilanne seuraava. valmistun joulukuussa. haluan irtisanoutua ennen sitä vanhalta työpaikalta nyt kun koeaika on vielä menossa. (tai ehkä jälkeenkin voi)
kysymys kuuluu. katsooko työkkäri minut hyväksi tyypiksi jonka voi siipiensä alle ottaa vai onko asia niin että on sitten oma vika jos töistä irtisanoutuu ?
en halua työkkäristä mitään rahamaksuja. kunhan tarjoavat työharjoittelun tai edes niitä kursseja. vai saanko niitäkään ?
entä jos irtisanominen tapahtuu juuri ennen kuin minut kirjataan ulos koululaitoksestani ? vaikuttaako tämä mihinkään ?
siinä myös se seikka, että kun olen osa-aikaisessa duunissa, rahaa tulee niin vähän, että joudun hakemaan sossulta korvausta.
sossun korvaus ilmeisesti myöskin lakkaa tulemasta, jos irtisanoudun työstäni. vai lakkaako vai pieneneekö 20% ?
apua. mä pahoin pelkään etten tule selviämään.
tai ehkä tulen mutta silloin olen sidottu duuniin, josta en juurikaan selviä.
ja haluaisin kovasti tehdä työtä !
mutta sellaista joka motivoisi edes hieman sellaista tekemään. koska duuni sossu yhdistelmä on vain suuri pettymys.
onko minulla mahdollisuuksia ?
angrmob
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671404
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40995Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä