domar.ru?

ärsyttävä osoite

Miksi jokin venäläinen domar.ru käy kolkuutelemassa mun jokaisen blogin sivuilla? Leviää kuin tauti. Onko se hakkeri, pornosivusto vai roskapostittaja tms?

Älkää avatko sitä osoitetta jos näette. Onko tietoa mikä se on?

17

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no joo
    • ärsyttävä osoite

      Sä kuulostat valelääkäriltä. Aina kun sanotaan älä välitä...SE onki tärkeää.
      Mihin ne paskakuskit on nyt kiinnittänyt mun blogin? Levittääkö ne jotain?
      Ei siellä kukaan heilu ilman tarkoitusta.Varsinkaan venakot.

      • no joo

        ainahan spämmillä tarkoitus on ja referrer spämmistä saa tietoa esim tuosta wikipediasta. blogeissa leviää mm domar.ru referrer spämmi ja se on puhdasta spämmiä josta ei ole sen enempää haittaa ollut, kunhan sen sivuuttaa kokonaan. siihen ei liity mitään blogien hakkerointia tai mitään.


      • hattivattitatti

        Mut vähän vitun spookya on joo... Alkaa friikkaa...


    • weirdshitjournal

      Joo. Fakin' venakot. Pitää jättää gonzoilut sikseen.

      • ???

        Valevenäläisnaiset?


      • hattivattitattiwsj
        ??? kirjoitti:

        Valevenäläisnaiset?

        Joo, ehkä nekin. Kikeen vaan.


    • ........

      Joku Karman paritusleikki.

    • muapelottaa..jaärsyt

      Sieltä tulee varmaan joku kiljuva kuva..
      ku se alkaa sillee et pidä huolta että äänesi ovat päällä.
      Sit tulee 4,3,2,1..
      EN KATSO PIDEMMÄLLE -.-

      • enhalua ruuta

        Mulle tulee evästeisiin aina joku ramplerr ru vaikken ru sivuilla käy


    • ??häh

      mullakin on se mutta avasin linkin, katsoin niin ei ollut mitään kirkuvaa ääntä, silti outoa?

    • tetjsrjgojglj

      Vahingos avasin sellasen, eihän tapahdu mtn "pahaa"? :d

    • Heikki E

      Kyseisen linkin takana on video, jossa sekoitetaan tarua ja todellisuutta. Video alkaa sillä, kun kertoja kertoo USA:n kongressin halusta sulkea internet. Videolla spekuloidaan, miksi rikas eliitti ei halua köyhien rikastuvan jne. Videon kertoja antaa ymmärtää, että hänellä on hallussaan joku huippusalainen (dark internet-tyyppinen) sovellus, jonka avulla voi tulla rikkaaksi muutamassa minuutissa jne jne. Lopuksi kertoja kehottaa klikkaamaan sivuston "lataa"-painiketta ja lähettämään hänelle tietyn summan "peitekuluihin". Kyseessä siis samaa kategoriaa nigerialaisten kirjehuijausten kanssa. Ovelammiksi käyvät päivä päivältä.

      Sivusto sinänsä ei ole vaarallinen, jos virussuojaus on kunnossa. Mitään ei kuitenkaan kannata alkaa klikkailemaan.


      Lisätietoa:


      http://professormungleton.blogspot.com/p/referral-spam.html?showComment=1323509427889

    • katariiiiiiiina

      huh, mua on pelottanu toi sivusto sika kauan, saan kylmii väreit ku katon sen videon, en tiiä miks. Kiva et sain vastauksen, oon tuhannesti velkaa sulle Heikki E :D ! munki blogis toi on riehunu :s

    • Iitu

      Onneksi löytyi täältä vastaus... Muakin alkoi hermostuttaa että mikä hemmetin sivusto tuo on.

    • huiw

      MUlla kans näkyy että blogiin olis kymmeniä kertoja tultu sen sivuston kautta. Pelottavaa.

      • lollaaja.

        pelottaako sinua tosiaan harmittomat mainokset? miten suurta pelkoa tunnet, kun sähköpostiisi tulee spämmiä? tuo ei eroa siitä mitenkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe