Putkikamelin vasen poljin on päättänyt siirtyä eläkkeelle ja tökkii välillä eli ei pyörähdä sovinnolla ja klonksahtaa äänekkäästi. Tässä olen tutkinut eri vaihtoehtoja uusiksi polkimiksi ja silmääni sattui B-kaupan edulliset polkimet. Onko kellään omakohtaista kokemusta kyseisistä polkimista? Onko toimivat vai pitääkö marssia suosiolla esim. Prismaan ostamaan noin kympin arvoiset polkimet? Prisman polkimet ovat alumiinia, mutta mulle välttäis ulkonäön puoleen noin B-kaupan polkimet, mut lähinnä tuo laatu ja kestävyys esim. pakkasella arveluttaa.
Eli mielipiteitä puolesta ja vastaan!
Bilteman muoviset/kumiset polkimet
4
184
Vastaukset
- martonen
Muoviset ovat paremmat talvella, alumiiniset ovat liukkaat. Ajaa noilla B-kaupan polkimillakin. Laakerointi on melko avoin. Paremmat sai Oulun Kärkkäiseltä yhtä halvalla ja laakerointikin on paremmin suojattu.
- Alkup. Maantiepyöräi
Itse en uskalla ajaa liukkaalla ilman lukkopolkimia. Jos olisi pakko ajaa lukoitta, valitsisin jonkun alumiinisen maastopolkimen, jossa on kunnolliset tapit.
- 38-2016
M-kauppakin (http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=38-2016) myy polkupyörätarvikkeita, mm. polkimia. Näyttää olevan samaa sarjaa B-kaupan polkimien kanssa, hinnassakaan ei näytä olevan suurta eroa. Kai nuo menettelee ns. normiajossa ja hintakaan ei nyt päätä huimaa jos sattuu menemään rikki eli ei aiheuta henkilökohtaista konkurssia....
Rikkimenneet polkimet ovat mallia "alumiini", joissa on pitoa parantamassa kuminen otepinta, ei se iso ole mutta ihan riittävä. Laakerointi on rikkoutunut siis toisessa pedaalissa ja kun se tulee yllättäen, on horjahtaminen lähellä. - martonen
M=B, ovat täsmälleen samaa laatua, melko avoin laakerointi kammen puolella. Hyvin noillakin pärjäsi talviajossa. Kesällä onkin lukkopolkimet käytössä. Muoviset ovat talvella paremmat lumisen kengänpohjan kanssa eikä polkimiin tartu jäinen liukas lumi. Sopivat todella hyvin ns. normaaliajoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462