Huoltopäivitys 26.11.2011 klo 22.00-06.00

Hei käyttäjät!

Jotta voimme varmistaa Suomi24:n palveluympäristön häiriöttömän toiminnan, joudumme suorittamaan huoltopäivityksiä säännöllisin väliajoin. Seuraava huoltopäivitys tehdään lauantaina 26.11.2011 klo 22.00-06.00 välisenä aikana.

Huoltopäivityksen aikana tehdään erilaisia muutos-, päivitys- ja huoltotoimenpiteitä. Kahdeksan tuntia kestävän huoltopäivityksen aikana Suomi24:n palveluissa ilmenee lyhyitä käyttökatkoja.

Pahoittelemme käyttökatkoista aiheutuvaa haittaa.

Terveisin,
Piia
Suomi24

22

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyttämistä yrittäny

      Mitä huononnuksia teette huonnonnuspäivityksessänne tällä kertaa? Kai te nyt sentään lisäätte vähän mainoksia näille sivuille... ja varmistatte ettei sähköpostit toimi?

      • Block...

        Hyvin minulla sivut ja sähköposti ovat pelanneet. Mainoksista pääsee eroon jos vähän viitsii nähdä vaivaa. Älkää aina valittako joka asiasta. Ylläpidolle kiitoksia ja hyvää joulun odotusta itse kullekkin.


      • Huoltoapäivitystä
        Block... kirjoitti:

        Hyvin minulla sivut ja sähköposti ovat pelanneet. Mainoksista pääsee eroon jos vähän viitsii nähdä vaivaa. Älkää aina valittako joka asiasta. Ylläpidolle kiitoksia ja hyvää joulun odotusta itse kullekkin.

        Hyvä Block, älä miinustele toisten viestejä peukuillasi, lapsellista toimintaa! Ja älä plussaa ylläpidon kaikkia viestejä, kiitos!


      • Blockander
        Huoltoapäivitystä kirjoitti:

        Hyvä Block, älä miinustele toisten viestejä peukuillasi, lapsellista toimintaa! Ja älä plussaa ylläpidon kaikkia viestejä, kiitos!

        Älä minua syytä minä en ole tehnyt mitään peukutuksia. Kiitos ja näkemiin.


    • Huoltoapäivitystä
      • PS.

        kuten huomaatte, ei toimi.


      • Block...

        Hyvin toimii linkki, äläVskoq2 aivonen pulu aina sekoile

        YLläpito on paras!


      • Jep..

      • Heh..

      • Ja...
        Heh.. kirjoitti:

        Sekaisin ovat, tähtiä täynnä. Töpeksintää ylläpidolta.

        toimittajan, mainonnan suunnittelijan, sekä kaupan nimi tulkitaan kirosanaksi ;-)

        "Tältä sivulta on siivottu kirosanoja."


    • Block...

      Älkää aina valittako joka asiasta.
      Olette vitun hölmöjä aaseja, jos ette osaa tätä mainiota Puumallitonta Suomi24:jää käyttää.


      Ylläpidolle kiitoksia ja hyvää joulun odotusta itse kullekkin. Antakaa tällekin niplussa sata ja ylläpidolle myös!

    • jeps.

      Onko mahdollista että huoltokatko venyy, tai että tulisi uudelleen? Vai onko se aika vain mikä on mainittu? Kiitos.

    • Moderointi !

      Jotkut häiriköt yrittävät ja ovat onnistuneetkin poistattamaan suuren määrän asiakeskusteluja Ydinvoimapalstalta, moderaattoreita näyttäisi olevan aika helppo vedättää asiattomilla poistopyynnöillä.

      Samaa kuulemma tapahtuu kahvikeskusteluissa, siellä jo seriffikin on ollut ihmeissään moderoinnin poistoista joutuessaan selittelemään palstalaisille, että ei hän ole asiaviestejä poistellut, vaan sen on tehnyt ylläpidon moderoijat, ko.palstan seriffi taitaa olla lähdössä pois tuon oudon moderoinnin takia.

    • ijijijij

      allapito hei!

      koska vastaatte käyttäjien kysymyksiin, joita askarruttavat teidän hieno sivusto ja vikatilanteet?

      • vaikeaa on

      • uhiuhu
        vaikeaa on kirjoitti:

        Ota rohkeasti ja asiallisesti yhteyttä http://www.suomi24.fi/palaute/lomake
        niin saat vastauksen.

        Vai helv**in pässi!

        Ei se palautelomake toimi kun se lähetä-painike on lukittu!


    • vaikeaa on

      Voi helevetin palikka täytä ne kentät aluksi ni kappas vaan ei oo lukittu painike enää.

    • koklaaja

      Ainakin sille riville missä on tähti on jotain laitettava, muuten ei lähde.

      • katleija

        Kummallinen häiriö kiusaa palstalaisia. Viesti ei lähde ja tulee punaisella ilmoitus:

        "Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan
        vuoksi."
        Se ei ole kuitenkaan pitkiä aikoja kestävä. Ylläpito vastasi tiedusteluun:

        "Hyllytys keskustelupalstalta voi johtua siitä, että joku toinen on
        rikkonut sääntöjä ja käyttänyt samaa IP-osoitetta. Kysymyksessä on
        väliaikainen esto."

        Kummallista kerrassaan.

        Nyt olen kokeillen saanut selville, että kaikaisemalla internetyhteys hetkeksi esto poistuu.

        Soisi palvelun ylläpitäjä korjaavan tällaisen vian. Tämä on ihan uusi häiriö. Ei tällaista ennen ole ollut.


    • Joooooooooo-o

      Nää "huollot" saa aikaan sen, että mikään EI toimi!!! Typerät mainokset hyppii silmille, tukkii koko saitin ja muukaan mikään ei pelaa, varmaan koskaan teillä ? En ainakaan jaksa uskoa tuohon enää.

    • Joojoo

      Mitä persettä te säädätte ?? Sätti heittää ulos ja on muka kirjannu vaikka ei sitten MUKA olekkkaan ??!!!! Tää on ihan, en edes sano mistä koko saitti nykyään, muuttakaa nimeksi "suomen SURKEIN verkkoyhteisö", se vastaa totuutta tästä, EI suurin, vaan surkein joka ei edes toimi.

    • Utelias 99

      Näillä näykymin ette ole palauttanut viestipuuta tuossa uudistuksessa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe