Parhaat salmiakit!

salmarinarkkis.

Ok, tämä ketju on varmaan jo ollut täällä, mutta päivitetäänkös ne parhaat salmiakit tänne. Mä ekana:)

1. Aito alkuperäinen Halvan salmiakki.
2. Perinteinen Pantteripussi
3. Halvan Jymy.

18

1828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • youwgotS

      Tarjoustalossa oli Jymy 10 senttiä? Siis mitä - 10 senttiä aski!

    • wasdasdasd

      Fazer salmiakki

    • Hyvää on!

      Sellainen Fazerin salmiakki mix. Harmittaa, kun en voi syödä normi-Panttereita liivatteen takia :(.

    • 0ok9ij

      Ärrällä myydään norjalaisia IFA-pastilleja. Näissä on mukava ominaisuus kun ne ritisevät niitä purressa. Makuja on suolalakritsi ja salmiakki.

    • ghiduhjnsa

      Ne Lauantaipussien autot

    • ijio

      Supersalmiakki (askissa) ja fazerin salmiakkimixin kaikki herkut. Namnam! Turkinpippurit herkkuja myös.

    • Karkkimaha

      Muutama viikko sitten ostin ensimmäisen kerran Haribon Super piratos -salmiakkipussin ja sen jälkeen niitä on mieheni kanssa syöty jo useampikin pussi..
      Tosi hyvää salmiakkia, tosin en ole niitä nähnyt kuin yhdessä kaupassa, joten toivottavasti ei ole valikoimasta poistuva tuote..

      Myös Saltpastiller-purkki laivalta on vakkariostos.. nam.

    • Apppteekki

      Apteekin salmiakki on se ainoa oikea!! Monta olen maistanut, kaupoista ostanut, mutta vaan Apteekin salmari kelpaa! Muuten en oikeastaan edes pidä salmarista, se on mulla vain tuo yksi merkki...

    • Zalamari

      Mulle parhaita on Fazer super salmiakki ja Fazer pantteri,se tavallinen.

    • kidnapattu

      sweet corner maan parasta salmiakkia vai oliko se lakritsia

      • 087789798

        Läkerolin salmiakki on yllättävän vahvaa ja samalla myös aromikkaan hyvää.


    • SalmiNakki.

      Vanhat autot ja salmiakkiaakkoset. Niistä kyllä molemmista pitää tarkistaa etteivät oo päässeet kovettumaan. Ja yliveto on apteekin salmiakki.

    • Prohva

      Ihan parasta oli 70-luvulla kissasalmiakki. :) Punainen aski, jossa mustan kissan pään kuva.

      • lakudikti

        Voi, niin olivatkin. Heti tuli maku mieleen ja sylkirauhaset heräsivät!!!! Niissä oli kivan voimakas maku, joka sittenkään ei ollut liian voimakas. Mutta niitä 70-luvun alun ekoja isoja merkkareita, joita ostin kirkonkylän baarista pieneen ruskeaan paperipussiin laitettuna, ei voita mikään.


    • jamppapamppa1

      Haribon Piratos ehdoton suosikki tällä hetkellä! Jauheista pöyröö puluveri :P

    • Mazaaaaaaaaa

      Aito ja alkuperäinen Apteekin Salmiakki

    • Makumies

      Vanhat autot, tv-pussin tassukarkit ja draculan ensivaikutelma tulee mieleen. Ja apteekin salmiakki tietenkin. Tykkään tervakarkeista mutta kuuluneeko kategoriaan. Ylipäätään kaikki salmiakki on niin hyvää että helpompi kertoa mistä salmiakista ei pidä: Liian sitkeistä, joissa ei ole persoonallista makua vaan liian peruskamaa eli työläs syödä ja siihen nähden palkinto liian pieni. Ikävä kyllä Fazerin mix sisältää näitä vaikka on muuten loistava pussi. Meneehän ne siinä mukana ja saa kontrastina ne vinoneliöt maistumaan entistäkin paremmalta! Halvan salmiakki megamix on kans huippu. Sen ostankin seuraavaksi kunhan löydän jostain...

    • Anonyymi

      Nyt löyty hyvä Lidlissä Sweet corner Parhaat salmiakit pussi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe