kommentoi jos olet vampyyri!

katriona!!!

elikkäs täällä puhutaan kaikkee vampyriin liittyvää.Täällä ei saa haukkua kenenkään mielipidettä! jos mielipiteesi loukkaa toisia niin älä kirjoita sitä tähän. Minä ainakin uskon vampyyreihin ja haluaisin tutustua sellaiseen vaikkapa netin kautta VANNON ettet tee mitään pahaa tai paljasta salaisuuksia! ja muuten olen alle 15-v tyttö

58

942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • killekkalle

      Ei niitä ole. Ei teini- eikä muunkaanlaisia, sillä ne ovat mielikuvitusksen tuotetta.

      Ja muuten, olen yli 50 vuotias mies.

    • +

      no jos vampyyrejä ei ölisi niin miten joku ois voinu yhtäkkiä keksiä niitä

      • Derpderp.,.,

        No onpas helvetin typerä argumentti. Aivan kuin ihmisellä ei voisi olla mielikuvitusta. Menninkäiset, Minotaurit, My little ponyt, joulupukki, Harry Potter, ja Paavo Pesusieni ovat varmasti myös ihan todellisia, koska jos niitä ei olisi, niin kukaan ei niitä olisi voinut keksiä?


      • wolf.

        nii mikä ettei vampyrejä olisi olen itekki ihan oikea ihmissusi ei ole järkevää sanoa joo et ole todellakaa vampyyri ihmissusi ja niin edelleen koska voi olla että joku onkin niin kun mä siis olen ihmissusi ihmissusi.


    • PI55I5

      Mäki oon niinku vampyyri. Mä saan 20€ ja sit me mennään stockalle niinQ osteleen. Siis auts mä näin aivan niinQ ihQun villapaidan siellä siis viotsi te ette voi tajuu niinQ

      • .3''''''''''

        täl ei oo kyse pissiksestä?! vaan vampyyreistä! siis IQHUU!!! vai mitä?


    • Ox

      Kyllä vampyyreja on, mutta niitä nimitetään nykyään narsisteiksi. Twilight-kirjat ja -elokuvat antavat tytöille mitä vääristyneimmän kuvan ihmissuhteista. Sellainen suhde, jossa nainen uhrautuu rakastamansa miehen vuoksi ei ole terve. Parisuhtessa antamisen ja saamisen pitää olla tasapainossa. Ja pitäisihän hälytyskellojen soida jo siinäkin vaiheessa, kun mies vaatii naiselta vaitioloa. Silloin kulissien takana on vääryyttä, mikä pitää salata. Kovin moni nainen elää hellan ja nyrkin välissä pelottavan miehen kanssa uskaltamatta kertoa tilanteestaan ulkopuolisille. Älä hakeudu sellaiseen ihmissuhteeseen, vaan etsi ystäviksesi lämpimiä ja rakastavia ihmisiä.

    • ..........

      mä en puhunu twilightista vaan vampyyristä! enkä minä aijo uhrautua miehen takia sillä en etsi suhdetta! ja mitä vikaa siinä on jos tykkää jostain vampyyristä?(jos niit on)

      • Ox

        Kyllä nuo tyttöjen hurahtamiset vampyyreihin ovat tulleet nimenomaan Twilightin myötä. Eivätkä ko. kirjat ja elokuvat suinkaan huonoja ole - ne eivät vaan sovi alaikäisille. Jos tykkää jostain vampyyrista, siinä on se ongelma, että sinä olet koko ajan ihmissuhteen antava osapuoli ja toinen vai ottaa. Etkä edes huomaa sitä. Kuvittelet vaan koko ajan, että ilkeä ja paha tyyppi on oikeasti pohjimmiltaan hyvä. Tosielämän vampyyrit eivät kuitenkaan ole herrasmiesmäisiä Edward Culleneita, vaan mitä kypsymättömimpiä toisten ihmisten hyväksikäyttäjiä. Kyllähän suhde vampyyriin (=narsistiin) voi olla jännittävä, mutta on tyhmää hakeutua vaarallisten ihmisten seuraan.


      • edward vai?
        Ox kirjoitti:

        Kyllä nuo tyttöjen hurahtamiset vampyyreihin ovat tulleet nimenomaan Twilightin myötä. Eivätkä ko. kirjat ja elokuvat suinkaan huonoja ole - ne eivät vaan sovi alaikäisille. Jos tykkää jostain vampyyrista, siinä on se ongelma, että sinä olet koko ajan ihmissuhteen antava osapuoli ja toinen vai ottaa. Etkä edes huomaa sitä. Kuvittelet vaan koko ajan, että ilkeä ja paha tyyppi on oikeasti pohjimmiltaan hyvä. Tosielämän vampyyrit eivät kuitenkaan ole herrasmiesmäisiä Edward Culleneita, vaan mitä kypsymättömimpiä toisten ihmisten hyväksikäyttäjiä. Kyllähän suhde vampyyriin (=narsistiin) voi olla jännittävä, mutta on tyhmää hakeutua vaarallisten ihmisten seuraan.

        edward ei ole mikääs hottis...


      • Muuten samaa mieltä
        Ox kirjoitti:

        Kyllä nuo tyttöjen hurahtamiset vampyyreihin ovat tulleet nimenomaan Twilightin myötä. Eivätkä ko. kirjat ja elokuvat suinkaan huonoja ole - ne eivät vaan sovi alaikäisille. Jos tykkää jostain vampyyrista, siinä on se ongelma, että sinä olet koko ajan ihmissuhteen antava osapuoli ja toinen vai ottaa. Etkä edes huomaa sitä. Kuvittelet vaan koko ajan, että ilkeä ja paha tyyppi on oikeasti pohjimmiltaan hyvä. Tosielämän vampyyrit eivät kuitenkaan ole herrasmiesmäisiä Edward Culleneita, vaan mitä kypsymättömimpiä toisten ihmisten hyväksikäyttäjiä. Kyllähän suhde vampyyriin (=narsistiin) voi olla jännittävä, mutta on tyhmää hakeutua vaarallisten ihmisten seuraan.

        mutta

        "Eivätkä ko. kirjat ja elokuvat suinkaan huonoja ole - ne eivät vaan sovi alaikäisille. "

        Ei kai sellainen scheisse nyt voi mitenkään sopia kenellekään aikuiselle?


      • C-V
        Ox kirjoitti:

        Kyllä nuo tyttöjen hurahtamiset vampyyreihin ovat tulleet nimenomaan Twilightin myötä. Eivätkä ko. kirjat ja elokuvat suinkaan huonoja ole - ne eivät vaan sovi alaikäisille. Jos tykkää jostain vampyyrista, siinä on se ongelma, että sinä olet koko ajan ihmissuhteen antava osapuoli ja toinen vai ottaa. Etkä edes huomaa sitä. Kuvittelet vaan koko ajan, että ilkeä ja paha tyyppi on oikeasti pohjimmiltaan hyvä. Tosielämän vampyyrit eivät kuitenkaan ole herrasmiesmäisiä Edward Culleneita, vaan mitä kypsymättömimpiä toisten ihmisten hyväksikäyttäjiä. Kyllähän suhde vampyyriin (=narsistiin) voi olla jännittävä, mutta on tyhmää hakeutua vaarallisten ihmisten seuraan.

        Tyttöjen, oon poika ja mul on sama ongelma, ja btw tekokynsist saa hyvät hampaat ku vähä käyttää mielikuvitusta.


    • haiseva raato

      Oikea vampyyri on haudasta noussut puolimätä raato jolla on pitkän pitkät kynnet ja haisee niinkuin raato haisee.

      • mitäh?

        ookko haistanu?


    • YAK-42

      Vampyyrit, olipa niitä sitten olemassa tai ei, ovat petoja. Miksi haluaisit tutustua petoon?

    • henna

      miksi sua kiinostaa peto ja miks kommentoit tähän ku ne kerran ovat mielestäsi petoja?? ja kukas sano et kaikki ovat petoja( vampyyrit) ei kaikki ihmisetkään ole luusereita!

      • YAK-42

        Siksi, että Katrionan kannattaisi vakavasti pohtia sitä, miksi hän ylipäätään haluaisi tutustua vampyyriin. Kilttejä vampyyrejä on vain Twilight-romaaneissa, joissa hyvä ja paha menee niin pahasti sekaisin, etteivät ko. kirjat ja elokuvat sovi alaikäisille.


      • Ox
        YAK-42 kirjoitti:

        Siksi, että Katrionan kannattaisi vakavasti pohtia sitä, miksi hän ylipäätään haluaisi tutustua vampyyriin. Kilttejä vampyyrejä on vain Twilight-romaaneissa, joissa hyvä ja paha menee niin pahasti sekaisin, etteivät ko. kirjat ja elokuvat sovi alaikäisille.

        Tämän päivän vampyyrikertomusten vaarana on justiin tuo hyvän ja pahan (= oikean ja väärän) meneminen sekaisin. Tässäpä on mielenkiintoinen kekustelu siitä, mitä tytöt oikeastaan etsivät vampyyreistä:

        Escaping The Vampire - Kimberly Powers & Rachael Clark
        http://www.youtube.com/watch?v=jRHG-FB5-FQ
        http://www.youtube.com/watch?v=67WHAhuUQbc


      • katriona1
        YAK-42 kirjoitti:

        Siksi, että Katrionan kannattaisi vakavasti pohtia sitä, miksi hän ylipäätään haluaisi tutustua vampyyriin. Kilttejä vampyyrejä on vain Twilight-romaaneissa, joissa hyvä ja paha menee niin pahasti sekaisin, etteivät ko. kirjat ja elokuvat sovi alaikäisille.

        siksi koska ne ovat erikoisia olentoja! ja pliis älkää sekoittako twilightin tähän koska se on surkee leffa!


      • katriona11
        Ox kirjoitti:

        Tämän päivän vampyyrikertomusten vaarana on justiin tuo hyvän ja pahan (= oikean ja väärän) meneminen sekaisin. Tässäpä on mielenkiintoinen kekustelu siitä, mitä tytöt oikeastaan etsivät vampyyreistä:

        Escaping The Vampire - Kimberly Powers & Rachael Clark
        http://www.youtube.com/watch?v=jRHG-FB5-FQ
        http://www.youtube.com/watch?v=67WHAhuUQbc

        Arvaa mitä?! joskus väärin on oikein! teille aikuisille pitää hankkia aivot


      • jen c
        katriona11 kirjoitti:

        Arvaa mitä?! joskus väärin on oikein! teille aikuisille pitää hankkia aivot

        Tässä videossa ( http://www.youtube.com/watch?v=jRHG-FB5-FQ )
        sanotaan, että vampyyrijuttujen asetelmana on samanlainen "kiltti tyttö, paha poika" -yhdistelmä, kuin teinityttöjen ihastumisissa rocktähtiin. Kyse on tyttöjen kapinoinnista vanhempiaan ja heidän arvojaan vastaan, ja sehän näkyy sinunkin kommentistasi.


      • minä taas
        jen c kirjoitti:

        Tässä videossa ( http://www.youtube.com/watch?v=jRHG-FB5-FQ )
        sanotaan, että vampyyrijuttujen asetelmana on samanlainen "kiltti tyttö, paha poika" -yhdistelmä, kuin teinityttöjen ihastumisissa rocktähtiin. Kyse on tyttöjen kapinoinnista vanhempiaan ja heidän arvojaan vastaan, ja sehän näkyy sinunkin kommentistasi.

        ehk olet oikeassa :(


      • Elijah

        Vampyyrin luontainen tarve on juoda verta. Mieti suden ja lampaan suhdetta. sama asia.. Eikä tää ole luulo vaan tieto


    • Varjojen vaeltaja

      Minä olen omasta mielestäni vampyyri. Täysikuun jälkeen alkaa "oireet" iho kalpenee, lämmön sietokyky vahvistuu, en nuku öisin, vahvistun, sammuttamaton jano, iho kylmenee ja magian voima kasvaa

      • minåä

        voisikko todistaa sitä?


      • C-V

        Täysikuu on niinku ihmissusien juttu. Cmon yrittäkää ees...


    • Varjojen vaeltaja

      Vampyyrit eivät ole puolimätiä raatoja tai pimeyden petoja. Vampyyrit ovat normaaleja ihmisiä joilla on erikoisia kykyjä esim aistia tulevaisuutta ja nähdä henkiä. Vampyyrit eivät ole verenhimoisia niinkuin elokuvissa vaan tavallisia ihmisiä jotka syövät tavallista ruokaa.

      • halo?

        todisteita?????????


    • sateenkaarimössö

      kuinka sä Varjojen vaeltaja kehtaat luokitella tavalliset ihmiset vamppyyreiks iha omasta päästäs?? jokanen ihmisen kehossa asuva on ihminen, ei siitä muutu mikskää muutu, vaikka oiski iha tollasii tavallisii peruskykyjä mitä itelki ja monella jonka tunnen o.

      Tollaset kyvyt vaa kertoo, että yliluonnollista ja taruolentoja ei ole olemassa, sillä jokanen ihminen voi saada esim. selvänäkökykyjä kehittyessään ja muuttuessaan herkemmäksi. Et tuu kehittymään jos et ymmärrä tota, että oot tavalline ihminen nii ku me kaikki muutki joilla on psyykkisiä kykyjä. - Arvaa nolottaako mua näi jälkee päi, ku joskus ite aattelin viikon verran samoin pari vuotta sitte. Sen jälkee ku lopetin sen aattelun nii mun kyvytki voimistu, nii henkisesti ku fyysisestikki.

      Ja kuusta tulee kyllä voimaa sen eri vaiheiden mukaan ja vaikuttaa meihin kaikkiin ihmisiin riippuen siitä yleensä, että kuinka energiaa vastaanottava on.

      • Moi vaan sullekki!

        tOI MIT TOS kirjoitit on totta muttei se tarkoita ettei vampyyrejä,noitia tai merenneitoja ois olemassa....maailma on iso eivätkä ihmiset tiedä kuinka paljon yllätyksiä maailmasta viel löytyy


    • Heh, heh.

      Tämä lanka huvittaa minua.

    • lina.night98

      kiva sillä mua myös...-.-

    • Yön kasvatti

      Uskon olevani vampyyri. Joka ilta, pimetessä, muutun yliaktiiviseksi ja minulla on koko ajan jano. lisäksi kykenen käyttämään jonkin verran magiaa, esim. keskittymällä tiputtelemaan tavaroita lattialle hyllyn. tms reunalta. lisäksi osaan ennustaa tulevaisuutta ja olen erittäin herkkä kaikelle. tunnen helposti "aaveen" kuolleen ihmisen sielun läsnäolon ja joskus jopa näen ne. lisäksi pystyn ymmärtämään variksia ja joitakin muita lintuja, mm, mustarastaita. olen hoitanutkin joskus loukkaantunutta varista jota kettu oli haavoittanut siipiin eikä se kyennyt lentämään. kuljetin parin kolmen päivän päästä varis toipui, kun kosketin sen siipiä. sen jälkeen se lentelee aina joskus lähettyvilläni, mutta suurimman osan ajasta se on ties missä. lisäksi veren maku on omasta mielestäni hyvä, enkä hätkähdä verta. en silti "juo" sitä.

    • welho500

      En tiedä mikä ihmeen vampyyri buumi täällä on menossa kun kaikki haluavat nähdä sellaisen. Henkilökohtaisesti tiedä, että se mitä pidetään vampyyrinä elokuvien ja populisti kultuurien takia ei ole totta. Sanoisin niille jotka haluavat sellaiseen törmätä ettei se kaunisnäky vältämättä ole eikä vampyyri ole edes ihmistä muistuttava olento ainoa päämäärä mikä tällä tuomitulla otuksella on mitä se hakee tappamalla ja tuottamalla tuksaa eläville ainoastaan lievittääkseen omaa tuskaansa. Useimmiten kuitenkaan "vampyyrit" eivät tule elävien seuraan koska kuolleet sielut ovat paljon helpompaa saalista.

    • vampyyri ja salaisuu

      oon vamppyyri ja oon 13v tyttö mulle voi sähköposti-itse laittaa jotain juttuja. kysellä tai voi tutustua muhun mun sähköposti:[email protected]

    • Suolaanpuhaltaja

      Kaikki te jotka täällä etsitte oikeita vampyyreitä ottakaapa huomioon, että saatatte löytää sellaisen. Useat viestit tässä ketjussa ovat nimittäin 100% samanlaisia kuin kulkisi ympäriinsä heilutellen kylttiä, jossa lukee "Helppo uhri!"

      Jos tutustutte varsinaiseen vampyyrimytologiaan tajuatte, että vampyyri on metafora pimeälle seksuaalisuudelle, hyväksikäytölle ja psykopatialle.

      Netissä ON oikeita vampyyreitä, jotka saalistavat juuri teitä. Nämä vampyyrit kietovat teidät sellaisiin verkkoihin, että ette sitä pysty kuvittelemaan. Nämä vampyyrit tulevat kotiinne ja varastavat joko omaisuutenne tai viattomuutenne (ja tällä minä tarkoitan, että ne panevat teitä vähemmän romanttisesti perseeseen).

      Pahuutta voi nykyviisauden mukaan olla romanttista kutsua luokseen, mutta jos se saapuu siitä ei enää halutessaan pääse eroon. Eikä se pahuus ole huokaileva sumusilmäinen kalpea poika vaan pahuuden mädättämä seksuaalisesti kieroutunut limanuljaska.

      "When you look into the abyss the abyss looks back at you?"
      -Friedrich Nietzsche

    • asdfghjffg

      Joku tullu koneelle twilight-leffan katottua. Jos vamppyyreja on, nii ne ei oo tuuheatukkaisia komistuksia, YMMÄRRÄTTEKÖ?

      • rakastunut sellaseen

        ei niin ulkomuoto psyy niillä samana mutta silti se kiehtoo enemmän, niiden feromonit on muuttunut kiehtovamman hajuisiksi ihmiselle ihminen ei pysty vastustamaan tuoksua mikä on vampyyrissä. vämpyyrin iho on kylmä ja kalpea. ei vampyyrit ole niinkuin twilightissa vaa ne ovat enemmän luonnottomia. ei millään vampyyrillä ole erikois kykyjä tai mitään sellaista mitä ei muillakaan vampyyreilla ole.


    • jopfjerpgoerpuhperoj

      moi mä oon 11v tyttö lahest ja mä luulen et mä oon vampyyri mä oon vähä kalpee ja mun kulma hampaat on isommat ku yhel mun kaveril ja sit aina ku ma katon True bloodia mun alkaa tekee mieli lihapiirakkaaakkaakkakaakkakakakak

    • Tiedotus kaikille

      Kaikki jotka etsitte oikeita vampyyreitä, ottakaa huomioon että vampyyrit ovat mielikuvitusolentoja joihin kukaan täysijärkinen ei ole uskonut enää satoihin vuosiin.

    • pölöpölöpöö

      vampyyreitä ei ole olemassa, kuitenkin ennen uskottiin vampyyreihin ja oli monta tapausta vampyyrien tapoista etc. eikä vampyyrit ole mitää teinityttöjen edward culleneita,, vaan hirviöitä jotka ovat myyneet sielunsa saatanalle ja kärsivät ikuisesta pimeydestä! terveisin 13v. tyttö ps. mun mielesta toi on ihan vitun typerää ihan kun joku uskoisi muumeihin.(anteeksi kielenkäyttö):D

    • Velho3

      Olen käänteisvampyyri. Olemassaolollani levitän hyvää oloa ja rakkautta ympärilleni.

    • Kalkaros-fani

      Olen 17v hybridi. Mun isän suvussa on vampyyriä. Mulla on terävät pitkät kulmahampaat, olen kalpee, palan helposti auringossa, valkosipuli aiheuttaa allergisia oireita, tykkään veren mausta ja täysikuu tekee minusta hulluksi väliaikaiseksi.

      Tutustu minuun: [email protected]

      • Kalkaros-fani

        Niin ja vampyyri ei ole mikään elävä kuollut olento, vampyyri on vain ihmisapinoihin kuuluva luonnollinen olento jota ei ole vielä kunnolla tutkittu. Vähän kuin yksisarvinen kuuluu hevosiin.


      • mitävittuatäältapahtuu

        Tuliko mieleen,hampaiden muoto johtuu perintötekijöistä, kalpea iho myöskin,palat auringossa koska sinulla on punapikmenttiä, olet allerginen sipulille, sinulla on outo ruokamaku, ja se ei ole ihmeellistä jos kuu tekee sulle jotai oon kuullu monen ihmisen olevan uneton jos on täysikuu, se on normalia..


    • Eiks se niin mee et uskoo vaa siihen minkä näkee?? Mä oon vampyyri ja uskon muihinki olentoihin enkä välitä mitä muut sanoo. maistelen ja totuttelen vereen aina kun sitä on tarjolla

    • Ne-Chan

      Haha, mielenkiintoista juttua täällä :'D
      Olen lukenut kirjan nimeltä 'Vampyrologia'. Hyvä ja kattava kirja, jossa useaan otteeseen mainitaan, ettei vampyyrien olemassaolosta ole pitäviä todisteita x'3
      Kirjassa kerrotaan muun muassa se, että vampyyrit ovat useiten ihmisen muodossa. Ne polveutuvat kolmesta ensimmäisestä vampyyristä, Baalista, Molookista ja Beliarista, jotka olivat enkeleitä, mutta kapinoivat Jumalaa vastaan. Vampyyrejä kutsutaan myös Langenneiksi.
      Baalin sukuhaaraan kuuluvat ovat ahneita, eikä heitä pysäytä mikään, mikäli he ovat tehneet päätöksensä. Heitä eivät juurikaan vaivaa ihmismäiset tunteet. He ovat äänekkäitä ja haluavat mahtailla. 'Täydellisessä eläimellisessä hahmossaan' Baalin perilliset muistuttavat pieniä peikkomaisia olentoja.
      Molookin perilliset ovat syntyneet tuhoamaan. He eivät tarvitse syytä tappaakseen - se on heidän intohimonsa. Molookin sukuhaaraan kuuluvat suuttuvat helposti ja turvautuvat usein fyysiseen voimaan. He pitävät teurastamista kunnioituksena esi-isilleen. Heidän oikea ulkomuotonsa on hirviömäinen, sillä ihmismäisen pään sijasta heillä on härän pää, ja käsissään raatelukynnet.
      Beliarin perilliset ovat piinattuja sieluja, ja ainoita, jotka katuvat tekoaan. He tekevät kaikkensa hillitäkseen janoaan, mutta ovat silti vampyyrejä. He joutuvat tosin usein hämmennyksen tai surun valtaan. Luonnollisessa hahmossaan Beliarin perillisillä on päässään kolme sarvea.

    • zeena2

      me olemme draksonia ja dragena,ihmisten maailmassa zeena ja emilia.
      olemme vampyyreja tai oikeestaan dragena on puoli vampyyri ja mä eli draksonia olen täys vampyyri mutta emme tee mitään pahaa ystäville.
      mutta et saa kertoa tästä kenellekkään sillä meidän luokalla on vampyyrin tappajan poika.

    • zeena2

      tieteellisesti me molemmat olemme aika ilkeitä sillä tätä viestiä kirjoittamassa on tyttö joka juo verta.

    • killekimi91

      Voiko joku muutttaa mut vampyyriksi?

    • ---

      haluaisin vämpyyrin pureman

    • Slayer6

      Näin paljon vampyyrejä... täytyypä alkaa teroittelemaan tukevista oksista vaarnoja. Mitäs puuta tähän kannattais käyttää?

    • vamp girl

      mä oon oikeesti vampyyri... mun hampaita vihloo ja päästelen eläimellisiä ääniä ja pystyn ajatuksenvoimalla tekeen esimerkikis tuulen... olin autokolaris eikä mulle käyny mitään, kun JUMALA autto...

    • tulevavamppyyri

      no en oo enkä tunne..Mut tulin tälle sivulle ku kirjotin hakusanaks "mulla kasvaa terävät hampaat sivuilla" Taisiis tänää vast huomasin et mul oli molemmilla sivuilla terävät hampaat....En siis ollu ikinä huomannu niitä ennen. oon esim. monta kertaa hymyilly peilin edessä ja nähny mun hampaat sivusta niin miten voi olla etten ollu huomannu niitä ennen? Et jos ne olis vast alkanu kasvaa??? näytin mun mutsillekki ja se vaan nauro et onks must tulos joku vamppyyri :DD

    • paskanmarjoja

      SSS-hallitus on vampyyri. Muuten niitä ei ole olemassa, muita kun harhaisia yksilöitä.

    • Alinah

      Turus (mis mä asun) on vaan jtn. 30 vamppyyrii mut koko Suomes saattaa olla jopa n. 200. Ite oon Alina niminen vamppyyri. Vampyyriks ei muututa noin vaan! Voin kertoa lisää vampyyreistä, mut veikkaan, et kaikki sanoo, et meit ei oo olemassa...

      P.S. Inhoan niitä ketä sanoo niin. Jos ei oo vamppyyri, ni voi silti uskoa niihin!

    • SoSLLL

      oon ite ns vamppyyri ja oon 11v tykkään verestä,ymmärrän eläimii ja niin ees päi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe