Mitä teen, ku latasin TSR:stä yhet hiukset ja kun niitä käyttää teinistä ylöspäin, niistä hiuksista lähtee sellanen pitkä ruskee "tolppa"? Lapsilla ja taaperoilla ne toimii ihan hyvin, mutta se on sellanen, että se tulee niistä hiuksista, pään toiselta puolelta ja se menee seinienkin läpi.
Ja sitten mulla on toinenkin ongelma; Ku mun perheeseen synty poika, se on kyl nykyää lapsi, mut ku mä vaihdoin sen hiustyylin ku se kasvo taaperoks, nii siinä oli vaihtoehtona ladattu tiedosto, tuo sama hiustyyli joka ylhäälläolevassa kerrotaan. Ja ku se kasvo lapseks nii sillä oli ne tytön pitkät hiukset, ne kaikista pisimmät peruspelistä... Eli ei mitkää lisäosis tuleva...
Ja miks mulla joskus käy niin, että joku simi menee automaattisesti jonku tavaran läpi, esim. tason?
Ja sit vielä yks kysymys: Niin, että miten sais sellaset kaksoset (tai kolmoset), että toinen on tyttö, toinen poika, tai kolmosten muodossa kaks poikaa, yks tyttö ja toisinpäin, ilman modeja? Oli aika pitkä ja sekava mut toivottavasti siitä ymmärtää edes... Puolet?
Minä en tajjuu :D
3
201
Vastaukset
- Lapsonen
Noist hiuksist en tiiä, mut poika ja tyttö kaksosii ei kai voi saada, joka on ihan tyhmää... Tuskin autto hirveesti :D
- AlSimhara
Voi saada sekä tyttö/poika kaksoset sekä kolmoset joista esim. kaksi on poikia ja yksi tyttö, ym.
http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/68047.page
http://llnw.thesims3.com/contentDetail.html?contentId=208087
http://www.youtube.com/watch?v=nc3lJuAZyI4
Todennäköisesti hiukset ovat huonosti tehty ja tiedosto ei toimi oikein tietyillä ikäluokilla. Linkki olisi ollut hyvä, jotta oli nähnyt mitkä hiukset ovat kyseessä. Kuitenkin sinuna poistasin nuo hiukset pelistä kokonaan.
Mitä hiusten vaihtumiseen kasvupyrähdyksen jälkeen tulee, peli yleensä vaihtaa ne sattumavaraisesti johonkin hiustyyliin, eli ladatut hiukset eivät aina välttämättä tule valituksi tai lisäosien hiukset, varsinkaan jos ladatut hiukset ovat vialliset.
Et sanonut ovatko nuo tavarat pelin vai ladattuja. Jos ovat pelin omia, kyseessä on bugi. Jos ovat ladattuja, voivat todennäköisesti olla huonosti tehtyjä tai sitten ne on tehty ennen 1.26 päivitystä ja ovat sen vuoksi rikki. Tässä tapauksessa ne pitää itse korjata tai poistaa pelistä ja ladata päivitetyt versiot. - AlSimhara
Ai niin, ihan unohdin.... Kaikkein yleisin syy tuohon tavaran/huonekalun läpikulkemiseen on se, että jumittunut simi on siirretty käyttämällä "moveobjects on" koodia tai pahempaa, jumittunut simi on siirretty tätä koodia käyttäen kerroksesta toiseen. Kumpaakaan ei pidä koskaan tehdä.
Jos tästä on kyse, niin ratkaisu on pistää väliaikaisesti "moveobjects on" päälle, sitten resetoida simi (resetSim etunimi sukunimi enter) ja sitten pistää "moveobjects off" eli tuo koodi pois päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483