EI wetterille!

EI wetterille!

Mistä tahansa seuraavan ajoneuvon hankitte, VÄLTTÄKÄÄ wetteriä.

Minulta veloittivat reilusti ylihintaa korjauksesta joka kaikenkaikkian kesti n. 13 viikkoa. Eivät tulleet vastaan missään ja tai suostuneet mihinkään korvaukseen edes kuluttajariitalautakunnan yksimielisen päätöksen tultua.
http://www.kuluttajariita.fi

Mitä seuraavana? Käräjille?

On varmaan joustavampiakin autoliikkeitä...

7

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OK. Käräjille.

      Ensinnäkin; Eikö tuollainen Wetteri toimikin Oulussa tai jossain Lapissa?

      Lähtökohtaisestikin on päivänselvää, että maksoit ylihintaa vrt. Etelä-Suomen autoliikkeiden pyynteihin.
      Korjaamokulut samoin; maksaa sitten varmasti kalliimman kautta...

      Toisekseen:
      Viittaat kuluttajariitalautakunnan SUOSITUKSEEN, joka on VAIN suositus, ei lainvoimainen päätös.
      Sitä joko noudatetaan tai mennään käräjille.

      Kysyitkin: "Mitä seuraavana? Käräjille?"

      Sinne, jos lompakossasi on tarpeeksi painetta mahdollisesti hävitessäsi.

      Ja tasan varmasti on joustavempia ja halvempiakin autoliikkeitä, kuin mainitsemasi liike.

      Onnea käräjille, mutta varaudu korjaamokustannuksien lisäksi 5000euron korvauksiin liikkeelle, sekä 2-vuoden käsittelyaikaan.

    • Ei kannata

      Auton vieminen merkkikorjaamoon on hyvin kallista. Varaosavatastoja ei nykyään pidetä Suomessa lainkaan, joten harvoin tarvittavat osat joudutaan tilaamaan. Mikä on ylihinta? Ei sellaista voi määritellä. Nyt sinun kannattaa olla tyytyväinen jos auto on kunnossa ja kestää kallis korjaus. Asian vieminen oikeusistuimiin tuo lisää kuluja, eikä ole ollenkaan varmaa että voitat jutun. Ja voin sanoa, että oikeusjutut maksavat monesti hyvän auton hinnan!

    • Julkisuus

      Toisaalta nuo kuluttajariitalautakunnan päätöksen ja niiden noudattaminen ja noudattamatta jättäminen on julkista tietoa jota julkaistaan aina säännöllisesti erifoorumeissa.
      Kuulemma 80% yrityksistä kunnioittaa noita päätöksiä ja toimii niiden mukaisesti.
      Kannattanee katsoa on noita noudattamattajättämisiä wetterillä paljonkin...

    • Turhavirasto!!

      Täytyy olla samaa mieltä että eihän tuollaista virastoa tarvitalainkaan!
      Täysin hampaatonta touhua vailla mitään oikeaa määräysvaltaa.

    • lawmanson

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe