Ihana kamala bändi-ihastus

Fanineitonen

Oon tosi ihastunut Rasmukseen, joka soittaa tässä bändissä bassoa:
http://www.facebook.com/harmainvalta

Näin Harmainvallan ensimmäistä kertaa keikalla viime vuonna, ja siitä lähtien olenkin ollut jatkuvassa kierteessä, eli käynyt jokaisella keikalla ja yrittänyt hakea katsekontaktia tuon...hihhih..ihanan suklaasilmäisen nallekarhun kanssa, vaan aina se on ollut yhtä tuskallista! Toisaalta keikat ovat siksi olleet todella voimakkaita elämyksiä, mutta aina kun katseemme ovat "vahingossa" kohdanneet, on tuntunut kuin sydäntäni väännettäisiin sorkkaraudalla.

En tiedä kuinka ikinä uskallan kertoa ihastustani hänelle, kun emme edes tunne mitään muuta kautta. Onhan tämä aika säälittävää kirjoittaa tänne Suomi 24-foorumille näitä sydänsuruja, mutta jos vaikka joskus HÄN sattuisi lukemaan tämän, ehkä hän osaisi kiinnittää enemmän huomiota siihen ujoon ja hiljaiseen neitoon, joka on uskollisesti kiertänyt jokaisella keikalla yleisön joukossa.

Osaatteko joku auttaa? Kuinka olette itse menetelleet tämänkaltaisten bändi-ihastusten kanssa?

3

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • w46jet5ky

hieno kirjoitus, rasmus

miksi olet ihastunut itseesi?

• ÄLKÄÄ USKOKO

TÄÄ ON SE KOMMARIHOMOJEN SALAJUONI!!!!
      NUO ON TAATUSTI JUST NIITÄ PYRAMIDI-PELLEILIJÖITÄ, JOTKA USKOTTELEE IHMISILLE OLEVANSA JEDEJÄ JA TUOVANSA VAPAHDUKSEN MAAN PÄÄLLE JONKUN MAAHANMUUTTAJIEN KOMMUNISMIN MUODOSSA!!!!!!
      http://www.jesus-is-savior.com/Evils in Government/Federal Reserve Scam/satan_on_our_dollar.htm
      JOS ETTE OLE VIELÄ KUULLEET NLP INKVISITIOSTA NIIN NÄMÄ ON JUST NIITÄ JOTKA YRITTÄÄ MYYDÄ SITÄ KÄSITTELEVIÄ KIRJOJA JA RAHASTAA NIILLÄ HELPOSTI HUIJATTAVIA HYVÄ USKOISIA HÖLMÖJÄ!!!!!!!!

• Kohtalotoveri

Minäkin kävin Harmainvallan keikalla ja rakastuin niihin Rassukan hassuihin viiksiin. Haluaisinpa päästä kutittelemaan niitä viiksiä hieman lähemminkin, hihhih ;-) Harmi vain että bändillä on niin harvoin keikkoja, että sen näkeminen on harvinainen luonnonihme. Back stagelle pääsy saattaa vaatia kyynärvoimia, koska veikkaan sinne olevan aikamoinen tunku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe