AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / Miten saan package-tiedostot sims 3 peliin?

Miten saan package-tiedostot sims 3 peliin?

7 Vastausta 351 Lukukertaa
Yritin ladata modthesimssistä sen frameworkin, muttei kyseinen linkki toiminu. Onko muita tapoja saada peliin semmonen ohjelma, jolla purkaa package-tiedostot peliin?
kaikki mitä tarvitset - ohjeineen - löytyy täältä:
http://www.modthesims.info/wiki.php?title=Game_Help:Installing_Sims_3_Package_Files/Setup_and_Files

Tuolla Framework'illä ei kuitenkaan "pureta" package tiedostoja. Se ei ole sitä varten. Ladatun Zip paketin purkamisen tarvitse jonkin purkuohjelman, kuten WinRAR, WinZip tai IZArc. Nämä kaikki löytyvät googlettamalla.
Voitko kertoa, miten saisin tiedostot muuttumaan Sims-pelin oma tiedostona? Koska kuvassa se on vihreä palkki ja minun koneeni tunnistaa tuntemattomana eli ns valkoista palkkia.
Nyt putosin hiukkasen kärryiltä. Eli tarkoitatko siis niitä pieniä iconeita latauksien kuvissa pelissä vai jotain muuta? Voitko hiukan tarkentaa?
Peiniä iconeita, kyllä, niin kuin linkitetyssä näkyy. ^^,
Ei niitä pysty muuttamaan. Pelin omilla tavaroilla on omat merkkinsä (lisäosien palloiconit, ym.), storen tavaroilla omansa ja netistä ladatuilla omansa. Ja oikeastaan sehän on parempi, koska silloin näkee mitä ladattuja pelissä on ja mitä niistä haluaa mahdollisesti poistaa. :-)
Mutta kun tuo modthesimssin se download-linkki ei toimi. Miten saan ne package-tiedostot siis peliin, koska ilmeisesti pitää lataa toi download-linkki, sieltä sivuilta, joka ei nyt suostu toimimaan. Onko sama linkki kuin tuolla kyseisillä sivuilla muualla, joka toimii?
Tuo on nimenomaan päivitetty versio, jonka mukana tulee myös Overrides -kansio. Kokeilin juuri itse ja sen sivulla oleva sininen "Download" linkki toimii. Klikkasithan varmasti hiiren vasemmanpuoleisella näppäimellä? Kokeile myös eri selaimella. Itse käytän aina Firefoxia.
 /   /  /  /  / Miten saan package-tiedostot sims 3 peliin?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta