Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla.
Neuvotteliat untuvikkoja kaikki.
Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtajistosta pakoon. Kuten tavallista.
Ähtärissä nyt voi sammuttaa valot.
Tuohon vielä lisätään toimisto virkailija Irma.
Ei näytä hyvältä
39
635
Vastaukset
- Anonyymi00001
Joo Irma eläkkeelle
- Anonyymi00002
Kyllä siellä on muutama muu Jonka ei siellä pitäisi olla
- Anonyymi00003
Yksi Vimelistä. Yksi Tuurista, Yksi Persu joka toisessa hallinnossa on demari.
Onkohan neuvottelussa vihreä...
Irma konttoristi tuo Mikon käskyt ja kaikki niiaa..
Ei mitään omaa rotia tuolla porukalla..
Mikko se osaa vastuut kiertää..
Tässä vaiheessa olis pitänyt hypätä ohjaimiin.
Edes vähän puollustaa Ähtärin oikeuksia, mutta EI. EI JA TAAS EI - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yksi Vimelistä. Yksi Tuurista, Yksi Persu joka toisessa hallinnossa on demari.
Onkohan neuvottelussa vihreä...
Irma konttoristi tuo Mikon käskyt ja kaikki niiaa..
Ei mitään omaa rotia tuolla porukalla..
Mikko se osaa vastuut kiertää..
Tässä vaiheessa olis pitänyt hypätä ohjaimiin.
Edes vähän puollustaa Ähtärin oikeuksia, mutta EI. EI JA TAAS EIÄhtärissä ei ole mitään korttia lyödä pöytään neuvotteluissa.
Vuosikymmeniä saivat kepulaiset aivan itse päättää asioista, se johti tähän tilanteeseen.
Oli oikeus tehdä päätöksiä itse, vastuu unohtui. - Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yksi Vimelistä. Yksi Tuurista, Yksi Persu joka toisessa hallinnossa on demari.
Onkohan neuvottelussa vihreä...
Irma konttoristi tuo Mikon käskyt ja kaikki niiaa..
Ei mitään omaa rotia tuolla porukalla..
Mikko se osaa vastuut kiertää..
Tässä vaiheessa olis pitänyt hypätä ohjaimiin.
Edes vähän puollustaa Ähtärin oikeuksia, mutta EI. EI JA TAAS EIMikko ohjaimiin? Parempi kun pysyy perunakuopassa.
- Anonyymi00004
Alavus kiittää
- Anonyymi00006
Ettekö te kaikki valittajat ole aina olleet sitä mieltä, että Nisusta ei ole mihinkään. Nyt te valittajat voitte olla tyytyväisiä, ette Mikko ole pilaamassa neuvotteluja.
- Anonyymi00007
Tässä kohtaa mitä sai aikaan. Olis miehen työ siivota omat levittämässä roskat
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tässä kohtaa mitä sai aikaan. Olis miehen työ siivota omat levittämässä roskat
Juuri näin. Tekisi mieli sanoa, että ”Mikko on munaton mies, hei, hei, hei !!”
- Anonyymi00010
No eihän Mikko voi sinne mennä, menee 2027 vaaleissa Alavutelaisten äänet, jos tuhon soppaan vielä lusikkansa laittaa, vaikka keittoainekset onkin omalla reseptillä aika pitkälle tehty.
- Anonyymi00029
Ei Nisusta ole mihinkään, tässä se taas nähtiin. Muut siivoavat Savolan aiheuttamat sotkut. Näin se on tehnyt jokaisessa muussakin paikassa ennenkin. Sama kaava toistuu jälleen kerran. Bussin alle työntää kaikki muut.
- Anonyymi00009
Tänään menee HVA arviointimenettelyyn.
Se tarkoittaa valtion ohjausta.
Ähtärin tilannetta myös johtaa valtio.
Syyttäkää vaikka Riikkuheikkiä tulevista neuvotteluista nii ei mitään merkitystä. - Anonyymi00011
Tulee yllätys, Ähtäri ja Tampere yhdistyvät.
- Anonyymi00014
Huh huh ei nyt ole kyllä osaamista..
Mutta ei kait tuossa mitään olekaan..- Anonyymi00015
Meillä ei ole sanavaltaa. Kaikki loppuu
- Anonyymi00016
Kerropas tarkemmin mikä loppuu..
- Anonyymi00018
Lukio
Kepulaisten virat loppuvat myös, kunnassa ei tarvita esim.kahta rakennustarkastajaa ym. - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lukio
Kepulaisten virat loppuvat myös, kunnassa ei tarvita esim.kahta rakennustarkastajaa ym.Juu. Tuolta voi tavata mitä virkoja Ähtärissä on. Samoja on myös Alavudella. On monta hommaa joihin riittää yksi tekijä.
https://www.ahtari.fi/index.php/kaupunki-ja-hallinto/organisaatio/henkilosto - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Juu. Tuolta voi tavata mitä virkoja Ähtärissä on. Samoja on myös Alavudella. On monta hommaa joihin riittää yksi tekijä.
https://www.ahtari.fi/index.php/kaupunki-ja-hallinto/organisaatio/henkilostoÄhtäristä loppuu kaikki.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Lukio
Kepulaisten virat loppuvat myös, kunnassa ei tarvita esim.kahta rakennustarkastajaa ym.Sivistysjohtaja, tekninenjohtaja, opettajat, rakennustarkastaja
- Anonyymi00022
Eiköhän ne kohta tekoäly hoida muutenkin..
- Anonyymi00023
Kyllä te vouhkaatte ennenaikaisesti. Kukaanhan ei tiiä mitä tapahtuu tulevaisuudessa..
- Anonyymi00024
Kiinteistö puolelta lähtee..
Rehtoreita lähtee..
Epäpäteviä koulu maailma ollut täynnä se muuttuu.
Jospa ne koulukiusaamis tapaukset myös vähenee.
Ei kepulaiset osaa edes niitä hoitaa
- Anonyymi00025
Ähtärin lukio loppuu , koko kunta pilkotaan jos molemmat neuvotteluissa torjuvat yhdistymisen näin lukee VM päätöksessä.
- Anonyymi00026
Untuvikot neuvottelee
- Anonyymi00027
Vittu ne ei sitä uskalla pilkkoa. Siitä nousee sellanen polemiikki ja tulee loppu koko FCG-show:lle.
- Anonyymi00032
olen jo lähetänyt kartan mistä menee rajat 4 osaan
- Anonyymi00028
No jostainhan niitä säästöjä pitää tehdä velkojen maksuun..Mikäs se teidän säästökohde olisi .Opettajat ja koulut pysyy Varmasti niinkauan kun lapsia piisaa..Entisessä Töysässäkin on ainakin kaksi koulua vieläkin..
- Anonyymi00030
Lukio on eri asia. Niitä ei näillä oppilasmäärillä kahta ylläpidetä 30km välein, pikkukunnassa. Alavus+Ähtäri=Pikkukunta nimeltä Alavus.
- Anonyymi00031
Lukion kohtalo on jo sinetöity. Lopettamisesta saadaan suuret säästöt.
- Anonyymi00034
Juu. Nyt jo Alavudella nauravat Ähtärin lukion erikois "osaamiselle":
'Ähtärin lukio on tunnettu yhteisöllisestä ilmapiiristään sekä laajasta ja monipuolisesta kurssitarjonnastaan. Valittavissa on mm. frisbeegolf-linja, jossa opiskelijat saavat opetusta huippuammattilaisen johdolla.'
Frisbeen heittolinja🤣🤣🤣🍀🐼🍀 Lisäksi aina kun joku paikka on kuoleva ja kokoonkuivuva, kehutaan yhteisöllisyyttä, koska kaikki tuntevat toisensa ja ovat sukulaisia.
- Anonyymi00033
Sitä parempi, mitä kauempana Nisu on . Hän pystyy päätöksiin vain jos joku kuiskaa sanat korvaan. Ja sitten nuija heiluu. En sano mikä nuija.
- Anonyymi00035
Kyllä täällä se tuuli huulia liikuttaa.Ei järjen häivää.
- Anonyymi00036
Savolaa äänestäneet saivat mitä tilasivat. Jos on järkeä tai itsesuojeluvaistoa, niin ikinä enää ei pidä tätä tuholaista äänestää. Eiköhän järki ole kovan kautta mennyt päähän niillekin tyhjäpäille, jotka ovat tätä umpisurkeaa pelleä äänestäneet.
- Anonyymi00037
Älä aliarvioi kepulaisten typeryyttä. Mikko saa äänivöryn...
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Älä aliarvioi kepulaisten typeryyttä. Mikko saa äänivöryn...
Kepulaisten tyhmyys on toki tiedossa, mutta nyt on tullut kaikin puolin mitta täyteen. Savola ei tule saamaan mitään äänivyöryä, siitä tulemme pitämään viimeiseen asti kiinni. Ei näillä näytöillä voi sellaista edes tapahtua! Savola tulee pudottaa eduskunnasta ja kuntapolitiikasta kaikin mahdollisin keinoin ja takaan sen, että tämä tulee tapahtumaan.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kepulaisten tyhmyys on toki tiedossa, mutta nyt on tullut kaikin puolin mitta täyteen. Savola ei tule saamaan mitään äänivyöryä, siitä tulemme pitämään viimeiseen asti kiinni. Ei näillä näytöillä voi sellaista edes tapahtua! Savola tulee pudottaa eduskunnasta ja kuntapolitiikasta kaikin mahdollisin keinoin ja takaan sen, että tämä tulee tapahtumaan.
Jos jotain Luojalta toivon, niin sitä, että olet oikeassa.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kepulaisten tyhmyys on toki tiedossa, mutta nyt on tullut kaikin puolin mitta täyteen. Savola ei tule saamaan mitään äänivyöryä, siitä tulemme pitämään viimeiseen asti kiinni. Ei näillä näytöillä voi sellaista edes tapahtua! Savola tulee pudottaa eduskunnasta ja kuntapolitiikasta kaikin mahdollisin keinoin ja takaan sen, että tämä tulee tapahtumaan.
Tukholma-syndrooma voi tuoda ääniä.
- Anonyymi00041
Kyllä Mikko neuvottelee. Hän tekee sen taustalla ja julkisuudelta piilossa.
Te ette vain ymmärrä tätä taktiikkaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463