Ei näytä hyvältä

Anonyymi-ap

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla.
Neuvotteliat untuvikkoja kaikki.
Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtajistosta pakoon. Kuten tavallista.
Ähtärissä nyt voi sammuttaa valot.
Tuohon vielä lisätään toimisto virkailija Irma.

39

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Joo Irma eläkkeelle

    • Anonyymi00002

      Kyllä siellä on muutama muu Jonka ei siellä pitäisi olla

      • Anonyymi00003

        Yksi Vimelistä. Yksi Tuurista, Yksi Persu joka toisessa hallinnossa on demari.
        Onkohan neuvottelussa vihreä...
        Irma konttoristi tuo Mikon käskyt ja kaikki niiaa..
        Ei mitään omaa rotia tuolla porukalla..
        Mikko se osaa vastuut kiertää..
        Tässä vaiheessa olis pitänyt hypätä ohjaimiin.
        Edes vähän puollustaa Ähtärin oikeuksia, mutta EI. EI JA TAAS EI


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Yksi Vimelistä. Yksi Tuurista, Yksi Persu joka toisessa hallinnossa on demari.
        Onkohan neuvottelussa vihreä...
        Irma konttoristi tuo Mikon käskyt ja kaikki niiaa..
        Ei mitään omaa rotia tuolla porukalla..
        Mikko se osaa vastuut kiertää..
        Tässä vaiheessa olis pitänyt hypätä ohjaimiin.
        Edes vähän puollustaa Ähtärin oikeuksia, mutta EI. EI JA TAAS EI

        Ähtärissä ei ole mitään korttia lyödä pöytään neuvotteluissa.
        Vuosikymmeniä saivat kepulaiset aivan itse päättää asioista, se johti tähän tilanteeseen.
        Oli oikeus tehdä päätöksiä itse, vastuu unohtui.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Yksi Vimelistä. Yksi Tuurista, Yksi Persu joka toisessa hallinnossa on demari.
        Onkohan neuvottelussa vihreä...
        Irma konttoristi tuo Mikon käskyt ja kaikki niiaa..
        Ei mitään omaa rotia tuolla porukalla..
        Mikko se osaa vastuut kiertää..
        Tässä vaiheessa olis pitänyt hypätä ohjaimiin.
        Edes vähän puollustaa Ähtärin oikeuksia, mutta EI. EI JA TAAS EI

        Mikko ohjaimiin? Parempi kun pysyy perunakuopassa.


    • Anonyymi00004

      Alavus kiittää

    • Anonyymi00006

      Ettekö te kaikki valittajat ole aina olleet sitä mieltä, että Nisusta ei ole mihinkään. Nyt te valittajat voitte olla tyytyväisiä, ette Mikko ole pilaamassa neuvotteluja.

      • Anonyymi00007

        Tässä kohtaa mitä sai aikaan. Olis miehen työ siivota omat levittämässä roskat


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Tässä kohtaa mitä sai aikaan. Olis miehen työ siivota omat levittämässä roskat

        Juuri näin. Tekisi mieli sanoa, että ”Mikko on munaton mies, hei, hei, hei !!”


      • Anonyymi00010

        No eihän Mikko voi sinne mennä, menee 2027 vaaleissa Alavutelaisten äänet, jos tuhon soppaan vielä lusikkansa laittaa, vaikka keittoainekset onkin omalla reseptillä aika pitkälle tehty.


      • Anonyymi00029

        Ei Nisusta ole mihinkään, tässä se taas nähtiin. Muut siivoavat Savolan aiheuttamat sotkut. Näin se on tehnyt jokaisessa muussakin paikassa ennenkin. Sama kaava toistuu jälleen kerran. Bussin alle työntää kaikki muut.


    • Anonyymi00009

      Tänään menee HVA arviointimenettelyyn.
      Se tarkoittaa valtion ohjausta.
      Ähtärin tilannetta myös johtaa valtio.
      Syyttäkää vaikka Riikkuheikkiä tulevista neuvotteluista nii ei mitään merkitystä.

    • Anonyymi00011

      Tulee yllätys, Ähtäri ja Tampere yhdistyvät.

    • Anonyymi00014

      Huh huh ei nyt ole kyllä osaamista..
      Mutta ei kait tuossa mitään olekaan..

      • Anonyymi00015

        Meillä ei ole sanavaltaa. Kaikki loppuu


    • Anonyymi00016

      Kerropas tarkemmin mikä loppuu..

      • Anonyymi00018

        Lukio
        Kepulaisten virat loppuvat myös, kunnassa ei tarvita esim.kahta rakennustarkastajaa ym.


      • Anonyymi00019

      • Anonyymi00020

      • Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Lukio
        Kepulaisten virat loppuvat myös, kunnassa ei tarvita esim.kahta rakennustarkastajaa ym.

        Sivistysjohtaja, tekninenjohtaja, opettajat, rakennustarkastaja


    • Anonyymi00022

      Eiköhän ne kohta tekoäly hoida muutenkin..

    • Anonyymi00023

      Kyllä te vouhkaatte ennenaikaisesti. Kukaanhan ei tiiä mitä tapahtuu tulevaisuudessa..

      • Anonyymi00024

        Kiinteistö puolelta lähtee..
        Rehtoreita lähtee..
        Epäpäteviä koulu maailma ollut täynnä se muuttuu.
        Jospa ne koulukiusaamis tapaukset myös vähenee.
        Ei kepulaiset osaa edes niitä hoitaa


    • Anonyymi00025

      Ähtärin lukio loppuu , koko kunta pilkotaan jos molemmat neuvotteluissa torjuvat yhdistymisen näin lukee VM päätöksessä.

      • Anonyymi00026

        Untuvikot neuvottelee


      • Anonyymi00027

        Vittu ne ei sitä uskalla pilkkoa. Siitä nousee sellanen polemiikki ja tulee loppu koko FCG-show:lle.


      • Anonyymi00032

        olen jo lähetänyt kartan mistä menee rajat 4 osaan


    • Anonyymi00028

      No jostainhan niitä säästöjä pitää tehdä velkojen maksuun..Mikäs se teidän säästökohde olisi .Opettajat ja koulut pysyy Varmasti niinkauan kun lapsia piisaa..Entisessä Töysässäkin on ainakin kaksi koulua vieläkin..

      • Anonyymi00030

        Lukio on eri asia. Niitä ei näillä oppilasmäärillä kahta ylläpidetä 30km välein, pikkukunnassa. Alavus+Ähtäri=Pikkukunta nimeltä Alavus.


    • Anonyymi00031

      Lukion kohtalo on jo sinetöity. Lopettamisesta saadaan suuret säästöt.

      • Anonyymi00034

        Juu. Nyt jo Alavudella nauravat Ähtärin lukion erikois "osaamiselle":
        'Ähtärin lukio on tunnettu yhteisöllisestä ilmapiiristään sekä laajasta ja monipuolisesta kurssitarjonnastaan. Valittavissa on mm. frisbeegolf-linja, jossa opiskelijat saavat opetusta huippuammattilaisen johdolla.'
        Frisbeen heittolinja🤣🤣🤣🍀🐼🍀 Lisäksi aina kun joku paikka on kuoleva ja kokoonkuivuva, kehutaan yhteisöllisyyttä, koska kaikki tuntevat toisensa ja ovat sukulaisia.


    • Anonyymi00033

      Sitä parempi, mitä kauempana Nisu on . Hän pystyy päätöksiin vain jos joku kuiskaa sanat korvaan. Ja sitten nuija heiluu. En sano mikä nuija.

    • Anonyymi00035

      Kyllä täällä se tuuli huulia liikuttaa.Ei järjen häivää.

    • Anonyymi00036

      Savolaa äänestäneet saivat mitä tilasivat. Jos on järkeä tai itsesuojeluvaistoa, niin ikinä enää ei pidä tätä tuholaista äänestää. Eiköhän järki ole kovan kautta mennyt päähän niillekin tyhjäpäille, jotka ovat tätä umpisurkeaa pelleä äänestäneet.

      • Anonyymi00037

        Älä aliarvioi kepulaisten typeryyttä. Mikko saa äänivöryn...


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Älä aliarvioi kepulaisten typeryyttä. Mikko saa äänivöryn...

        Kepulaisten tyhmyys on toki tiedossa, mutta nyt on tullut kaikin puolin mitta täyteen. Savola ei tule saamaan mitään äänivyöryä, siitä tulemme pitämään viimeiseen asti kiinni. Ei näillä näytöillä voi sellaista edes tapahtua! Savola tulee pudottaa eduskunnasta ja kuntapolitiikasta kaikin mahdollisin keinoin ja takaan sen, että tämä tulee tapahtumaan.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Kepulaisten tyhmyys on toki tiedossa, mutta nyt on tullut kaikin puolin mitta täyteen. Savola ei tule saamaan mitään äänivyöryä, siitä tulemme pitämään viimeiseen asti kiinni. Ei näillä näytöillä voi sellaista edes tapahtua! Savola tulee pudottaa eduskunnasta ja kuntapolitiikasta kaikin mahdollisin keinoin ja takaan sen, että tämä tulee tapahtumaan.

        Jos jotain Luojalta toivon, niin sitä, että olet oikeassa.


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Kepulaisten tyhmyys on toki tiedossa, mutta nyt on tullut kaikin puolin mitta täyteen. Savola ei tule saamaan mitään äänivyöryä, siitä tulemme pitämään viimeiseen asti kiinni. Ei näillä näytöillä voi sellaista edes tapahtua! Savola tulee pudottaa eduskunnasta ja kuntapolitiikasta kaikin mahdollisin keinoin ja takaan sen, että tämä tulee tapahtumaan.

        Tukholma-syndrooma voi tuoda ääniä.


    • Anonyymi00041

      Kyllä Mikko neuvottelee. Hän tekee sen taustalla ja julkisuudelta piilossa.

      Te ette vain ymmärrä tätä taktiikkaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe