Ajan n.6500 km vuodessa pyärällä. Jotkut ovat sanoneet että Rossano olis hyvä. En tiedä. Neuvokaa pölöjää.
Mikä siinä vois ensimmäisenä levitä, Voiko huoletta huitasta semmosen 200-300 km ilman suurempia varaosavarastoja?
Mikään maailmassa ei vituta enempää, kuin se että: Olen polkemassa tuttavilleni kylään kolmensadan kilometrin päähän ja n.260:nen kilometrin kohdalla Nexus 7 vaihteisto sanoo työsopimuksen irti. Onneksi linja-autoliikenne Suomessa vielä jollain tavalla toimii.
Onko Rossano Trekking hyvä pyärä?
5
1691
Vastaukset
- Alkup. Maantiepyöräi
Rossanon crossarit ovat periteisesti olleet pitkärunkoisia ja vakaita ajettavia. Hyvin retkipyörämäisi, joten sopivat kyllä matkapyörän aihioksi. Jos haet huoletonta vaihtoehtoa, niin osasarjaksi ainakin 105.
- Sama mies
http://www.rosswheel.com/rossano/2006/index.php?page=malli&sex=m&menu=8&malli=mallit&id=cross_105_kampanja_2011
Eli tuollainen pohjaksi. Itse päädyin hintavertailun jälkeen tarjous Spessuun. Myös Focus ja Kona olivat pitkään listalla. - Ns. Rosss.
Aika roskapyöriä nuo rossaanot. En keksi ketään kaveria, joka olisi tuota merkkiä suosinut.
- 1238102839
Provoketku tämä. Noloa.
- Eve99
Mulla on ollut Touring-malli reilu viisi vuotta työmatka- ja retkikäytössä. Ajan kyllä vähemmän kuin sinä, 3-5 tuhatta km vuodessa. Kuluvia osia on vaihdeltu tietenkin jo monesti, mutta pyörä on hyvässä iskussa muuten ja voin suositella.
Tosin näin talven loskakeleihin maastopyörä olisi varmaan parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462