Että nyt taloo jäi pelkästään minä minä minä minä minä ihmisiä ja ainoa ihminen joka sanoi SINÄ niin sen katsojat häätivät talosta pois.
Janica sanoi erittäin hyvin
13
196
Vastaukset
- tyttööööö
elikkä janica tarkoitti myös itseään... :D
- ettäsillai
No rehellisesti sanoi. Kaikki minä, minä, siis kaikki viisi jäljellä olevaa asukasta.
- kukakukakukakuka
No sitten joku on pelannut pelinsä huonosti...
- kljhgfds60
Janica haukkui P.K. huoneessa kaikki muut asukkaat. He olivat kaikki saaneet esittää 3 toivetta.
Kukaan muu asukeista ei sanonut, että haluaa voittaa, kuin Janica.
Janica on syntynyt kultalusikka suussa ja
Janicalla ei ole yhtään empatiaa ketään asukasta kohtaan.
Janica luulee, että vain hän on tullut voittamaan, muusta viis.
Jos olisi vain yksi leipäpala ja kaikki nälissään, Janica 100 varmasti söisi sen, eikä piittaisi muista yhtään.
Noin itserakasta ihmistä ei ikinä talossa ennen ole ollut.- ,, ,, ,, ,, ,, ,
Janiocalla on pokkeuksellisen hyvä itsetunto... hänen ei tarvitse mielistellä ketään.
Janicasta pitää vain ne ihmiset ,joilla on myös hyvä itsetunto, ja jotka eivät halua että heille makeillaan...
Janica elää vain omaa elämää, ja se siitä.
Pidän hänestä, ja jos pitäisi jonkun heidän kanssaan elää jossain pidempään , niin kyllä se olisi Janica. - hahahhaha
,, ,, ,, ,, ,, , kirjoitti:
Janiocalla on pokkeuksellisen hyvä itsetunto... hänen ei tarvitse mielistellä ketään.
Janicasta pitää vain ne ihmiset ,joilla on myös hyvä itsetunto, ja jotka eivät halua että heille makeillaan...
Janica elää vain omaa elämää, ja se siitä.
Pidän hänestä, ja jos pitäisi jonkun heidän kanssaan elää jossain pidempään , niin kyllä se olisi Janica.JAnicalla on vitun paska itsetunto oikeesti :D
- Suvi voittoon
Janica on alusta asti ollut ollut hyvin itsekäs, eikä missän tapauksessa ansaitse voittoa.
Michael on aika neutraali, mutta kiltti kuitenkin.
Benkku on suortastaan näkymätön, ja ainakin yhtä pinnallinen kuin Janicakin.
Tanja on räväkkä ja näkyvä persoona, mutta ei ansaitse voittoa, koska käyttäyy liian usein ala-arvoisesti ja ajattematta yhtään muita.
Suvissa on voittaja-ainesta. Hän osaa neljän lapsen äitinä ajatella muitakin kuin itseään, ja ottaakin aina muut huomioon. - hfska
Kyllä, edottomasti itsekkäin talossa asuja, ei voittoa tuollaiselle. Menkööt ite kattoon peiliin, mitä on lapsilleen tehnyt.
- hfska
Siis, ehdottomasti itsekkäin tuo Janica.
- 0805=1
Sen lisäksi Janica on inhottavan likainen noine porjojuttuineen ja 'dippauksineen'. Ällöä ja ei normaalia.
- Janica...
Janica ei ole itsekäs vaan hänellä on erittäin hyvä itsetunto.
Kateelliset ihmiset sotkevat asiat.. - iuyhtgre
Janica on saastainen ja kevytkenkäinen ihminen, joka ei ajattele yhtään lapsiaan. Tämä on nähty.
Itse sanoi ikävöivänsä pornoperhettään. Porno on Janicalle elinehto. SE kaikki pornoon liittyvä, on lasten ajasta pois.
Jos Janica olisi tuumaakaan äidillinen, se ei kulkisi pornomessuilla ja alastonkuvauksissa.http://www.sexhibition.fi/galleriasivut/BB_jade/images/BB_Janica_Jade_sexhi#B147A2.jpg
Siinä se on esimerkillinen äiti lapsilleen. - no hohhoi
"Janica ei ole itsekäs vaan hänellä on erittäin hyvä itsetunto."
Höpö höpö, jos Janicalla ois oikeasti hyvä itsetunto, niin ei se ois ollut niin silminnähden kateellinen Annikalle (Miksusta ja muusta A:n saamasta huomiosta) ja Veeralle (Salarista), eikä sillä ois ollut mitään tarvetta läyhätä niistä jatkuvasti pk-huoneessa ja muille asukkaille. Täysin kateenpaska tyyppi, joten se siitä hyvästä itsetunnosta. En muuten pidä Annikastakaan, mutta ei se silti niin ikävä ihminen ole kuin Janica.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131254
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1211133- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45855- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten316797Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592