Voisiko kunta tehdä jotain näille kauppojen pihoilla päivystäville nuorille jotka roskaavat ja räkivät joka paikkaan ja huudattavat viritettyjä mopojaan... Laskee kyllä arvostustani Haukipudasta kohtaan kun ei uskalla enää Valintatalon edessä liikkua..
Nuoriso kylällä
10
734
Vastaukset
- Antero
Ei sitä liikkumista siellä tarvitse pelätä, pojat on poikia ja ihan kiltistihän nuo näkyy olevan, en kyllä muista että näillä kylillä olisi kertaakaan tarvinut nuorisoa tai mittään pelätä..
- P.A.H.A
Siinähän ovat. Mun puolesta saavat vaikka paskantaa housuusa, kuhan saan olla rauhassa ettei tartte ruveta tummentamaan läskiä, sillä se kyllä tummuu tarvittaessa!
- HP OG 420
Sammaa mieltä! Kaikki on ollu joskus teini-iässä :)
- Itsekin nuori
On tässä maailmassa isompiakin ongelmia ja eihän nuita nyt tarvitse pelätä, ei ne nyt ihan sairaita ole!! Haloo tämä on Haukipudas! Monissa paikoissa asiat on 100 kertaa pahemmin.. Ja missähän kohti hekin rikkovat lakia? minusta hei eivät kyllä pahemmin edes roskaa, syljeskelyä on mutta mitä sitten, paskemmaksi maa autojen pakokaasuista tulee!
- rsassssssssss
antaa olla siinä misä ovat. Eiväppähän oo muualla.
- vm 55
Kyllä meijän nuoret on pääosin ihan viksua porukkaa.
- PR
Kukas vanhempi ottaa kotiinsa semmosen määrän meluamaan/sotkemaan? Onko nuorille mitään vastaavaa paikkaa missä olla/kokoontua isommalla porukalla? Ei ollu ennen eikä vieläkään
- Kunkka
Ei ne tuon ikäset haitaks yleensä ole, sitten kun alkaa ikää olla se 18 ja autokin alla, rupeaa aina parilla yksilöllä tulemaan niitä "hyviä ideoita".
Mutta pääosin olen kyllä fiksuihin nuoriin törmännyt. :-) - Tyttö 97
PR, olen samaa mieltä. Haukiputtaalla ei oo mittään esim. perjantai - lauantai-illaksi / yöksi olevaa nuorisotilaa. Nuokkarihan toki on, mutta meidän koululla tehtiin ainakin adressi, johon tuli yli 1000 nuoren ääntä, että Puttaalle rakennettaisiin skeippiparkki, missä muutkin nuoret voisivat kokoontua.
P.S Itse en ole tällaisiin porukoihin kuuluva. - JuffiJ
Joka helekutin kylässä ja kunnassa on oma nuorisonsa mopoineen ja sätkätoppineen räkimässä kauppojen edustalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh721882Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971643- 1411141
- 59668
- 198642
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6616Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako184531- 46478
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337442- 44438