Apuaaaa!!
En tiedä liittyykö kysymys Windows 7 vain selaimeen (internet explorer), mutta ongelmani on tämä:
Avasin hotmail sähköpostista word tiedoston, tein siihen muokkauksia (koko helvetin päivän) ja hyväuskoisena luulin koko ajan tallentavani tiedostoa koneelle.. mutta kappasvaan, en ollutkaan missään vaiheessa tallentanu tiedostoa nimellä, koska sitä ei löydy mistään..
Osaisiko joku auttaa, voinko löytää tiedoston jostain? Kaikki perus kikkakonstit on jo kokeiltu..esim. "etsi" ja "wordista viimeisimmät tiedostot" ja kummastakaan ei löytynyt.. Yritin etsiä myös temporary internet files tiedostosta mutta en ymmärrä sen sisällöstä mitään..
Sinne meni päivän koko työ :( Judunko alottamaan kaiken alusta? :(
Sähköpostista avatun word- tiedoston tiedot hävinneet?
4
119
Vastaukset
Itse juuri kokeilin kyseistä juttua. Eli lähetin Gmailista Word tiedoston Hotmail sähköpostiini. Hotmail viestissä oli sellainen kohta kuin "Näytä online tilassa". Jos painoit sitä niin se näyttää sen Word tiedoston selaimessa, ja sitä voi muokata siinä.. .eikä se tallennu koneelle...
- Kyllästynyt neuvomaa
"Sinne meni päivän koko työ :( Judunko alottamaan kaiken alusta? :("
Näin siinä nykyään monelle käy, kun mistään ei ymmärretä enää mitään. Mennä touhotetaan vaan vaikkei tajuta mitään.- neitokainen12345
"kyllästänyt neuvomaan"
Valitettavasti kyllä ymmärrän! Ihminen vaan tekee välillä virheitä. Etpä sinäkään ole täydellinen! (joo kyllä vain, tiedän sen)
Kiitos kuitenkin ilvailusta se varmasti piristi sunkin päivää!
- eerops
Menepä sinne sähköpostiin katsomaan, onko se muokattu siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579