Vieläkö Win-"8" kiinnostaa ???

El Mondo

Tämän takia minä olen ollut varovainen ylistyksestä "pilvikäyttöjärjestelmistä" ja suuri osa Windowsin käyttäjistä on todenäköisesti samaa mieltä kanssani, sillä halua pitää omat ohjelmistoni ja folderit omalla HD.llä enkä jossain Nicaraguan serverissä !

http://www.maximumpc.com/article/news/windows_8_apps_can_be_remotely_removed_microsoft

Johan tämän postasin edelliseen ketjuun, mutta tästä voi aloittaa uuden keskustelun aiheesta !

24

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • El Mondo

      Missä Window 8 häippä lymyää ? Nyt olisi hiukan lisää infoa ! Ai niin, minähän en tiedä mitään kasista, joten...?

    • El Mondo
      • Tuo tekniikka on ollut olemassa ja käytössä jo iät ja ajat IE:n lisäosissa.
        active-x kill bittejä on jaettu jo ties kuinka kauan ja tämä on pelkästään hyvä asia.


      • El Mondo
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Tuo tekniikka on ollut olemassa ja käytössä jo iät ja ajat IE:n lisäosissa.
        active-x kill bittejä on jaettu jo ties kuinka kauan ja tämä on pelkästään hyvä asia.

        Olen jo monesti maininnut, että jospa vartuskellaan ensinnä se BETA, josta saa jo selvemmän kuvan käyttöjärjestelmästä ja sen toiminnoista, sillä tuo "rakentajille" julkaistu KASI on liisteröity Win-7 päälle.

        Näillä näkymillä minulle riittää Windows-7 Pro ja molemmissa pöytäkoneissa se onkin, sekä Home Prem 64bit Acer 522 minissä, joten...............?


      • El Mondo
        El Mondo kirjoitti:

        Olen jo monesti maininnut, että jospa vartuskellaan ensinnä se BETA, josta saa jo selvemmän kuvan käyttöjärjestelmästä ja sen toiminnoista, sillä tuo "rakentajille" julkaistu KASI on liisteröity Win-7 päälle.

        Näillä näkymillä minulle riittää Windows-7 Pro ja molemmissa pöytäkoneissa se onkin, sekä Home Prem 64bit Acer 522 minissä, joten...............?

        Hyvää viikonloppua, jälleen !

        Ja taas tuli yksi Windosw lisää, kisailemaan linux-rypistyksen alasajoa ! Siis kävin hakemassa uuden "minin" ( acer one-722 ) eilisenä ja tässäkin on WINDOWS Home-Prem 64 ja toimii erinomaisesti, kun esinnä poistin ne "pakettikoneiden" mainosohjelmat !
        Siis minun koneet pyörii Windowsilla, eikä afrikan ubutubulla !
        Hyvää viikonloppua ja joulun varttujaista ............


    • XYZhuuhaaxubutubu

      "Hiljaista on länsirintamalla" ! Missäs linux hihhulit on ? Taitaa olla linuxsistien talviuneen vaipuminen ajankohtaista, sillä ei tullut tänävuonnakaan sitä maailmanlaajuista linux-valloitusta ?

      • ubuti tubuti tupsis!

        Osa hihhuleista on säätämässä linuxejaan joulukuntoon. Monet ovat hartaushuoneella suorittamassa loppuvuoden rituaaleja siinä toivossa, että ensi vuonna Linux valloittaisi työpöydät. Loput ovat Niuhaniemessä pakkohoidossa.


      • El Mondo
        ubuti tubuti tupsis! kirjoitti:

        Osa hihhuleista on säätämässä linuxejaan joulukuntoon. Monet ovat hartaushuoneella suorittamassa loppuvuoden rituaaleja siinä toivossa, että ensi vuonna Linux valloittaisi työpöydät. Loput ovat Niuhaniemessä pakkohoidossa.

        Samaa minäkin veikkailin, mutta en laittanut sitä julkisesti näkyviin, mutta totta on, mitä sanoit, joten....?


      • Julius Keessar
        El Mondo kirjoitti:

        Samaa minäkin veikkailin, mutta en laittanut sitä julkisesti näkyviin, mutta totta on, mitä sanoit, joten....?

        Minua ei kiinnosta metriäkään jonkun /joidenkin maailmanvalloitus tai valloittamattomuus.


      • Maailmanvalloittajat
        Julius Keessar kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta metriäkään jonkun /joidenkin maailmanvalloitus tai valloittamattomuus.

        Adolf H oli erimieltä, sillä halusi valloittaa koko Euroopan, mutta vaihtoi mielensä ja "porasi" reiän päähänsä, siis sinä et ole "Adolf", vaan toinen höperöpää hiukan aijemmin ! (Julius Keessar) ?


      • Julius Keessar
        Maailmanvalloittajat kirjoitti:

        Adolf H oli erimieltä, sillä halusi valloittaa koko Euroopan, mutta vaihtoi mielensä ja "porasi" reiän päähänsä, siis sinä et ole "Adolf", vaan toinen höperöpää hiukan aijemmin ! (Julius Keessar) ?

        Kunnioitusta - pyydän.


      • mailmanvalloittajat
        Julius Keessar kirjoitti:

        Kunnioitusta - pyydän.

        Kumpaa hihhulia pitäisi kunnioittaa ?


      • El Mondo
        Julius Keessar kirjoitti:

        Minua ei kiinnosta metriäkään jonkun /joidenkin maailmanvalloitus tai valloittamattomuus.

        Vastaukseesi viitaten näyttää kiinnostavan, joten......?


      • .
        El Mondo kirjoitti:

        Vastaukseesi viitaten näyttää kiinnostavan, joten......?

        että mitä ?


    • ex-ubu...

      Noinhan se pitää mennäkin!

      Minä vain veisin tuon vieläkin pidemmälle - nimittäin estäisin sellaisten virusten LATAAMISETKIN, jotka voivat olla vahingollisia tietokoneelle! Asentamisesta puhumattakaan.

      Ja näitähän ovat esim. Ubuntu, Fedora, Linux Mint, Debian ja niin edelleen....taitaa olla peräti 250 enemmän tai vähemmän tunnettua virusjakelua!

      Näille viruksille on ominaista, että ne tuhoavat tietokoneen perinpohjin!

      Nämä minä blokkaisin jo latausvaihessa pois!!

      • El Mondo

    • WO7-Bond

      Ei kiinnosta !

    • El Mondo

      Siirretään tämä nyt ketjun alkuun, kun meni satanen rikki, vaikka ei ollut tarkoitus tehdä tästä viikon suosituimpaan listoille, vaan alkoi se aijempi tulla hankalaksi rullata yli sadan vastauksen, joten.........?

    • halkipoikkijapinoon

      Kiinnostaa nähdä se Beta, kun se tulee saataville.

    • Le Lux

      Tottakai Windows 8 kiinnostaa, mutta Ubuntut sun muut ei kiinnosta.

      • El Mondo

        Win-"8" moititaan, vaikka se ei ole edes Beta asteella ja se "näyte esitelmä" ei ole lopullinen käyttöjärjestelmä, vaan se on ainoastaan esitelmä mahdollisista uudistuksista, jotka todennäköisesti tulee lopulliseen käyttöjärjestelmään, joten.........................?


      • El Mondo
        El Mondo kirjoitti:

        Win-"8" moititaan, vaikka se ei ole edes Beta asteella ja se "näyte esitelmä" ei ole lopullinen käyttöjärjestelmä, vaan se on ainoastaan esitelmä mahdollisista uudistuksista, jotka todennäköisesti tulee lopulliseen käyttöjärjestelmään, joten.........................?

        Pitää piristää linux hihhulien joulua hiukan "mieluisellä" uutisella !
        Siis asensin vanhaan acer one miniläppäriin (8gig SSD) ubuntu-remix 10.04 LTS, vaikka ei ne 0.78% numerot nousseet, sillä siinä oli linux aijemminkin, mutta PClinuxOS, vaan Remix toimii joustavammin ja saa yksi rouva E-mailit katseltua ja netti surffailua myös, joten..........................................?


    • >> Hiski << El Mondo

      Eiköhän tämä vänkäily ole "pumpattu" tyhjäksi, varsinkaan, kun kasia ei ole vielä edes Beta vaiheessa!

      Hiukan "mainostusta" Remix käyttiksestä tähän lopuksi ! Niihin ensimmäisiin NetBook mineihin, joissa oli se 8 gig SSD. Ubuntu-Remix on hyvä ratkaisu ja jopa toimiikin, sekä oli kaikki "ajurit" ja viheltimet asennuskiekolla ja ainoa moite on sen päivitysten hidas lataus, joka otti yli kolme tuntia asentaa 442 päivitys fileä !

      Hyvää ja rauhaisaa joulua kaikille sivuston käyttäjille käyttöjärjestelmästä riippumatta !

      >>>> MERRY CHRISTMAS

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe