Tämän takia minä olen ollut varovainen ylistyksestä "pilvikäyttöjärjestelmistä" ja suuri osa Windowsin käyttäjistä on todenäköisesti samaa mieltä kanssani, sillä halua pitää omat ohjelmistoni ja folderit omalla HD.llä enkä jossain Nicaraguan serverissä !
http://www.maximumpc.com/article/news/windows_8_apps_can_be_remotely_removed_microsoft
Johan tämän postasin edelliseen ketjuun, mutta tästä voi aloittaa uuden keskustelun aiheesta !
Vieläkö Win-"8" kiinnostaa ???
24
236
Vastaukset
- El Mondo
Missä Window 8 häippä lymyää ? Nyt olisi hiukan lisää infoa ! Ai niin, minähän en tiedä mitään kasista, joten...?
- El Mondo
Eipäs toimi, joten tunge se paikkaan, missä "aurinko ei paista" !
http://www.thepeoplescube.com/images/images_working/AppleMecca/ThinkDifferent_HeadinAss.jpg
- El Mondo
Tässä om Tietokone lehden sama uutinen Suomeksi !
http://www.tietokone.fi/uutiset/myos_windows_8_ssa_on_sovellusten_tappokytkinTuo tekniikka on ollut olemassa ja käytössä jo iät ja ajat IE:n lisäosissa.
active-x kill bittejä on jaettu jo ties kuinka kauan ja tämä on pelkästään hyvä asia.- El Mondo
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Tuo tekniikka on ollut olemassa ja käytössä jo iät ja ajat IE:n lisäosissa.
active-x kill bittejä on jaettu jo ties kuinka kauan ja tämä on pelkästään hyvä asia.Olen jo monesti maininnut, että jospa vartuskellaan ensinnä se BETA, josta saa jo selvemmän kuvan käyttöjärjestelmästä ja sen toiminnoista, sillä tuo "rakentajille" julkaistu KASI on liisteröity Win-7 päälle.
Näillä näkymillä minulle riittää Windows-7 Pro ja molemmissa pöytäkoneissa se onkin, sekä Home Prem 64bit Acer 522 minissä, joten...............? - El Mondo
El Mondo kirjoitti:
Olen jo monesti maininnut, että jospa vartuskellaan ensinnä se BETA, josta saa jo selvemmän kuvan käyttöjärjestelmästä ja sen toiminnoista, sillä tuo "rakentajille" julkaistu KASI on liisteröity Win-7 päälle.
Näillä näkymillä minulle riittää Windows-7 Pro ja molemmissa pöytäkoneissa se onkin, sekä Home Prem 64bit Acer 522 minissä, joten...............?Hyvää viikonloppua, jälleen !
Ja taas tuli yksi Windosw lisää, kisailemaan linux-rypistyksen alasajoa ! Siis kävin hakemassa uuden "minin" ( acer one-722 ) eilisenä ja tässäkin on WINDOWS Home-Prem 64 ja toimii erinomaisesti, kun esinnä poistin ne "pakettikoneiden" mainosohjelmat !
Siis minun koneet pyörii Windowsilla, eikä afrikan ubutubulla !
Hyvää viikonloppua ja joulun varttujaista ............
- XYZhuuhaaxubutubu
"Hiljaista on länsirintamalla" ! Missäs linux hihhulit on ? Taitaa olla linuxsistien talviuneen vaipuminen ajankohtaista, sillä ei tullut tänävuonnakaan sitä maailmanlaajuista linux-valloitusta ?
- ubuti tubuti tupsis!
Osa hihhuleista on säätämässä linuxejaan joulukuntoon. Monet ovat hartaushuoneella suorittamassa loppuvuoden rituaaleja siinä toivossa, että ensi vuonna Linux valloittaisi työpöydät. Loput ovat Niuhaniemessä pakkohoidossa.
- El Mondo
ubuti tubuti tupsis! kirjoitti:
Osa hihhuleista on säätämässä linuxejaan joulukuntoon. Monet ovat hartaushuoneella suorittamassa loppuvuoden rituaaleja siinä toivossa, että ensi vuonna Linux valloittaisi työpöydät. Loput ovat Niuhaniemessä pakkohoidossa.
Samaa minäkin veikkailin, mutta en laittanut sitä julkisesti näkyviin, mutta totta on, mitä sanoit, joten....?
- Julius Keessar
El Mondo kirjoitti:
Samaa minäkin veikkailin, mutta en laittanut sitä julkisesti näkyviin, mutta totta on, mitä sanoit, joten....?
Minua ei kiinnosta metriäkään jonkun /joidenkin maailmanvalloitus tai valloittamattomuus.
- Maailmanvalloittajat
Julius Keessar kirjoitti:
Minua ei kiinnosta metriäkään jonkun /joidenkin maailmanvalloitus tai valloittamattomuus.
Adolf H oli erimieltä, sillä halusi valloittaa koko Euroopan, mutta vaihtoi mielensä ja "porasi" reiän päähänsä, siis sinä et ole "Adolf", vaan toinen höperöpää hiukan aijemmin ! (Julius Keessar) ?
- Julius Keessar
Maailmanvalloittajat kirjoitti:
Adolf H oli erimieltä, sillä halusi valloittaa koko Euroopan, mutta vaihtoi mielensä ja "porasi" reiän päähänsä, siis sinä et ole "Adolf", vaan toinen höperöpää hiukan aijemmin ! (Julius Keessar) ?
Kunnioitusta - pyydän.
- mailmanvalloittajat
Julius Keessar kirjoitti:
Kunnioitusta - pyydän.
Kumpaa hihhulia pitäisi kunnioittaa ?
- El Mondo
Julius Keessar kirjoitti:
Minua ei kiinnosta metriäkään jonkun /joidenkin maailmanvalloitus tai valloittamattomuus.
Vastaukseesi viitaten näyttää kiinnostavan, joten......?
- .
El Mondo kirjoitti:
Vastaukseesi viitaten näyttää kiinnostavan, joten......?
että mitä ?
- ex-ubu...
Noinhan se pitää mennäkin!
Minä vain veisin tuon vieläkin pidemmälle - nimittäin estäisin sellaisten virusten LATAAMISETKIN, jotka voivat olla vahingollisia tietokoneelle! Asentamisesta puhumattakaan.
Ja näitähän ovat esim. Ubuntu, Fedora, Linux Mint, Debian ja niin edelleen....taitaa olla peräti 250 enemmän tai vähemmän tunnettua virusjakelua!
Näille viruksille on ominaista, että ne tuhoavat tietokoneen perinpohjin!
Nämä minä blokkaisin jo latausvaihessa pois!!- El Mondo
Katsotaampas, kuinka se linux-ydin valloittaa tietokoneita ?
Taas meni vuosi, eikä linux valloittanut maailmankaikkeutta !
http://www.statowl.com/operating_system_market_share.php
- WO7-Bond
Ei kiinnosta !
- El Mondo
Siirretään tämä nyt ketjun alkuun, kun meni satanen rikki, vaikka ei ollut tarkoitus tehdä tästä viikon suosituimpaan listoille, vaan alkoi se aijempi tulla hankalaksi rullata yli sadan vastauksen, joten.........?
- halkipoikkijapinoon
Kiinnostaa nähdä se Beta, kun se tulee saataville.
- Le Lux
Tottakai Windows 8 kiinnostaa, mutta Ubuntut sun muut ei kiinnosta.
- El Mondo
Win-"8" moititaan, vaikka se ei ole edes Beta asteella ja se "näyte esitelmä" ei ole lopullinen käyttöjärjestelmä, vaan se on ainoastaan esitelmä mahdollisista uudistuksista, jotka todennäköisesti tulee lopulliseen käyttöjärjestelmään, joten.........................?
- El Mondo
El Mondo kirjoitti:
Win-"8" moititaan, vaikka se ei ole edes Beta asteella ja se "näyte esitelmä" ei ole lopullinen käyttöjärjestelmä, vaan se on ainoastaan esitelmä mahdollisista uudistuksista, jotka todennäköisesti tulee lopulliseen käyttöjärjestelmään, joten.........................?
Pitää piristää linux hihhulien joulua hiukan "mieluisellä" uutisella !
Siis asensin vanhaan acer one miniläppäriin (8gig SSD) ubuntu-remix 10.04 LTS, vaikka ei ne 0.78% numerot nousseet, sillä siinä oli linux aijemminkin, mutta PClinuxOS, vaan Remix toimii joustavammin ja saa yksi rouva E-mailit katseltua ja netti surffailua myös, joten..........................................?
- >> Hiski << El Mondo
Eiköhän tämä vänkäily ole "pumpattu" tyhjäksi, varsinkaan, kun kasia ei ole vielä edes Beta vaiheessa!
Hiukan "mainostusta" Remix käyttiksestä tähän lopuksi ! Niihin ensimmäisiin NetBook mineihin, joissa oli se 8 gig SSD. Ubuntu-Remix on hyvä ratkaisu ja jopa toimiikin, sekä oli kaikki "ajurit" ja viheltimet asennuskiekolla ja ainoa moite on sen päivitysten hidas lataus, joka otti yli kolme tuntia asentaa 442 päivitys fileä !
Hyvää ja rauhaisaa joulua kaikille sivuston käyttäjille käyttöjärjestelmästä riippumatta !
>>>> MERRY CHRISTMAS
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483