11.12-11 sunnuntai

Krapulaton raitis sunnuntai.

14

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oskari5

Krapulatta täälläkin.

• Hymypoika....

Ei krapulaa, ei morkkista. Muistan vielä ne ajat, kun krapula oli jokaista vapaailtaa seuraava ilmiö. Mielessä liikkuivat edellisen päivän töppäykset, muistamattomuus, tutina ja vapina, oksentelu, väsymys ja mitä kaikkea negatiivista sitten olikin.

Tänään on ollut hienoa herätä levänneenä ja pirteänä tähän päivään. Ei tarvitse miettiä enää mitään loiventavia tms. muutakaan oloa korjaavia toimenpiteitä.

Tämä hieno aamu vetää oikein suupieliä hymyyn.."

• Hymypoika

451451v6b34.

Koeta sinäkin krapulattomuutta, tulee hyvä olo. Ei tarvitse heti aamusta alkaen ärhennellä krapulassa krapulattomille kanssaveljille ja sisarille;)

Mikä on omo?

• 451451v6b34.

Kohta 8 vuotta krapulatta JA ilman muitakin päihdyttäviä aineita. En kuitenkaan joka päivä sitä kuuluta kaikille, koska en ole idiootti.

• Hymypoika
        451451v6b34. kirjoitti:

Kohta 8 vuotta krapulatta JA ilman muitakin päihdyttäviä aineita. En kuitenkaan joka päivä sitä kuuluta kaikille, koska en ole idiootti.

Et ole idiootti, olet parempi kuin me idiootit.

Hatunnosto viisaalle!!

• fwewef

Itsellä ainakin ihan kamala krapula päällä, mutta se on pieni hinta hyvästä illasta. Tylsät ihmiset voi elää sitä tylsää elämäänsä.

• Hymypoika...

Krapula se vasta iloista elämää onkin! Kiitos vaan, nautin ihan ilomielin tästä "tylsästä" elämästä, kuin krapulastasi....

Sitä tuli aikansa nautittua laillasi "iloista elämää" krapuloineen kaikkineen. Ei luojan kiitos enää;)

Otan osaa puolestasi....

Oikein ihan hymyilyttää;)

• hftrf
        Hymypoika... kirjoitti:

Krapula se vasta iloista elämää onkin! Kiitos vaan, nautin ihan ilomielin tästä "tylsästä" elämästä, kuin krapulastasi....

Sitä tuli aikansa nautittua laillasi "iloista elämää" krapuloineen kaikkineen. Ei luojan kiitos enää;)

Otan osaa puolestasi....

Oikein ihan hymyilyttää;)

''nautin ihan ilomielin tästä ''tylsästä'' elämästä, kuin krapulastasi..'' - No senkus nautit, kiviäkin kiinnostaa sun elämäs.

''Sitä tuli aikansa nautittua laillasi "iloista elämää" krapuloineen kaikkineen. Ei luojan kiitos enää;)'' - Se että sää olet niin idiootti että et ymmärrä omia rajojas, ei tarkoita että muut ei ymmärtäisi, vika on sinussa ei litkussa. Mutta hyvä että olet älynnyt vihdoinkin että se ei sovi sinulle.

''Otan osaa puolestasi..'' - Oletko kateellinen? vähän tuntuu että olisi katkeruutta ilmassa.''

• Hymypoika...32
        hftrf kirjoitti:

''nautin ihan ilomielin tästä ''tylsästä'' elämästä, kuin krapulastasi..'' - No senkus nautit, kiviäkin kiinnostaa sun elämäs.

''Sitä tuli aikansa nautittua laillasi "iloista elämää" krapuloineen kaikkineen. Ei luojan kiitos enää;)'' - Se että sää olet niin idiootti että et ymmärrä omia rajojas, ei tarkoita että muut ei ymmärtäisi, vika on sinussa ei litkussa. Mutta hyvä että olet älynnyt vihdoinkin että se ei sovi sinulle.

''Otan osaa puolestasi..'' - Oletko kateellinen? vähän tuntuu että olisi katkeruutta ilmassa.''

Ehei, en ole katkera, enkä kateellinen. Olen iloinen että sinä ja minäkin olemme löytäneet oikean tapamme elää. Itselleni se ei enää ole alkoholihuuruinen ja hyvä niin. Jokaisella on oikeus ja vapaus ottaa tai olla ottamatta. Se mikä sopii minulle, ei välttämättä sovi minulle ja toisin päin.

Eläköön erilaisuus!

• Hymypoika
        Hymypoika...32 kirjoitti:

Ehei, en ole katkera, enkä kateellinen. Olen iloinen että sinä ja minäkin olemme löytäneet oikean tapamme elää. Itselleni se ei enää ole alkoholihuuruinen ja hyvä niin. Jokaisella on oikeus ja vapaus ottaa tai olla ottamatta. Se mikä sopii minulle, ei välttämättä sovi minulle ja toisin päin.

Eläköön erilaisuus!

Kirotusvire:

....Se mikä sopii minulle, ei välttämättä sovi sinulle.....

"Se että sää olet niin idiootti, ettet......."

On hienoa, että me idiootit olemme saaneet seuraamme sinun kaltaisesi viisaan ihmisen. Otahan malja puolestamme itsesi kunniaksi;)

• effgr
        Hymypoika kirjoitti:

Kirotusvire:

....Se mikä sopii minulle, ei välttämättä sovi sinulle.....

"Se että sää olet niin idiootti, ettet......."

On hienoa, että me idiootit olemme saaneet seuraamme sinun kaltaisesi viisaan ihmisen. Otahan malja puolestamme itsesi kunniaksi;)

''Ehei, en ole katkera, enkä kateellinen. Olen iloinen että sinä ja minäkin olemme löytäneet oikean tapamme elää'' - No minkätakia sitten lässytät jatkuvasti siitä kuinka ''viina on pahasta'' ? Jos se ei liity sinun elämään enään millään tavalla niin miksi jauhat siitä? Tästä voi jo päätellä että et ole ihan sujut asian suhteen.

''Otahan malja puolestamme itsesi kunniaksi;)'' - Jos tarkoituksesi oli vitttuilla, niin suosittelen harjoittelemaan vielä hetken. En ole varmaan ainoa joka on samaa mieltä kun katselee noita miinuksia mitä olet saanut viesteihisi.

• weewqewe

Ei mitään krapuloita, osaa ottaa kohtuudella niin on kivaa illalla eikä aamulla ole ongelmia väsymystä lukuunottamatta!

• Mukavaa olla raittiina.

• Kyllä, raittiina ja krapulatta tänäänkin.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      128
      1214
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      762
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      656
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      566
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      73
      536
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      520
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      512
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      510
    9. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      26
      486
    10. Miksi ajattelit minun

Rakastuneen sinuun?
      Ikävä
      42
      485
    Aihe