Vuoden alusta työttömän päiväraha nousee.
Mutta muut edut kiristyvät. Työkkäri ryhtyy laittamaan työttömiä hanttihommiin. Jos et mene niin korvaus loppuu...
Päivärahan korotus!
19
770
Vastaukset
- elakelaenen v. 2000
Heh,heh, meehän poeka töehin. Hanttihommia itekkin teet, mikäli töehin oot päässy.
- Sähkökiuas
Saunamajurina Ruukinrannassa veneen alla...
- kannattaa sijoittaa
Kannattaa mennä sijoitusneuvojan luokse jos päivärahat nousee? Se on kova tälli tyhjälle mahalle se korotus? Paljonko lienee euroissa, 1 vai 2 euroa?
- yrittäjä ykä
Päiväraha?Kuka ilkeää semmoisten varassa elää.Hyi helvetti teitä yhteiskunnan elättejä
- valitse vapaasti
joku katkeroitunut taas valittaa, kun on joutunut ikuiseen oravanpyörään, järsihän kurre vaan käpyjä ja syö siemeniä.
- työtön eunukki
Pakkohan se on päivärahoilla elää jos ei töitä löydy,eikä siinä ole mitään hävettävää.Elä itse vaan sitä onnellista elämääsi,tiedä millon itse joudut työttömäksi ja joudut elää päivärahoilla.
- pöö123
nouseeko muuten vain peruspäiväraha vai myös ansiosidonnainen päiväraha
- perus suomalainen
ei nyt ihan kaikille vaan ansioituneille.
- yhäiti ja silleen
Niin ne jotka jo muutenkin saavat hyvää päivärahaa niin niille nousee ja on eduksi.. Meille kitkuttajille on siitä vain roippeet sitten.. mitä hyötyä korotuksista on kun toisesta se pois otetaan.. esim. jos korotus tulee niin asumistuki menee ja muut etuudet.. ei siin minkään veen hyötyä tässä köyhässä elämässä.. V.. iso kiitos päättäjille...
- yhisä täälläpäin
Jooo ja samaa mieltä olen mä.. Että hyvää joulua meille muutenkin vähäosaisille.. kiitos kiitos
- Ansiosidonnainen
http://www.stm.fi/virella/lainsaadantohankkeet/toimeentulo_ja_vakuutusasiat/peruspaivaraha
Lukekaa tästä linkistä ja lopettakaa joutava jatina. - juts
ja paskat se päiväraha nouse 100€ vaan 61.80€
- idänviisas
Työhalut paranisi jos päivärahaa laskettaisiin
- vaalikassaan
lähettäkää Niinistölle ylimääräiset rahanne,työttömät esm,120ekua
- saulilla on pätäkkää
ei ne oo ylimääräsiä, niillä ostetaan lisää viinaa, saa kossusen joka viikolle ihan tarpeeseen.
- kyky.
marjanpoimiat tuloo indokiinasta.metsänraivaajat virosta,linjat rakentaa puolalaiset mutta kuhmon tuhannelle" työnhakialle" eikäy muu kuin törkytori "työpaikaksi"
- taito.fi.törky
kyky. kirjoitti:
marjanpoimiat tuloo indokiinasta.metsänraivaajat virosta,linjat rakentaa puolalaiset mutta kuhmon tuhannelle" työnhakialle" eikäy muu kuin törkytori "työpaikaksi"
Ekolle pääsee vain 1.luokan työloiset, muut ovat pelkkiä marjanpoimijoita.
- Jämpti on,,
kyky. kirjoitti:
Voe,voe...eihän se työtön kesällä töetä tee...vaekka tarjolla oesi.
- Filassi
taito.fi.törky kirjoitti:
Ekolle pääsee vain 1.luokan työloiset, muut ovat pelkkiä marjanpoimijoita.
Sattupa saumaan:
Olen Ekokemillä töissä. Palkka 3800 euroa kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462