http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/12/1460214/varusmiehia-lahetetaan-jopa-kotiin-vippivelkojen-takia
Mites ne vippifirmojen edustajat sanoikaan televisiossa siitä , minkä ikäsiä vipin ottajat ovat. Ettei ne nuoria ole.......
Vi*tu , kyllä niillä on omassa päässä keksityt tutkimustuloksensa.
Vipit täyskieltoon ja perintä niitten osalta laittomaksi.
Varusmiehiä lähetetään jopa kotiin vippivelkojen takia
4
181
Vastaukset
- -
Aika paha.
- 19+6
Jos olet YHTÄÄN kuunnellut mitä telkkarissa sanottiin niin siellä ei TODELLAKAAN sanottu että nuoria ei ole yhtään. On selvää että osa nuorista ei hallitse talouttaan. Osa ei myöskään hallitse pelaamista tai alkoholinkäyttöä mutta niitä ei vaadita lopetettavaksi. Miksiköhän? Olisikohan syynä se että valtio tienaa niistä niin paljon, vipeistä valtio ei saa kun vuosittain n. 50 miljoonan verotulot mikä on pientä alkon ja rahapelien tuomista tuloista. Onko se sitten vippien, alkon tai rahapelien syy että nuori on kusessa, vai olisikohan ihan pikkuriikkisen myös niiden omaa syytä?
- ratkaisu12
siksi siis vippifirmat jatkossa kylmästi valtion "taakse"? Valtio saa tuloa ja nuo vippikeisarit voisivat keksiä jotain uuttaa kusetusmenetelmää. Loppupeleissä kaikki, paitsi velallinen voittaa.
- tt
Minun käsittääkseni valtiolle tulee vain kuluja pikavipeistä. Siksihän niitä ollaan kieltämässä, vieläpä Kokoomuksen johdolla. Rahapelit ja alkoholi on eriasia. Alkoholisairauksia vastaan meidät on vakuutettu. Valtio kerää myös sievoisen summan verotuloja, joista on helppo ottaa rahaa sosiaalisten ongelmien hoitoon.
Ray ja Veikkaus ovat taas vastuussa peliongelmien hoidosta. Se on jo niissä lupaehdoissa. Jos tämä sama ulotettaisiin pikavippeihin, niin silloin he kustantaisivat ylivelkaantumisesta aiheutuneet kustannukset.
Alkoholista ja peleistä on sitäpaitsi iloa oikein käytettynä. Pikavipeistä ei käytännössä muuta kuin haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701