Well Warrior MB-01C upgraded Pulttilukkoinen tarkkuuskivääri

wellwarriombc

kannattaako ostaa
Well Warrior MB-01C upgraded oon softannu noin 2-3 vuotta?ja jos hyvä nii perustelkaa.

14

530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • softaaja14

      ihan ok.

    • Snipown

      Mäki oon ostamas tota samaa

    • Kellään tietoo mistä vois saada L96 kiväärin Tunkin ?

    • Fyreme

      iha vitu huono hajoo heti

      tunkkeja saa autokaupasta

      • ToRsoP

        se hajoo kyll väärässä käytössä tietenki mut on hyvä itellä on toi sama


    • lolzz
    • jomi7oo7

      joo kannattaa, se on hyvä, ite oon softannu sillä jotain vuoden, ni kyllä sillä osuu jos on 0.30g kuulia

    • Mari(muna)

      Onko mb-01c upgraded jäykkä ladata/virittää.
      Sopiiko se siis 12v. pojalleni.

    • en keksinyt nimeä

      Sopii hyvin! Oon 13v jaksan ladata helposti, sun pitää ostaa vain metallinen liipasinkoneisto siihen niin kestää hyvin! Omassa aseessa on nyt tällasia : http://www.milgear.fi/kauppa/airsoftpro-upgrade-sniper-mb0106sw-m150-p-3727.html
      http://www.milgear.fi/kauppa/warrior-liipasinkoneisto-mb01mb04mb05-metallinen-p-2109.html

      Liipasinkoneistoa ei ole pakko vaihtaa, voit ostaa myös vahvemmat searit koneistoon, mutta noin yhtä kalliiksi tulee ja suosittelen koko koneistoa. Itse ostin aseen käytettynä 2kk sitten ja suosittelen käytettynä valmiiksi viritettyä. Omani maksoi 120€ ja sisällä metallikoneisto ja virisetti. Uutena nuo yhteensä 310€

      • voi vihhu

        Mistä näitä retardeja satelee.. Minkä ihmeen takia olet laittanut tuohon mb01c:hen m150 jousen jos siinä on jo valmiina m160?: D


    • Kannattaa kattella Milgearin valikoimaa sieltä löytyy Milgearin Custom L96 vakio tukilla, ite ostin kyseisen aseen, lähtönopeus huimat 160-169 m/s, 30-40 g kuulilla osuu pidemällekkin. Tosin hoppi kammion ja tarkkuus piippu kannattaa pistää vaihtoon samantien, ne ei kauaa oo ehjänä aktiivisessa käytössä.

      • Qwerty

        Itellä on Well Warrior MB-05D upgraded jossa lähöt 170m/s


    • Lähdöteikerromitään

      Kertokaa vaikka vaihteeksi tarkkuutta ennemminkin kuin noita lähtöjä. Ei niillä mitään tee jos ase ampuu päin persettä.

      • Fiksumman foorumin mukaan kantaa vakiona huollettuna 60m mutta tarkkuus hirveä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe