säästöpankin verkkopankki ei toimi?

eeeliinnaa

toimiiko muilla?

49

6121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hghggggh

      Eipä näköjään anna kirjautua sisään. Pitäneekö jo vaihtaa pankkia?

      • ei anna kirjautua ja sitten lukitsee käyttäjätunnuksen valitin pankissa asiasta vastaus oli et minä itse tehnyt virheen


    • ///

      Juu ei toimi ja laskuja pitäisi maksaa...minneköhän voi vikailmoituksen tehdä?

      • Ei ole toiminut kunnolla joulukuun jälkeen pankin ohjelmisto sekaisin lukitsee aina käyt.tunnuksen ja, jos pääsee sinne laskun maksu ei onnistu


    • mlleml

      Aaargh. Ei toimi, ja just kun olis halunnut raha-asioita hoitaa.

    • seko

      mulle rupesi riittämään s-pankin nettisotkut ,meni hyvä kauppa sivu suun kun ei saanut rahaa eikä pystynyt hoitamaan raha-asioita ajallaan,että se on moro,

    • Velottakaa pankilta

      Kannattaa vaatia myöhästymiskorot ja jos muita tappioita tulee niin laskut pankille suoraan.
      Heidän koko maksusysteemiliittymänsäkin on muutenkin ihan p:eestä. En ole muilla noin tyhmää viritelmää nähnyt. Sen kehittelijälle suosittelen ihan muun alan hommia.

    • ilimottelija

      Mie ilimottelen sitte ku pelit ja vehkeet toimii.

    • ilimottelija

      Ny tua näyttäis hyrisevä.

      • EI

        Eipä toimi enää


      • ilimottelija
        EI kirjoitti:

        Eipä toimi enää

        No toimihan tuo eres noin 8 tuntia. :)


    • ggggggggggggggggg,1

      Voi v***u! Jo pitää olla siellä tyhmää väkeä jos eivät osaa paikkojaan korjata.
      Luultavasti vasta jöulun/uudenvuoden jälkeen tulee kuntoon.

    • Reinordy

      Sivuilla ei uskalleta mainita koko asiasta. Epäilyttävää touhua asiakkaan rahojen kannalta.

    • ottaa päähän!

      onko tarkkaa tietoa, milloin toimii?!?

    • 4¨15

      Vai vielä tarkkaa tietoa. Kunhan nyt edes viikon tarkkuudella sais infoa.

    • eeeelllliiiinnnaaa

      just joo no pitää sit lähtee hakeen pankista tiliote ja kysyy samalla milloin tuo paska verkkopankki alakaa toimia ilmoitan sitten mitä siellä vastattiin vai sanottiinko mitään :D huutonetissä myynnissä ollut tavaraa ja kohta alakaa valituksii sateleen jos ennen jouluu tavarat ei kerkeä perille.

    • Pelkkääpelleilyävaan

      Mikseivät tunnusta jo, että heidän verkkopankkinsa on täysi susi alusta loppuun.

    • Toimiako vaiko eikö?

      Just äsken toimi ainain minulla.

    • HJK92

      mitääää onko tää nyt kaikilla ku ei tänäää toimi.. ainakaa mulla ja onko tää yleistä??

    • eipätoimiei

      ei toimi ei, harvemmin tuossa käyttökatkoja on.

      • lpr 10

        ei toiminut koko iltapäivän aikana
        tyrkkää ihmeellisen sivun


    • Odotellaan

      Ei toimi ei, kehottaa siirtymään uudistuneille sivuille ja antaa linkin niille, mutta ei pääse verkkopankkiin senkään jälkeen

      • Joo o

        Ei toimi ei :/


    • HJK92

      VITTU MITÄ PASKAA

    • PNZ

      Perus Riistopankki, kaikesta nyhdetään rahaa ja sit ei ees pääse omaan verkkopankkiin!

      • asiakas1234

        ei toimi 16.4.2012 klo 19.30


    • outohomma on

      Lienee jokin "pöpö" kyseessä. Ei ainakaan minulle pankki ole etukäteen ilmoittanut mitään sivujen osoitteen muuttumisesta. En suosittele yrittämään tänään kirjautumista, eiköhän tuosta huomenna selvyys saada.

    • Reinordy

      Rahat ohjautuu jonnekin turvallisempaan paikkaan Caribialla. Siis asiakkaan rahat, joita ei enää näy omalla tilillä. Tämä se on just sitä maalaispankkien toimintaa. Velivenäläinen hoitaa asiat sulavasti omalle tililleen. Olen usein ennenkin ollut liemessä tämän pankin kanssa.
      Suosittelen antamaan jollekin oikealle pankille valtuudet siirtämään kaikki tilit pois tuosta hapatuksesta pikimmiten.

    • AAAAApuuAAAAAAAAA

      Liemessä onkin tosi paljon pöpöjä ja höpöjä.
      Ei toimi ei täälläkään

    • palvelu pelaa

      Ei toimi ei! Uskomatonta spedeilyä!!! Täytynee vaihtaa pankkia!

    • Merkki-Nimi

      Kyllä se korjataan.

    • Kaffe

      Ei toimi. Eka katko minulle sitten vuodenvaihteen kun asiakkaaksi ryhdyin.

    • 346346346636

      Ajattelin vaihtaa itse Säästöpankkiin Osuuspankin puolelta Lohjan kaupungissa. Osuuspankki tuntuu repivän rahaa enemmän mm. vanhojen maksutietojen kyselystä ainakin. Nettipankki toiminut aina ok, kun tietää mitä tekee.

      Kannattaako vaihtaa? Kuulin, että säästötili-käyttötili -siirrot ovat ilmaisia ja lainan ottaminen olisi suotuisampaa Säästöpankissa. Miten on?

    • Pankkimiäs

      S-pankkiin vaan! Mitä parempaa muka Säästöpankissa, ei mitään!

    • ei toimi kaikki toiminnot tökkii pahasti etenkin sisään kirjautuminen

    • vesku

      ei toimi tuulee error pitänee vaihtaa pankkia olisi ollut juuri aikaa hoitaa laskuja niin paskanmarjat

      • Pankin Täti

        Sulla oli varmaankin joku vanha osoite suosikeissa tai linkeissä.

        Suurimmalla osalla säästöpankeista on vaihtunut www-sivut ja nyt yöllä vaihtuu nettipankki uuden näköiseen.

        Jos kirjoitat www.saastopankki.fi niin sillon pitäisi toimia ja sieltä päästä nettipankkiin?


    • porsaanreikä69

      En ole päässyt verkkopankkiini pariin viikkoon. Salasanan jälkeen hypätään takaisin kirjaudu sivulle. Minulla on koneena Macci. Joku sanoi että Windows on se joka pitäisi olla.
      Nyt on muuteltu järjestelmää....tässäkö ongelma?

    • MarkkuM63

      jos jotain kiinnostaa, niin säästöpankin sivut ei toimi

    • Anonyymi

      Ei myöskään pankkkikortti

    • Anonyymi

      Ei totta vie toimi. Jos asia ei korjaannu, muutan pankkia.

      • Anonyymi

        Mihin pankkiin vaihtaisit? Pitäisi ehkä saada se 5G, jos auttaa verkkopankkeja sekään.


    • Anonyymi

      Säästöpankin verkkopankki on kaikkien pankkien verkkopankeista ylivoimaisesti huonoin. Jo neljäs kerta, kun kusee kriittisellä hetkellä. Odottamaton virhe, pahoittelut.
      Tänään vaihdan pankkia!!!!
      Älkää koskaan ryhtykö säästöpankin asiakkaaksi jos haluatte verkkopankin toimivan.

      • Anonyymi

        Seteliraha toimii aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seteliraha toimii aina.

        'Seteliraha toimii aina'

        Vain korttimaksut. Emne käsittele käteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        'Seteliraha toimii aina'

        Vain korttimaksut. Emne käsittele käteistä.

        Aina voi vaihtaa puotia.


    • Anonyymi

      Paska sovellus ei edes enää jatka pitemmälle pääse

    • Anonyymi

      Ei toimi taaskaan:(

    • Anonyymi

      Ei vaan toimi eivoi kirjautua maksut maksamatta eikä neuvoja saa mistään paska pankki vaihtoon menee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe