Taitaa olla iän ikuinen vääntö tällä aiheella mut kysympä silti?
Itse olen sitä mieltä että, mitä raaempi niin sen parempi. Eli pannulla vain sen hetken että pinta "hitsautuu" kiinni. Täysin kypsäksi paistettu = > lihan raiskausta.
Kuinka kypsänä syötte pihvinne??
7
198
Vastaukset
- naaaatiskelija
Näytän sille pihville kuumaa paistinpannua pienen matkan päästä.
- Kypsää kypsää
En ole kannibaali enkä syö raakaa lihaa. Pihvin pitää olla läpikypsä tai en koske siihen pitkällä tikullakaan. Makuasioista ei voi kiistellä mutta Gordon Ramsaykaan ei saisi minua syömään raakaa lihaa
- makumakumakunen
"Makuasioista ei voi kiistellä"
mutta sinulla on silti huono maku!
- steik
Mediuim on hyvä. Liian raaka on ällöä ja liian kypsä yleensä kuivaa. Semmonen sisältä hieman rosé, pinnallta kummiskiin kypsä
- vähän oikaisua
kannibalismilla ja lihan kypsyydellä ei ole mitään tekoa keskenään. Kannibaaliksi kutsutaan henkilöä joka syö ihmislihaa sen kypsyysasteella taas ei ole merkitystä.
Leningraadin piirityksen ajalta oli tuolla ihmislihan käytöllä eri koulukuntia. Jotkut söivät ruumiista vuoltua lihaa, jotkut oppivat nopeasti syömään vain teurastetun ihmisen lihaa. Tottahan se paremmalta maistuu, jos on veri laskettu ja liha roikutettu asianmukaisesti. Usein jauhoivat lihan esim. lihapiirakoiden täytteeksi. - kypsä++
Minä haluan pihvini täysin läpikypsänä. Meikäläisiä alkaa tulla koloistaan esille, kun suomalainen vähitellen on kerännnyt tarpeeksi itsetuntoa. Jos tykkää kypsästä lihasta, sen saa sanoa ääneen. Se ei ole huonompaa, jos ei parempaakaan kuin raaemman syöminen. Fiksuna pidän suuni kiinni, kun vähemmän kypsyysasteen pihvinnautiskelijat haukkuvat ateriaani tai minua junttimaiseksi tai jopa raiskaajaksi.
- älä uhoo siinä
No olisit pitänyt nytkin kitasi kiinni, kerran et lihan päälle mitään ymmärrä.
Ei kaikkien makuaisti pääse koskaan kehittymään ja sinä taidat olla yksi niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502