En muista tapahtuneesta oikein mitään. Papereista olen näin vuosikymmeniä myöhemmin lukenut, että minulla diagnosoitiin vaikea masennus. Lapsen syntyminen oli ollut viimeinen niitti, ei varsinainen syy masennukseen. En oikein osaa syyllistää itseäni, koska en osaa itse yhdistää itseäni tekoon muistikuvien puuttumisen takia.
Istumisen jälkeen olin vähän tuuliajolla, koska mies oli ottanut eron. Siitä se elämä hiljalleen asettui. Terapia sai minut jaloilleen.
Nyt niin kaipaan tuota pientä nyyttiä. Hymyilen pitäessäni kädessä valokuvaa pienokaisestamme. Nuorena pois nukkuneesta. Hän oli se jonka olisi pitänyt syntyä myöhemmin. Mutta voi kuinka mua it-it-itketää...
Voin kuvitella miten kauhealta se tuntuu, mitä kauheata on tehnyt, miten koskaan voi elää sen taakan kanssa.
Voimia ja jaksamista ,että jaksat antaa itsellesi anteeksi, hyväksyä itsesi ja elää tätä elämää eteenpäin.
Aina siinä kuitenkin on viety joltakin toiselta mahdollisuus siihen elämään mikä itselle suodaan. Mikäänhän ei oikeuta viemään toiselta ihmiseltä sitä arvokkainta eli elämää. Jos ei nyt suoranaisen hyökkäyksen kohteeksi joudu niin aina voi kävellä ovesta ulos ja muuttaa maata tai paikkakuntaa jos ei kestä elää muiden seurassa. Jos taas ei kestä itseään sellaisena kuin on niin ei sille kukaan muukaan mitään voi.
Entä jos tilanne olisi tämä:
TAPOIN VAIMONI 80-LUVULLA
"En muista tapahtuneesta oikein mitään. Papereista olen näin vuosikymmeniä myöhemmin lukenut, että minulla diagnosoitiin vaikea masennus. Vaimon nalkutus oli ollut viimeinen niitti, ei varsinainen syy masennukseen. En oikein osaa syyllistää itseäni, koska en osaa itse yhdistää itseäni tekoon muistikuvien puuttumisen takia.
Istumisen jälkeen olin vähän tuuliajolla, koska vaimo oli ottanut eron. Siitä se elämä hiljalleen asettui. Terapia sai minut jaloilleen.
Nyt niin kaipaan tuota ihanaa naista. Hymyilen pitäessäni kädessä valokuvaa kaunottarestani. Nuorena pois nukkuneesta. Hän oli se jonka olisi pitänyt tajuta pitää suunsa kiinni sinä iltana. Mutta voi kuinka mua it-it-itketää..."
Eihän sille mitään voi jos kapakkaillan jälkeinen masennus iskee... tuskin kukaan ulkopuolinen voi tajuta miten kauhealta se tuntuu... pitää vain hyväksyä itsensä ja elää elämää eteenpäin.
"Istumisen jälkeen olin vähän tuuliajolla, koska vaimo oli poissa".
http://www.youtube.com/user/21per3?feature=mhee#p/u/0/t3GXri7izYI
t: jumala armahtaa, minä en
Ei kenenkään ole pakko uskoa siihen ihanaan pelastus sanomaan, voitte väittää sen valheeksi, mutta, jokainen meistä sen totuuden eteen kerran joutuu. Miettikää epäilijät sitä että, JOS se onkin totta, te olette matkalla kadotukseen. JOs se onkin tarua vain, ja me ihmist vain kuollessamme lakataan olemasta....me jotka uskomme, emme häviä mitään, mutta (jos se on totta) te jotka ette usko, häviätte koko elämänne ja löydätte itsenne sieltä kadotuksesta mikä ei varmasti ole mikään kiva paikka.
Ei Jumala haluaisi sinne ketään heittää, (se paikka on tarkoitettu saatanalle ja hänen enkeleilleen), siksi Jeesus on kuollut että meillä on mahdollisuus päästä kerran taivaaseen. Mutta meillä on myös vapaa tahto valita kumpaan paikkaan haluamme. Ratkaisu on jokaisen henkilökohtainen. Ja nyt sinä, joka olet lukenut nämä rvit, et voi kerran millään itseäsi puolustaa kun olet taivaallisen tuomarin edessä, et voi sanoa että sä et tiennyt, sillä NYT sinä tiedät!
Suosittelen luettavaksi kirjaa "Taivas on totta", se kertoo 3-4 vuotiaasta pikku pojasta joka kävi taivaassa.
Siunattua Joulua kaikille <3
JEESUS RAKASTAA TEITÄ JOKAISTA <3
Ja toisekseen tämä on nyt vaan yhden uskonnon mukainen jossittelu.
mutta ENTÄ JOS kuoleman jälkeen joutuisimme BATMANIN ja ROBININ tuomittavaksi, ja kaikki jotka eivät heihin uskoisi, joutuisivat LEPAKKOLUOLAN KELLARIIN?
jos uhraat tuolle yhtän objektiivista pohdintaa, huomaat että molemmat vaihtoehdot (tuo sinun, ja tämä minun mainitsemani) ovat aikalailla yhtä mahdollisia...
Ja mitä Jeesukseen tulee, niin hän saattaa olla historiallinen henkilö, mutta ei mikään Jumalan poika, vaan oman aikansa toisinajattelija.
Time`s running out. Lue Matteus 24.
Paras lähteä paremmalle viihteelle.
varmasti kaipaat ja ihan oikein että itkettää, miten niin pois nukkuneen jos kerta tapoit lapsen!!
Suomessa tapetaan kuulemma länsimaista eniten lapsia, ihan hirveää juuri äskenkin luki uutisissa vantaan tapauksesta. Jos on sellaisessa tilassa ettei pysty huolehtimaan itsestään tai lapsestaan niin voi tehdä etukäteen abortin tai antaa lapsen huostaan, Suomessa on aina paljon eri vaihtoehtoja tappaminen ei ole mikään vaihtoehto! on parempi vaikka ottaa jokin eläin jos kaipaa hoivattavaa, lapsi ei ole lelu tai raakuuden kohde, mutta ei kyllä eläinkään. Oikein vihaksi pistää tänne tulleet "peukku ylös" aivan kuin jotkut sallisivat tappamisen, se on aina väärin etenkin kun lapset ovat pieniä eivätkä pysty puolustautumaan toisin kuin aikuiset! toki lapset voivat yrittää paeta jos siihen vain kykenevät.. Itsekin olen elänyt perheessä jossa tapahtui uhkailua ja tiedän miltä se lapsista tuntuu ja jättää sieluun ikuiset arvet ja traumat mm. esiintymispelon, masennuksen ja ihmispelon. Yhdestä asiasta voit olla hyvää mieltä meinaan siitä ettet muista tapahtuneesta mitään! en tiedä antaako jumala tekoasi ikinä anteeksi mutta toivotaan niin..
Jos olet yhtä samaa mieltä abortista, et arvosta itseäsi tai elämääsi. Ja olet kuoleman tuomari.
sie oot rölli :)
Jumalat ja Jeesukset eivät ketään pelasta. Ei maailma olisi näin paha paikka jos tälläisiä pelastajia olisi olemassa.
Menkää lähiomaisenne hautajaisiin nauramaan.
Hyvä keino lypsää rahaa ?
Psykoosi on tila, josta kärsivä ei ole vastuussa teoistaan - olet todella, todella yksinkertainen, jos et tätä ymmärrä. Jos tällaisen sairauden kourissa tekee jotain peruuttamatonta, niin kyllä vaan ansaitsee sääliä, sympatiaa ja ymmärrystä. En pysty kuvittelemaan, miten kamalaa on elää tietäen , mitä on tehnyt, vaikka kuinka tajuaisi, ettei voinut hallita tekojaan. Typerien lähimmäisten tuomitsemaksi joutuminen on pikkuista verrattuna itsesyytöksiin, joiden kanssa joutuu elämään.
Lapsensurmasta (= äidin synnytyksen jälkeisessä masennuksessa tekemä oman lapsen surmaaminen) saa Suomessa vähintään 4 kuukautta, enintään neljä vuotta vankeutta. Tässä on otettu huomioon alentunut syyntakeisuus, mutta mielestäni tuo neljä kuukauttakin on aivan liikaa silloin, kun kyse on masennuspsykoosista. Mielenterveyden vakavasta häiriöstä kärsivä kuuluu sairaalaan, ei vankilaan.
Sympatiaa ja ymmärrystäni et saa.
Kyllä on hirveäksi mennyt.Kauheaa.Hakekaa ihmeessä apua ennekuin tuollaisia hirmutekoja pääsee tapahtumaan.Ei pitäisi joutua niin silmittömän raivon valtaan.
Aloittajalle en osaa sanoa mitään. Ymmärrän että elämä tuntuu tyhjälle tuollaisen jälkeen.Ymmärrän myöskin tuskasi.Moni jää niin yksin.Kukaan ei kysy mitä kuuluu tai miten voit. Ei ole ketään ja ahdistus kohdistuu ja purkautuu lapseen.
Toivoisi että jokaisella lapsella olisi oma suojelusenkeli, mutta niin ei taida enää nykyisin olla.
Sitä voi sit selitellä miten vaan,,kun ei sovi elämäntilanteeseen tai täs vaiheessa uraa...tai olen liian nuori, vanha, köyhä, tyhmä,ei äitityyppi, tai kun ei ole miestäkään. Ihmeesti niitä vaan muuten ilman miestä tehdään.......
Minkä nimen sille santerille olit antamassa?
Tsiigataan jos voidaan tehdä jotain siihen itsesyytös juttuun.
Abortti on kova juttu.
Pikkuisesi on kuitenkin turvassa.
Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille <3
Mutta, en usko, että tosissaan tuo viesti on kirjoitettu, vakavalla aiheella ei ole syytä leikitellä!!
Saattaa tuntua tylyltä, mutta harva tappaja uskaltaa ajatella tehneensä hirmutekoja tai tunnustaa tehneensä niitä, aina löytyy omastakin mielestä lieventäviä tekijöitä.
Tuskin se lapsi sinulle oli uhka, siksi et ainakaan minulta myötätuntoaa saa, lapsi on suojaton etenkin aikuisen edessä.
Mielestäni julkisuudessa liika ymmärtäminen lisää näitä tapauksia, itselle otetaan lupa harhautua ja tehdä vaikka mitä.
Varmaan kovaa tekstiä jonkun mielestä, olethan lain edessä tuomiosi suorittanut Joillekin asioille voi kuitenkin tehdä jotain ... kuten hakea apua omaan pahaan oloonsa.
Olen itsekin kärsinyt synnytyksen jälkeisen masennuksen ja myönnän, että se oli aivan hirveää aikaa, mutta järki pelasi silti. Ensisijaisesti kohdistin raivon ja väsymyksen itseeni, en vauvaan. Lapsentappo on pahin rikos mihin ihminen voi syyllistyä.
Narsistista tuli narsisti, koska perimä on mikä on tai vanhemmat kylmiä ihmisiä, syyllisyys on vain sosiaalinen rooli jolla ihmiset saadaan käyttäytymään toivotulla tavalla, ainakin jos tekijä ei ole psykopaatti tai narsisti.
Mielestäni aluksi pitääkin syyllistää, mutta antaa anteeksi lopulta, oli kyseessä
luonnonoikku narsisti tai vaikeuksissa oleva aito ihminen, joka kykenee muuttumaan. Sillä ei ole mitään väliä narsistin kannalta vihaatko vai etkö, hän ei kykene muuttumaan, vaan kulutat itseäsi vihalla. Jos syyllistäminen ei lopu ja tekijä on kuitenkin empatiaan kykenevä, voi syyllistäminen johtaa esimerkiksi itsemurhaan.
Jos tekijä tällaisissa tapauksissa on narsisti, itsemurha tapahtuu vallan puutteesta ja omien kieroilujen toimimattomuudesta tai siitä, että ei saa huomiota yms. Tässä taas jää kaivelemaan se, että narsisti ei tajua katua, mutta heihinkään ei pidä turhaa myötätuntoa osoittaa, he käyttävät sen hyväkseen. Jos heitä taas vihaa, on sama kuin vihaisi kiveä, johon lapsi on lyönyt päänsä.
Narsisteja ei pidä olla kyllä yhtäkään olemassa, tiedän kokemuksesta.
Tämä idiootti on oikeasti ollut masentunut jo valmiiksi ja mennyt hankkiutumaan raskaaksi ja sitten tappanut pienen viattoman lapsen.
Aika karua ja toivon, jos tää ei ole provo, ettet koskaan enää ikinä saa lapsia!!!!
Ihan oikein sinulle kun oot linnassa istunu ja oot yksin!
Käyttäkää ihmiset aivojanne ENNEN kuin rupeette hankkimaan lapsia!!!!
Veetuttaa tälläinen lapsien tappaminen ja heitteillejättö ja aikuisten ryyppäämiset jne jne jne..... Haloo jotain järkeä tähän elämään NYT!
:((( :(((( :((((
Jaha. Joku on lukenut Joonaan kirjoituksia.
Mites niiniveessä:) ?
Mä oooooooooooooooon työmasentunu!!!!!!!!!!
Juuri poikineella hieholla voi olla myös äitiys täysin hukassa. Maitoa ei lähde vaikka utaret on kovana, eikä elukka välitä tuon taivaallista vasikastaan.
Hormoneista siinäkin on kyse.
Tunnettu tosiasia on myös että hyvin stressaantuneena monet eläimet tappavat poikasiaan. Lentokoneen lento minkkitarhan yli voi saada emon tappamaan poikaset.
En puolustele aloittajan tekoa, mutta huomautan vain siitä, miten tärkeää olisi että nuorilla äideillä olisi tukiverkkoja. Pitäisi olla joku tietty numero, johon voi soittaa kriisitilanteessa, ja paikka mihin aina voisi tuoda lapsen turvaan, yöllä tai päivällä!.
Jos juttu on keksitty niin varmasti silläkin on joku syynsä. Jotain vahvistusta jollekin.
Mutta nämä selkäydinreaktiot, ne ovat lapsellisuudessaan ymmärrettäviä myös. Vaan ei se viha tosiaankaan auta. Voisin jopa väittää, että ihminen joka sinua vihaa ja tuomitsee pystyisi itsekin ääriolosuhteissa samaan. Ne jotka eivät tuomitse, eivät ehkä teekään.
Joka tapauksessa kaikille hyvää Joulua.
Ole armollinen itsellesi ja koita antaa itsellesi anteeksi. Uskon että se on varmasti vaikeaa, mutta tiedät itse ettet ole tahallaan tietoisesti tuota asiaa tehnyt ja olet lain edessä tekosi seuraukset sovittanut.
Kun sairastuu synnytyksen jälkeiseen masennukseen niin pitäisi heti saada ammatti apua, mutta välttämättä sitä ei ymmärrä lähteä hakemaan itse ja aina ei välttämättä sairaalassa tai neuvolassakaan huomata äidin tilaa.
Se on järkyttävää mitä on tapahtunut, mutta et voi asiaa enään muuttaa, joten anna itsellesi anteeksi ja jatka elämää.
Varmasti kannat tuota tekoa aina mukanasi, sille ei mitään voi, sen kanssa on vaan osattava elää ja mennä eteenpäin.
Voimia sulle ja oikein siunattua joulua muistoistasi huolimatta. MUISTA, että lapsellasi on hyvä olla siellä Jumalan huomassa. Ja jos uskot Jeesukseen niin, kun sun aikasi on lähteä täältä ajasta niin tapaat lapsesi siellä taivaan kodissa <3
Jo yli 350 000 suomalaista sairastaa masennusta. Masennus ajaa enemmän suomalaisia eläkkeelle kuin mikään muu sairaus. Asiantuntija, Helsingin yliopiston psykiatrian professori Hasse Karlsson pelkää, että kehitys jatkuu kiihtyvänä ja yhä useampi jää pois työmarkkinoilta. Erityisen huolissaan Karlsson on nuorista.
Te voitt olla tässä joukossa joskus.
Kaikkea kamalaa S 24,kin julkaisee.
Muutos lakiin ja kansa äänestämään uusista rikoslaista turvataksemme lasten tulevaisuuden, niin eiköhän saada kaikenlainen rikollisuus vähenemään?
Jos joku tappaa oman pienokaisensa (hulluna tai ei) ei hän ansaitse mitään sääliä! Ei mitään. Palakoon helvetissä.
Onnea elämääsi ap! Etsi elämääsi kauniita asioita ja hyviä ihmisiä.
Tuntuu silti kyllä aika härskiltä hakea tältä sivulta tukea tuskaansa, jos sellaista snulla edes on. Vai rupattelotko vaan ihan ajankuluksesi tästä asiastasi täällä?
Tappajat yleensä häpeävät niin paljon tekoaan, etteivät asiasta paljon puhu. Murhaajta eivät taida edes hävetä?
Tämä juttu tuntuu aika mauttomalta, jos se tulee provosoituna "firman puolesta", ja jos se taas on todellinen "oma juttusi", niin onko tämä aiheesi nyt ihan niin yksinkertainen, että siitä voi täällä yleisesti löpistä? Jos olet todellinen nainen, niin olet taas todistamassa, miten TYHMIÄ naiset ovat, tai ainakin jotkut teistä voivat olla. Oletko ajatellut, että aiheesi saattaa huomaamattaankin rohkaista jotain toista naisääliötä samaan temppuun oman lapsensa ja "masennuksensa" kanssa? Siis vaikka juttusi olisi hölynpölyä, niin siinnä on jotain todella moraalitonta. Eikö ole enää mitään sosiaalista vastuuta mistään?
Mutta koska minä olen ollut vuosia kristitty, niin olen oppinut ainakin sen, että Jumalan viisaus on kaikkea ymmärrystä ylempi. Hänen oikeudenmukaisuutensa toteutuu lapsesi kohdalla joka tapauksessa, mutta myös sinulle Jumala on järjestänyt ikuisuuspaikan hyvässä paikassa, jos vain otat vastaan Hänen lahjansa. Ota nyt itsellesi 15 minuuttia aikaa ja katso tämä, ja yritä ymmärtää ja päästä siitä johonkin uusiin ajatusmaailmoihin:
Puolestasi rukoillaan ja ajattele sitä tekee Jeesus itse parhaillaan.
Kiva tossa samalla muuten katsella noita lastenvaatemainoksia. Kuinkas muuten sattuikaan "ikäänkuin aiheeseen."
Joku suoli24:n ylläpidossa jääny ilman pilsua joku toella vähäjärkinen otus. Provoja ruutataan kunnes piipaa-auto taas hakee.
Vaimoni joutui laitoshoitoon ja minä hoidin pikkulapset. Vastasyntyneen nuorimmaisen opetin syömään aluksi tuttia ja sitten tuttipulloa. Sillä aikaa lasten äiti oli hoidossa mielisairaalassa. Äidinmaitoa ei voinut käyttää, koska hänellä oli vahva lääkitys.
Älä syyllistä itseäsi. Et silloin ollut oma itsesi.
Jouduitko vankilaan? Tai mielisairaalaan?
Tuosta "nyytistäsi", lapsestasi voitaisiin puhua enemmänkin.
Toivotan Hyvää Joulua!
Olen kauhukseni lukenut paikallislehtiä, joissa selostetaan vastaavia tragediota - joita ei saa tapahtua! Myötätuntoni, sydämestäni on osa Sinulle!
Katso elämää eteenpäin hyvällä....
Martti:)
Olisiko mahdollista että olet vieläkin erittäin kipeä. Tuo hymyileminen ja lapsen kuvan katseleminen..ei ihan tervettä ole. Sinulle ehkä paras paikka olisi suljettu laitoshoito. Miten ihmeessä sinut on ylipäätänsä päästetty vapauteen?
En usko tätä koko juttua.
Halusin vain kuolla itse, ehkä sinunkin olisi pitänyt?
Masennus ei aiheuta psykopaattista käytöstä. Turhaa kerätä säälipisteitä nyt.
ÄLÄ TAPA!!!!!
Tuomion saat myös kuolemasi jälkeen, eli helvetin tulessa palat
ja ikuinen hammastenkiristys jatkuu vaan loputtomasti
Jos aihe on keksitty niin melkoisen mautonta on Suoli 24:n jutut
Mä uskon sillai niinkuin mä lapsena jo uskoin
ja silloin ainakin pahoista teoista sai lopulta helvettiin joutumisen tuomion
Ehkäpä se maanpäällinen helvettisi on jo alkanutkin ja jatkoa seuraa kuolemasi jälkeen . Ainahan voi yrittää katua ja pyytää anteeksi eri asia sitten kuka tai mikä voi antaa anteeksi
ehkä hakedut hoitoon ettei kaipauksesi pahene masennukseksi.
Jos on provo, niin huonoin koskaan. Juuri lehdestä luettu lapsenmurhista ja sä provoilet. Toivottavasti tuon viimeisenkin tapahtuman tekijä istuu loppuikänsä vankilassa. Ja mitä olen kuullut, niin lapsentappajat ei vankilassa pääse helpolla. Se on heille ihan oikein, samoin kuin muillekin murhamiehille ja naisille.
Jos ihminen tappaa tai tekee jonkun kauhean teon, hän saa siitä tuomion. AP on nyt tuomionsa sovittanut istumalla linnassa. Nyt on aika tehdä hyviä tekoja ja elää sellaista elämää, jolla voi sovittaa tekemänsä vääryydet. Elämään pitää löytyä joku uusi merkitys. Kuollutta lasta ei voi saada takaisin millään. Siksi pitää löytää uusi polku vaikkapa hyväntekeväisyystyöstä, vapaaehtoistyöstä tms, jossa voi tehdä hyviä tekoja vaikkapa löytöeläinten parissa tms.
Pidä hyvistä muistoistasi kiinni, tulette näkemään rajan toisella puolella!
Hyvää joulua ja voimahaleja <3!
Koko kristinusko on vain lapsellisten ja mieleltään heikkojen satua, jonka avulla teitä lampaita on pidetty kurissa ja nuhteessa. Sua on siis kusetettu, sori (sic)
Kyllä jotkut tappavat toisia ihan mielellään, kaikki eivät ajattele normaalin ihmisen tavoin, eikä niihin tarvita edes mitään syytäkään kunhan uhri sattuu sopivasti hollille, vaikka samalle bussipysäkille.
Toivottavasti ne raukat, jotka on tehneet abortin ei syyttele näitä muita tappajia...
Paha saa aina palkkansa toivottavasti..tavalla taikka toisella...
Rauhallista Joulua!
MUTTA en ymmärrä näitä lapsiensa tappajia.. Miksette tapa itseänne?? Sen kaiken keskellä tajuatte kuitenkin, että teijän pitää elää, muttei sen pienen viattoman olennon jonka elämä on vasta aluillaan!! Jos olette niin loppu ja muuta, niin tappakaa vaikka sitten itsenne?
Miksi ihmisillä muka ei olisi pahoja salaisuuksia? Totta kai on! Oli se sitten murha tai jokin muu asia. Ymmärrän hyvin että kun on sekaisin vaikean masennuksen takia, haluaisi jopa tappaa... eikä se aina tarkoita että haluaisi tappaa itsensä.
En minäkään jaksaisi masentuneena katsoa "ei-niin haluttua lasta", lastenkoti tai muu vaihtoehto ei tule silloin mieleen... sitä alkaa vihaamaan sitä pientä lasta ja sen syntymää - siksi tappaa.
Vankilassa on istuttu ja naista kaduttaa - mikä teillä on ongelmana ihmiset?
Toivon kaikkea hyvää sinulle AP ja hyvää Joulua! :-D
P.s. Suosittelen olemaan hiljaa "salaisuudestasi" tuolla ihmisten keskellä - saat sellaista paskaa niskaan että huh huh, voit masentua uudestaan.
Yksi henki on parempi kuin kaksi.
Jopa itse olin samaisella 1980-luvulla täysin sekaisin ja poissa realiteeteista. En silti ollut vaaraksi lapselleni, en, vaan yritin suojella häntä enemmän kuin mitään muuta, esim. mielestäni rumannäköisten ihmisten katseilta. Sairauteni oli todella syvää, mutta lapseni hoidin (yli)suurella huolella ja hellyydellä. Ehkä olisin voinut kajota johonkin toiseeen ihmiseen, jos olisin kokenut hänen olevan uhaksi lapselleni, mutta en häneen, pieneen avuttomaan ihmistaimeen, en.
En siis osaa enempää herkistyä tarinasi edessä.
ihan mille tahansa asialle. Ei helvetti, kyllä naiset on saatanan
omituisia. Eivät ikinä mene itseensä, vaikka syy olisi heissä (anteeksi, miehessä
se vika aina on ;-) ). Kyllä Timo Soini on täysin oikeassa.
Kevytkenkäisiä ne perkeleet ovat.
Ite oot.
Ai tää ei ollutkaan abortti keskustelu.
Saiskohan tollaseen mimmiin aborttiluvan, jos pyytäisi vaikka maistraatista.
Tulishan ainakin keskustelua, koska ihmiseen tulee sielu.
Juttele sielunhoitajan kanssa, rukoilkaa yhdessä, niin taakkasi kirpoaa. Kun sisäistät, että Kristus sovitti tekosi Golgatan keskimmäisellä ristillä - luota siihen. Saamme syntimme anteeksi. Jumala suorastaan tuhlaa armoaan.
"Missä synti on suureksi tullut. siellä armokin on ylenpalttinen", siihen saamme luottaa.
- Taivaan Isä rakastaa syntistä ihmistä, mutta ei syntiä. Sen vuoksi Hän lähetti Poikansa - sovittamaan rikoksemme. Joulu on Vapahtajan syntymäjuhla.
Hyvää Joulua kaikille.
Terveisin
SiskoSuomi
siskon.posti@suomi24.fi
riittää anteeksiantoa, kun elämäsi hänelle annat, ja luovutat pahat tekosi hälle.
Lapsesihan on hyvässä hoidossa Taivaassa, varmaan mieheksi tai naiseksi
varttuneena, ja tulet näkemään hänet sitten ajallaan, jos vain liimaudut Jeesukseen.
Kehoitan sinua tutustumaan Jeesukseen, ja parhaiten se käy, kun ryhdyt lukemaan Raamattua Uudesta Testamentistä alkaen taiJohanneksen evankeliumista alkaen. Huomaat, että Jeesus on oikein ihmispoloisten
kaikkein paras armahtaja, häneltä riittää rakkautta ja myötätuntoa elämässä
kolhuja saaneita kohtaan; ei kukaan ole niinkuin Jeesus, eikä kellään muulla
ole sitä myötätuntoa, kuin hänellä.
Jeesus myös kärsi ja vuodatti verensä meidän poloisten ihmisten pahojen tekojen
vuoksi, ettei Isä Jumalan tarvitsisi rangaista ketään ihmistä pahoista teoista, kun
vaan Jeesukseen ymmärtävät turvata.
Olet murhaaja, olet yhtälailla murhaaja kuin kuka tahansa murhaaja. Et ole sen parempi kuin kukaan vankilassa istuva murhaaja.
Ei masentuneisuus tee murhasta hyväksyttävämpää, olisiko ok jos tappaisi 10 tuntematonta kun masensi ja ahdisti? Mielestäni ei.
Ajatteleppa sitä edesmennyttä lastasi, hän olisi nuori aikuinen, opiskelut opiskellut ja perustamassa perhettä, olisi varmaan ehtinyt jo näkemään maailmaa ja nauttimaan elämästä. Sinä olit itsekäs etkä antanut siihen mahdollisuutta, miksi sinun pitäisi saada nauttia elämästä kun tapoit toisen ihmisen?
Häpeä.
Sinunlaistesi pitäisi olla loppu elämänsä vankilassa
Täydelliset Naiset
http://fi.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4ydelliset_naiset
Jeesus sanoi aikalaisilleen: "Joka teistä on synnitön - heittäköön ensimmäisen kiven". Toivon monien lukevan tarinan oheisesta linkistä, rauhassa ja kiihkottomasti. Toivon, että ymmärrys avautuisi ja sana: ARMO - tulisi tutuksi meille kaikille -perusteellisesti.
http://saarnatuoli.wordpress.com/2008/06/15/jeesuksen-monimuoto-opetusta-konfirmaatiosaarna/
On helppo heitellä kiviä ja tuomita toisten virheitä,
MUTTA
-mitähän löytynee "tuomarien" omasta elämästä...
Hyvää Joulua -armo riittää kaikille myös tänä jouluna.
Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, saa armon. Se lupaus kestää aina.
Ystävyydellä
SiskoSuomi