Käyköhän Lahden Yöjalassa minkälaista porukkaa lauantaisin tanssimassa kyselee 47v Lahtelaismies itse menossa 17.12 tanssimaan ja viihteelle sinne.
Yöjalka Lahti
18
1535
Vastaukset
- Äinään Miäs
Se on maailmanlopin paikka.Jos Pohjois-EU:sta ei muuta löydy niin mene sinne.
- Aikuinen Nainen
Toivottavasti normaalit ,eri-ikäiset miehet ja naiset ulkonäköön katsomatta kävisivät tanssimassa ja löytäisivät paikan omakseen.Lahdessakin säilyisi edes yksi aikuisten seurustelupaikka.Kävin itse avajaisissa syksyllä ja hauskaa oli.Miehet rohkeasti vain hakemaan,vaikkei tanssitaito olisikaan kovin hyvä.Näkemisiin Yöjalassa!
- Vahla
Ok pitää käydä katsomassa millanen paikka tänään tuo Yöjalka on jotkut ovat vaan kehuneet sitä..
- Äinään Miäs
Siellä on pelkkiä kalkkunoita.
- Äinään Miäs
P.s. Mä käyn lauantaisin Pesällä kuten meillä peräkammarreilla on tapana.
- P.Hämäläinen
Eilen perjantaina ainakin oli porukkaa vähän joka lähtöön, ikähaitari jossain 30-70 v. paikkeilla, joten ei mikään teinipaikka. Tanssilattia ravintolaksi ihan mukavan kokoinen.
- Vahla
Just ok eipä tarvi olla mikään teinipaikka vanhemmat tytöt on tosi namipaloja tanssiparketilla ja muutenkin...
- Ehkä minäkin sinne
Mitenkä siellä meni. Anna kommenttisi illasta.
- Vahla
No täytyy sanoa että kyllä siellä nyt tanssia sai vanhempaa porukkaa oli ainakin eilisiltana ehkä se ei nyt kuitenkaan ole minun paikka jatkossa...
- Äinään Miäs
Mä istuin vakiopallilla koko hela illan.
- Vahla
Vakiopallilla istuit voi helvata sinua parketillahan sitä pitää olla kun tanssimaan mennään eikä missään pallilla istua..
- Kanattaa käydä
Jos Yöjalassa haluaa tanssia, niin kannattaa mennä perjantaisin, silloin on enempi tanssikansaa paikalla. Lauantaisin käy vain niitä jotka eivät käy lavoilla eli eivät ole vakitanssijoita.
- Vahla
Ok tuo on hyvä tietää jatkoa ajatellen jos siellä meinaa käydä eli lähtee sitten perjantaisin liikkeelle.
- Vahla
Tapanina taas mennään tanssimaan Yöjalkaan...
- Usein siellä ollut
Siellä käy sitä porukkaa jota itsekin olet. Sinne mukaan vaan. Koskaan et voi tietää kenet siellä kohtaat. Koskaan ei tiedä mitä ilta tuo tullessaan.
- Vahla
Niimpä koskaan ei voi tietää mitä ilta tuo tullessaan kun lähtee Yöjalkaan tanssimaan kokemuksia on paikasta...
- elokuussa Lahteen
Yöjalka Lahti
Onko vielä toiminnassa??
- eiei
ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462