Обладатель железного очка
"oijoijoijoi"
17
540
Vastaukset
- l,tolstoi
haista ruski vittu
- rgrgreg
Saitko orkut?
- bravda rukiver
suomi24...tähän on siis tultu....
- ytfydrtser
Siis sossusta pitäis saada enemmän rahaa?
- temari.,,
o i j o ij o i j oi = Нет Нет я у я у ц O = Ei Olen olen minä O
- "oijoijoijoi"
http://www.youtube.com/watch?v=BiOjEoa7aM0
Oli jäänyt linkki pois.
Turvallista matkaa. - temari..,,
Käytän pinkkejä stringejä
- Mielikuvitusta lisää
Omaa nimimerkkiä et osannut keksiä, joten hienoa, että edes jossakin asiassa olet päättänyt kunnostautua ja kulkea omia polkujasi.
Onnea stringien hankintaan! - temari.,,se oikea
Niitä en vielä ole kokeillut. Olen jossain yhteydessä aiemmin sanonut käyttäneeni yhden kerran sukkahousuja.
Ne kävivät kiuitenkin ahtaaksi, joten luovuin niistä.
Sanotaanhan, että elämässä pitää kokeilla kaikkea edes yhden kerran.
- l,tolstoi
suomeksi käännettynä:sinun perse kestää,tehty metallista,noin vapaasti käännettynä,onko oi,oi,oi ehkä homppeli
- Durak
Россия Пошел ты!
- l,tolstoi
mene itse venäjälle kouluun jos et osaa kirjoittaa,Suomeksi,Venäjäksi
- "oijoijoijoi"
On Imatralaisten älykkyys melko alhaisella tasolla. Kun yritetään varoittaa liikenteen vaaroista, niin keskustelu menee. Ryssä vihaan sun muuhun asiaan kuulumattomaan.
HYVÄ IMATRA JA SEN IDIOOTIT!!!!! - l,tolstoi
mistä vitun liikenteen vaaroista, jos olet ruski niin toi on venäjän slangia, tarkoittaa sinun haluavan nussia metalli persettä
- Mielikuvitusta lisää
Loistavaa Tolstoi! Kerrankin olen samaa mieltä kanssasi. :-)
- l,tоlstoi
Ei näkojään tolstoi ja muut ryssävihaajat tajunneet koko juttua. Linkki youtubeen jonka videon nimi on "obladatel zheleznogo ochka". Se mitä tämä tekee imatran palstalla, on jo toinen juttu. Ja muuten helppo hakkeroida nimimerkki :)
- original tolstoi
niinpä,en ollut minä l,tolstoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462